- Strona główna
- Postępowanie ID 1086712
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1086712 :
Usługa w postaci wymiany wykładzin w pomieszczeniach służbowych Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
Użytkownik
Natalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-28 15:25:00
-
Składania2025-04-04 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
1. Montaż zakupionej i
dostarczonej przez Wykonawcę wykładziny PCV TARKETT OPTIMA (kolor do
uzgodnienia) w pomieszczeniach biurowych w budynkach „N”, „B” oraz „H4”:
Lp. |
Pomieszczenie |
Powierzchnia w m2 |
1. |
N.002 |
3,9 |
2. |
N.003 |
7,5 |
3. |
N.004 |
3,5 |
4. |
N.005 |
3,7 |
5. |
N.007 |
22,9 |
6. |
N.011 |
12,6 |
7. |
N.012 |
10,7 |
8. |
B-001 |
11,0 |
9. |
B-002 |
10,9 |
10. |
B-003 |
12,1 |
11. |
B-004 |
11,0 |
12. |
B-005 |
11,8 |
13. |
B-006 |
25,7 |
14. |
H-024 |
13,7 |
15. |
H-026 |
14,4 |
16. |
H-027 |
14,1 |
Łącznie |
189,50 |
2. Montaż zakupionej i
dostarczonej przez Wykonawcę wykładziny PCV GERFLOR Taralay Impression Compact
(kolor do uzgodnienia) w pomieszczeniach sal wykładowych w budynkach „N”, „C”
oraz „H2”:
Lp. |
Pomieszczenie |
Powierzchnia w m2 |
1. |
N.001 |
76,6 |
2. |
C-024 |
117,0 |
3. |
H-019 |
38,8 |
Łącznie |
232,4 |
Zakres prac:
1) demontaż i utylizacja
obecnej wykładziny;
2) przygotowanie podłoża
pod montaż poprzez szpachlowanie, szlifowanie, gruntowanie i wykonanie wylewki
samopoziomującej do 3mm;
3) montaż wykładziny na
kleju wraz ze spawaniem, z wywinięciem na ścianę
na wys. 10 cm oraz akrylowaniem cokołu;
4) montaż listwy progowej
aluminiowej (wciskanej)/kolor do uzgodnienia w łącznej ilości 19 szt., o szer.
3 cm i dł. 0,93 m;
5) montaż listwy progowej
aluminiowej (wciskanej)/kolor do uzgodnienia w ilości 1 szt., o szer. 3 cm i
dł. 1,60 m.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią umowy dołączonej w formie załącznika oraz
wypełnienie formularza ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego,
Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje
się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.
4. Wykonawca udzieli
Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę na okres
co najmniej 24 miesięcy.
5. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać usługę w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.
6. Wykonawca będzie
zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia
następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą
wykonywać.
7. Wykonawca przystępujący
do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem
i legitymować się odpowiednim wpisem
w tym zakresie.
8. Wykonawca na etapie
postępowania winien przedstawić referencje bądź inny dokument potwierdzający
wykonanie usługi w niniejszym zakresie z ostatnich
12 miesięcy.
9. Zamawiający nie wyraża
zgody na realizację usługi przez firmy podwykonawcze.
10. Odbioru całkowitego
usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona
uwzględniona w umowie.
11.
Podstawą
do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru
końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.
- Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna
ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie
możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego
Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając
różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
13.
Zamawiający umożliwia wykonanie wizji lokalnej po
wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
- Wykonawca przewiduje przeprowadzenie aukcji
lub licytacji na platformie zakupowej.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 w godzinach 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 27 czerwca 2025 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
