ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.89.2017.AG
Dostawa 5 szt. skanerów
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. skanerów SmartOffice PS286 Plus do Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1, Departament Innowacji i Informatyki, pokój 112 A.
2. Dostarczone skanery muszą być fabrycznie nowe oraz wyposażone we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. muszą być kompletne.
3. Specyfikacja skaneru:
a. technologia CIS x 2,
b. źródło światła LED,
c. rozdzielczość optyczna 600 dpi,
d. rozdzielczość maksymalna 600 x 600 dpi,
e. głębia barw:
- kolor: 48 bitów wej./24 bitów wyj.,
- skala szarości: 16 bitów wej./8 bitów wyj.,
- czarno-biały: 1 bit,
f. pojemność podajnika ADF:
- 50 kartek (A4/Letter, 70 g/m2), maksymalna grubość poniżej 5mm (0.2"),
- 20 kartek (WIZYTÓWEK),
- plastikowa karta, maksymalna grubość poniżej 1.2 mm.
g. szybkość skanowania (ADF):
- 25 ppm/ 50 ipm (Skala szarości mode, 200 dpi, A4 portret)
- 25 ppm/ 50 ipm (B&W mode, 200 dpi, A4 portret)
- 8 ppm/ 8 ipm (Kolor mode, 200 dpi, A4 portret)
- 6 ppm/ 6 ipm (Kolor mode, 300 dpi, A4 portret)
h. obszar skanowania (szer. x dł.):
- maksymalny: 216 x 2500 mm (8.5” x 98.42”),
- minimalnie: 13.2 x 13.2 mm (0.52” x 0.52”),
i. dopuszczalny rozmiar papieru (szer. x dł.):
- maksymalny: 220 x 2500 mm (8.66” x 98.42”),
- minimalnie: 50.8 x 50.8 mm (2” x 2”),
j. akceptowalna waga papieru (Grubość) - 50 do 105 g/m2 (lub 14 do 28 Lbs),
k. dzienna liczba skanowań (arkuszy) 1,500,
l. czas eksploatacji bębna (Skanery) 100,000,
ł. czas eksploatacji wkładki (Skanery) 20,000,
m. przycisk działania:
- 3 przyciski: Up, Down, Scan,
- 9 przycisków funkcyjnych. Wszystkie dostosowywane,
n. zasilacz 24 Vdc/0.75 A,
o. podłączenie USB 2.0,
p. waga 1.66 Kgs (3.66 Lbs),
q. wymiary (szer. x dł. x wys.): 263 x 128 x 148 mm (10.36" x 5.02" x 5.83"),
r. protokół: w pełni kompatybilny ze standardem TWAIN,
s. system operacyjny:
- Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10,
- Mac OS X 10.8.x/ 10.9.x/ 10.10.x/ 10.11.x/ 10.12.x/ 10.13.x,
- LINUX SANE dla integratora systemów.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia 24 miesięcy gwarancji.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zamieszczenia informacji o wyborze oferty na platformie zakupowej
IV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia: XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty
V. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 14 grudnia 2017 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Zamawiający zaleca, aby przy składaniu oferty Wykonawca wpisał dane umożliwiające identyfikację Wykonawcy, w szczególności nazwę i adres Wykonawcy.
VI. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Aleksandra Goszczyńska – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239 31 28, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Komunikaty