Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Zakup i dostawa akumulatorów do UPS dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”– Rej 160/L/2017

Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2017 16:44:39
Składania : 18-12-2017 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579) na zamówienie pn.: „Zakup i dostawa akumulatorów do UPS dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”– Rej 160/L/2017.
Kod CPV 31430000-9
I. OGÓLNE WYMAGANIA (w tym dotyczące dostawy, odbioru ilościowo-jakościowego i warunków płatności):
1) Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w maks. terminie do dnia 27.12.2017r. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 48 345 34 35 z jednodniowym wyprzedzeniem o gotowości do dokonania dostawy.
2) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom.
3) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
• wypełnionego we wszystkich pozycjach i podpisanego Formularza ofertowego/Opisu przedmiotu zamówienia - Załącznika Nr 1.
Uwaga: OFERTY BEZ WYPEŁNIONEGO I ZAŁĄCZONEGO SKANU DOKUMENTU O KTÓRYM MOWA POWYŻEJ NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
• Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
• pełnomocnictwo /w przypadku jego udzielenia
4) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty odbioru przedmiotu umowy i otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat. Faktura VAT poza całkowitą ceną za wykonanie zadania musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-15.00
5) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Wymagane warunki gwarancji: minimum 12 miesięcy. Gwarancja udzielana przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
8) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
9) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 14 dni od daty upływu terminu składania ofert.
10) Zamawiający podczas dokonywania odbioru ilościowo-jakościowego dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę winien zaznaczyć w komentarzu do oferty chęć uczestnictwa w procesie odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie której w imieniu Zamawiającego - Magazynier powiadomi telefonicznie lub e-mailem o planowanym terminie odbioru jakościowo-ilościowym. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas w/w odbioru, Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń do przeprowadzonego odbioru.
11) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że dostawa jest niekompletna lub przedmiot zamówienia jest uszkodzony czy wadliwy Zamawiający drogą elektroniczną lub tel./fax-em złoży stosowną reklamację do Wykonawcy, który zobowiązany jest udzielić na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od jej otrzymania a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości, zgodnie z żądaniem Zamawiającego. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub uzupełnienia braków w terminie 4 dni od daty uznania reklamacji przez Wykonawcę.
12) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych – Jacek Polit tel.: 48 345 34 33,
• w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 48 345 34 52

III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy/dojazdu do miejsca wykonania usługi, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw/usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta.
7) Wykonawca zapewni takie opakowanie Towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do magazynu.
8) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń z tytułu reklamacji pisemnie na adres siedziby firmy lub nr tel./fax/e-mail wskazany w ofercie.
9) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią wymagań Zamawiającego i ich akceptacja co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia, nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania.
12) W przypadku problemów związanych ze sposobem składania oferty proszę o kontakt z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel.: 61 679 19 00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy OPZ - Załącznik nr 1.pdf pdf 98.08 2017-12-12 16:44:39 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy OPZ - Załącznik nr 1.pdf pdf 98.08 2017-12-12 16:44:39 Kryterium

Komunikaty

2017-12-19 11:46 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 5 ofert:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
„VAS” W. Czarnooki, S. Mikłasz Sp. j., ul. Wróblewskiego 65, 41-106 Siemianowice Śląskie
Wartość oferty: 685,80 zł brutto

Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa akumulatorów do UPS dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zg. z zał nr 1 Proszę o podanie Łącznej wartości PLN (poz. 1÷2) wynikającej z treści załączonego, wypełnionego i podpisanego skanu zał. nr 1 -Formularza ofertowego /OPZ.!!! zgodnie załączonym załącznikiem nr 1

Formularz ofertowy O [...].pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - jednorazowa dostawa w maks. terminie do dnia 27.12.2017r. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 48 345 34 35 z jednodniowym wyprzedzeniem o gotowości do dokonania dostawy. (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić (0)
5 Oferta cenowa/ Formularz ofertowy - zał. nr 1 - Proszę o wypełnienie Formularza ofertowego/ OPZ zał. nr 1 i załączenie podpisanego jego skanu potwierdzając. Uwaga: OFERTY BEZ WYPEŁNIONEGO I PODPISANEGO ZAŁĄCZONEGO SKANU zał. nr 1 - NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE!!!

Formularz ofertowy O [...].pdf

(0)
6 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 367