Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Starannego i kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą

Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2017 10:17:05
Składania : 18-12-2017 10:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) , zwracamy się z zapytaniem ofertowym dotyczącym Starannego i kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą ul. Graniczna 2 – budynek główny przy ul. Granicznej 2 i budynki ul. Graniczna 4 oraz Pałac Ślubów w budynku przy ul. Kopernika 1 i pomieszczeniach Straży Miejskiej ul. Kopernika 4a szczegółowo określonych w załączniku nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia.
1. Zamawiający: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą,
ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
2. Termin realizacji zamówienia – od 1 stycznia 2018 r. do 31.grudnia 2018 r.
3. Kryteria oceny ofert.
Nazwa kryterium Waga
Cena 90%
Jakość oferowanych środków 10%

- Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
- Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. - Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.
Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów, zostanie dokonana według następujących zasad:

Kryterium 1: CENA OFERTY (C) – 90%
Ocena będzie następowała wg. wzoru:

Cn (najniższa oferowana cena)
C = x 90 pkt.
Co ( cena brutto badanej oferty)

Kryterium 2: JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW (J) – 10%
Ocena będzie następowała według następujących zasad:
W kryterium jakość oferowanych środków Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w kartach charakterystyki niżej wymienionych środków:
a) papier toaletowy w rolkach (Jpt) - oceniana będzie warstwowość papieru :
- jeżeli Wykonawca zaproponuje papier toaletowy: 100% celulozy, dwuwarstwowy, biały, gofrowany, dzielony, miękki, zapach neutralny, otrzyma 1,5 punktu,
- jeżeli Wykonawca zaproponuje papier toaletowy: 100% celulozy, trzywarstwowy lub więcej, biały, gofrowany, dzielony, miękki, zapach neutralny, otrzyma 3 punkty,
b) mydło w płynie (Jm) – oceniana będzie zawartość kolagenu lub lanoliny w mydle w płynie:
- jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające bez zawartości kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7, średnia konsystencja średni stopień spienienia – otrzyma 2 punkty,
- jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające z zawartością kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7, średnia konsystencja średni stopień spienienia – otrzyma 4 punkty,
c) płyn do mycia naczyń (Jp) – oceniana będzie gęstość względna płynu do naczyń:
- jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach o gęstości względnej od 1,000 g/cm3 do 1,019 g/cm3, średnio pieniący się – otrzyma 1 punkt,
- jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach o gęstości względnej od 1,020 g/cm3 do 1,029 g/cm3, średnio pieniący się – otrzyma 2 punkty,
- jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach o gęstości względnej od 1,030 g/cm3 i więcej, średnio pieniący się – otrzyma 3 punkty.
W przypadku gdy w karcie charakterystyki jest wskazany zakres gęstości względnej od … g/cm3 do …. g/cm3 (np. 1,03 g/cm3 do 1,04 g/cm3) Zamawiający do oceny będzie brał niższą wartość z tego zakresu, czyli w tym przypadku 1,03 g/cm3.
Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW, zostaną obliczone wg wzoru:

J= Jp.t. + Jm + Jp.

Łączna punktacja oferty :

OCENA OFERTY = C+J

3. Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „ZAŁĄCZNIK CENOWY” ( załącznik nr 2).
Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić napis – „„Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą” Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą - Sekretariat.
Ofertę złożyć należy do dnia 18.12.2017 r. godz. 10.30.
4. Termin związania ofertą: 30 dni
Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1
2. Wzór oferty Wykonawcy – Załącznik nr 2
3. Wzór umowy – Załącznik nr 3
4. Wykaz powierzchni i pomieszczeń budynków Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą –
Załącznik nr 4
5. Opis zagrożeń występujących na stanowisku pracy – Załącznik nr 5

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.zapytanie ofertowe.doc doc 46.5 2017-12-06 10:17:05 Postępowanie
2.Załącznik nr 1.xls xls 34.5 2017-12-06 10:17:05 Postępowanie
3.Kopia Załącznik Nr 2.xls xls 34.5 2017-12-06 10:17:05 Postępowanie
4.Załącznik nr 3 wzór umowy.doc doc 73 2017-12-06 10:17:05 Postępowanie
5.Załącznik nr 4.doc doc 34 2017-12-06 10:17:05 Postępowanie
6.Załącznik nr 5 - opis zagrożeń.doc doc 26.5 2017-12-06 10:17:05 Postępowanie
zmaina i wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.pdf pdf 269.29 2017-12-14 10:44:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2017-12-18 15:19 Wioletta Przygocka Informujemy, że do realizacji zamówienia została wybrana Oferta Firmy IMPULS Sp. z o.o w Gorzowie Wlkp w cenie ogółem brutto 141721,30 zł. Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w zapytaniu ofertowym, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i jakości oferowanych środków.
2017-12-14 10:44 Wioletta Przygocka Zmiana treści i wyjaśnienie zapytania ofertowego

zmaina i wyjaśnienie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena - 90% (0)
2 Jakość oferowanych środkówJAKOŚĆ - 10% (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 636