I. Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
1.Opróżnianie koszy ulicznych oraz sprzątanie placów zabaw na terenie Gminy Pruszcz Gdański
2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia (zakres) zostało opisane w załącznikach nr 1-3 do zapytania ofertowego.
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
4.W przypadku gdy Wykonawca jest „Przyjmującym zlecenie lub świadczącym usługi“ w rozumieniu art. 1 pkt. 1b ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm. ) umowa zostanie dostosowana do wymogów wynikających z tej ustawy.
III. Termin realizacji zamówienia:
1. Od 02.01.2018 do 31.12.2018 roku
2. Pierwsze czynności opróżnienia i wywóz odpadów z pojemników do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w obowiązującym Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego wraz z kosztami ich utylizacji oraz porządkowanie terenu wokół pojemników w obrębie 2 m przy pojemnikach wskazanych w załącznikach nr 2 i 3 do umowy zostaną wykonane przez Wykonawcę w dniu 02.01.2018 roku.
IV. Miejsce świadczenia usługi : Gmina Pruszcz Gdański
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Przed przystąpieniem do złożenia oferty należy zapoznać się z umową przedstawiona w załączniku nr 4.
2) Ofertę należy złożyć zgodnie z podanymi tabelami jako załącznik 5 i 6
2) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty do 15.12.2017 roku, do godz. 12.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59 lub 664 024 384
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
zał 1.pdf
pdf
923.1
2017-12-08 15:29:29
Postępowanie
zał 3.pdf
pdf
248.32
2017-12-08 15:29:29
Postępowanie
zał 2.pdf
pdf
1969.3
2017-12-08 15:29:29
Postępowanie
zał 4 wzór umowy.pdf
pdf
1304
2017-12-08 15:29:29
Postępowanie
tabela zadania nr 1.pdf
pdf
43.16
2017-12-08 15:29:29
Postępowanie
tabela zadanie nr 2.pdf
pdf
42.27
2017-12-08 15:29:29
Postępowanie
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty