- Strona główna
- Postępowanie ID 1085381
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1085381 :
Przeglądy sprzętu medycznego - KWIECIEŃ/MAJ/CZERWIEC 2025r.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Wójcik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-27 11:16:00
-
Składania2025-04-04 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-04 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 96, 64-700 Czarnków, zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym przeprowadzenia przeglądów sprzętu medycznego na oddziałach szpitalnych ZZOZ Czarnków oraz w Poradni ginekologiczno-położniczej - Wronki przy ul. Partyzantów 14, wraz z dostarczeniem raportów serwisowych z przeprowadzonych czynności, a także wpisem potwierdzającą usługę w Paszporcie Technicznym (osobno dla każdego urządzenia).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informacje podstawowe:
1. Sprzęt wymieniony w zapytaniu znajduje się na oddziałach szpitalnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie
ul. Kościuszki 96, 64 - 700 Czarnków oraz Poradnia Ginekologiczno-położnicza ul. Partyzantów14, 64 - 510 Wronki
2. Ostateczny termin składania ofert: 4 kwietnia 2025r.
3. Przeglądy należy wykonać w następujących terminach realizacji:
- Termin realizacji Przeglądu Sprzętu Medycznego (KWIECIEŃ) do 25 KWIETNIA 2025r.
- Termin realizacji Przeglądu Sprzętu Medycznego (MAJ) do 26 MAJA 2025r.
- Termin realizacji Przeglądu Sprzętu Medycznego (CZERWIEC) do 19 CZERWCA 2025r.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ogólnej wartości brutto zamówienia: przeglądu, kosztów transportu lub dojazdu (jeżeli występują) oraz części zamiennych wymienianych w ramach przeglądu zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia (jeżeli występują). Ewentualna wykryta usterka podczas przeglądu będzie realizowana na podstawie odrębnego kosztorysu i po jego akceptacji przez Zamawiającego. Po wykonaniu naprawy Wykonawca wystawi odrębną fakturę VAT zgodnie z zaakceptowanym kosztorysem.
5. Ocena ofert będzie dokonywana indywidualnie dla każdej pozycji.
6. Ocena ofert nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 / 352 - 81 - 77, osoba odpowiedzialna - Dział Logistyki .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-08
14:28:21
|
Natalia Wójcik |
Dzień
dobry W załączniku ZZOZ Czarnków przedstawia informacje dotyczące postępowania. Przegląd sprzętu medycznego KWIECIEN/MAJ/CZERWIEC 2025 Z wyrazami szacunku Referent ds logistyki Janusz Waśko Załączniki |
2025-04-02
10:37:26
|
Natalia Wójcik |
Szanowni
Państwo, Czy w punkcie 63 nie wkradł się błąd ? Posiadacie Państwo jeden aparat Ziehm Solo z punktu 62. Sprzęt z pkt 63 nie odpowiada nazwie ani nr seryjnemu marki Ziehm. Odpowiedź: Tak w punkcie 63 wkradł się błąd. Posiadamy jeden aparat Ziehn Solo z punktu 62 numer fabryczny 54517 Z wyrazami szacunku Referent ds. logistyki Janusz Waśko |
2025-04-02
09:43:52
|
Natalia Wójcik |
Zespól
Zakładów
Opieki
Zdrowotnej
w
Czarnkowie
udziela
odpowiedzi
na
zadane
pytania: Pytanie 1. Czy w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjenta oraz jakości usług medycznych Zamawiający będzie wymagał odpowiednich kwalifikacji technicznych dostawcy serwisu w zakresie aparatury będącej przedmiotem przetargu, potwierdzonych aktualnymi certyfikatami odbytych przez inżynierów szkoleń? Odpowiedź 1.Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy osób posiadających stosowne wymagane przepisami prawa kwalifikacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu i aparatury medycznej, obowiązującymi normami oraz przepisami z zachowaniem przepisów BHP i p/poż. Pytanie 2. Czy Zamawiający będzie wymagał od wszystkich Wykonawców do przeprowadzenia przeglądów i napraw użycia tylko oryginalnych i nowych części zamiennych? Odpowiedź 2. Przegląd winien być wykonany zgodnie z zaleceniami producenta. Pytanie 3.Czy Zamawiający wymaga, aby czynności serwisowe były wykonywane zgodnie z aktualnymi podręcznikami serwisowymi a czynności serwisowe powinny być w pełni zgodne z aktualnymi listami tych czynności? Odpowiedź 3. Zamawiający wymaga, aby czynności serwisowe były wykonywane zgodnie z aktualnymi podręcznikami serwisowymi a czynności serwisowe powinny być w pełni zgodne z aktualnymi listami tych czynności. Pytanie 4. Czy Zamawiający wymaga wykonania przeglądów powyższych pakietów zgodnie z zaleceniami producenta, licząc od daty instalacji sprzętu – odpowiednio przegląd roczny, dwuletni, trzyletni, czteroletni – uwzględniając wymianę wszystkich części wymaganych przy danym przeglądzie przez producenta? Odpowiedź 4.Przegląd winien być wykonany zgodnie z zaleceniami producenta Pytanie 5. , dot. formularza ofert, pozycja 35 Prosimy zamawiającego o potwierdzenie, iż poprawny numer seryjny inkubatora Panda to PBWX71365 Odpowiedź 5. Potwierdzamy, iż poprawny numer seryjny inkubatora Panda to PBWX71365 Pytanie 6. Dot. formularza ofert, wzoru umowy – dot. respiratora Carescape R860 S/N CBRZ84858 oraz inkubatora Panda S/N PBWX71365 z monitorem B105 S/N SP318311592WA Prosimy zamawiającego o potwierdzenie czy dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje wymienione w specyfikacji czy też wymagane jest złożenie oferty na całość przedmiotu zamówienia?. Odpowiedź 6. Ocena ofert będzie dokonywana indywidualnie dla każdej pozycji. Pytanie 7. Dot. formularza ofert pozycja 35- dot. nawilżaczy Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie nawilżaczy do osobnego pakietu? Informujemy, iż przeglądami nawilżaczy zajmuje się obecnie firma Fisher&Paykel i nie mamy możliwości przeprowadzenia ich przeglądu. Odpowiedź 7. Ocena ofert będzie dokonywana indywidualnie dla każdej pozycji. Par 3 Prosimy o dodanie postanowienia: „W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie w stanie dokonać naprawy aparatu starszego niż 10 lat z powodu braku części zamiennych lub wykwalifikowanego personelu z uwagi na określony przez producenta okres zakończenia gwarantowanej dostępności tych części i wsparcia serwisowego, nie będzie rodziło to jakiejkolwiek odpowiedzialności cywilnoprawnej ze strony Wykonawcy, a postanowienia o karach umownych nie znajdą zastosowania. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest do dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym”. Odpowiedź : Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmian w Par. 3 Par 3 ust. 12 Wnosimy o zmianę tego postanowienia w następujący sposób: „Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zawinione przez siebie szkody rzeczywiste wyrządzone w mieniu Zamawiającego związane z nieprawidłowym wykonaniem przeglądu.”. Odpowiedź: Zamawiający wprowadza proponowaną zmianę w Par 3 ust. 12 „Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zawinione przez siebie szkody rzeczywiste wyrządzone w mieniu Zamawiającego związane z nieprawidłowym wykonaniem przeglądu.”. Par 3 ust. 14 Wnosimy o zmianę postanowienia i wskazanie, że wyznaczany w wezwaniu termin nie może być krótszy niż 7 dni roboczych. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany w par 3 ust. 14 Par 5 ust. 1 pkt. 1) Prosimy o zmianę wysokości na 0,2% tej części należnego wartości ryczałtowej ceny jednostkowej miesięcznej brutto ale w zakresie danego urządzenia, którego dotyczy usługa w zakresie której naliczana jest kara, za każdy dzień zwłoki Wykonawcy. Odpowiedź: Par 5 ust. 1 pkt.1 Pozostaje bez zmian. Par 5 ust. 1 pkt 2, 3 prosimy o zmianę wysokości kary określonej w tym zakresie do 10% niezrealizowanej części umowy, dla danego urządzenia, co stanowi standard rynkowy. Odpowiedź: Zamawiający wprowadza zmianę w Par 5 ust1 pkt 2,3 „Wysokość kary do 10% niezrealizowanej części umowy” Par. 5 ust. 2 i 4 Wnosimy o zmianę tego postanowienia ust. 2 w następujący sposób „Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy suma kar umownych nie pokrywa powstałej szkody rzeczywistej.” I ust. 4: „Za szkody rzeczywiste powstałe z innych przyczyn Wykonawca odpowiada na zasadach ogólnych zawartych w Kodeksie cywilnym”. Odpowiedź: Zamawiający wprowadza zmiany w Par 5 ust. 2, 4 „Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy suma kar umownych nie pokrywa powstałej szkody rzeczywistej.” I ust. 4: „Za szkody rzeczywiste powstałe z innych przyczyn Wykonawca odpowiada na zasadach ogólnych zawartych w Kodeksie cywilnym”. Par. 5 ust. 2 i 4 Wnosimy o zmianę tego postanowienia ust. 2 w następujący sposób „Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy suma kar umownych nie pokrywa powstałej szkody rzeczywistej.” I ust. 4: „Za szkody rzeczywiste powstałe z innych przyczyn Wykonawca odpowiada na zasadach ogólnych zawartych w Kodeksie cywilnym”. Par. 5 Prosimy o dodanie limitu kar umownych na poziomie 15% wartości umowy brutto. Odpowiedź: Par. 5 Ustalono limit na poziomie 15% Par. 8 ust. 4 Rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym jest czynnością radykalną i nie powinno zaskakiwać żadnej ze Stron. Proponujemy zatem dodanie nowego ustępu o następującej treści: ,,Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie ust. 4 powyżej po uprzednim pisemnym wezwaniu Wykonawcy do zaniechania naruszania umowy w wyznaczonym w wezwaniu dodatkowym terminie, nie krótszym niż 5 dni roboczych, pod rygorem odstąpienia od umowy.” Prosimy również o doprecyzowanie, że odstąpienie odnosić się będzie do niezrealizowanej części umowy. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie proponowanych zmian. Czy Zamawiający dopuszcza dopisanie w Paragrafie 5 Umowy DLOG zapisu o ograniczeniu limitu łącznej wysokości kar nie przekraczającej 20% maksymalnego wynagrodzenia ? Odpowiedź: Par. 5 Ustalono limit na poziomie 15% Sporządził: Referent ds. logistyki Janusz Waśko tel. (67) 352 – 81 – 77 e-mail: logistyka@zzozczarnkow.x.pl |
2025-03-31
11:27:09
|
Natalia Wójcik |
Zespól
Zakładów
Opieki
Zdrowotnej
w
Czarnkowie
udziela
odpowiedzi
na
zadane
pytania: Pytanie 1. W nawiązaniu do wzoru umowy §1 ustęp 4 zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o usunięcie zapisu, gdyż bez wykonania przeglądu nie ma możliwości stwierdzenia, które elementy podlegają wymianie. Ponadto oszacowanie kosztów zużytych części może znaczenie wpłynąć na koszt ceny przeglądu, zawyżając go. Proponujemy wskazanie, iż przegląd winien być wykonany zgodnie z zaleceniami Producenta. Odpowiedź 1. Zamawiający jest skłonny uznać prośbę oferenta, Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej nanosi zmian we wzorze umowy §1 ustęp 4 „Przegląd obejmuje również konserwację aparatury medycznej. Pod pojęciem konserwacji należy rozumieć wymianę okresową zużytych części w trakcie normalnej eksploatacji urządzenia zgodnie z jego prawidłowym przeznaczeniem oraz przeprowadzenie koniecznych kalibracji i konfiguracji urządzenia. Efektem konserwacji jest utrzymanie pełnej sprawności oraz ciągłości działania aparatury medycznej w okresie eksploatacji z wyłączeniem sytuacji dotyczących awarii i napraw sprzętu. „ na „ Przegląd winien być wykonany zgodnie z zaleceniami producenta” Pytanie 2. W nawiązaniu do wzoru umowy §4 ustęp 1 zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o zmianę terminu płatności na 30 dni. Odpowiedź 2. Zamawiający jest skłonny uznać prośbę oferenta, Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej nanosi zmian we wzorze umowy - §4 ustęp 1 „Należność za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zostanie dokonana przelewem z konta Zamawiającego w terminie 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy wskazany na fakturze. „ na „ Należność za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zostanie dokonana przelewem z konta Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy wskazany na fakturze.” Pytanie 3. W nawiązaniu do wzoru umowy §5 ustęp 1 cyfra 1 zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o zmniejszenie wysokości kar na wartość 0,2% za każdy dzień zwłoki. Odpowiedź 3. Zamawiający jest skłonny uznać prośbę oferenta, Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej nanosi zmiany we wzorze umowy - §5 ustęp 1 cyfra 1 o brzmieniu „zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, o których mowa w §1 ust. 5, w wysokości 1% wartości brutto niezrealizowanego zamówienia za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jednak nie mniej niż 20 zł, „ na „zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, o których mowa w §1 ust. 5, w wysokości 0,5% wartości brutto niezrealizowanego zamówienia za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, jednak nie mniej niż 20 zł, „ Pytanie 4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na składanie oferty na poszczególne pozycje z pakietu ZESPÓŁ RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ? Odpowiedź 4. Ocena ofert będzie dokonywana indywidualnie dla każdej pozycji. Z wyrazami szacunku Referent d.s logistyki Janusz Waśko |
2025-03-27
14:21:59
|
Natalia Wójcik |
Po
otrzymaniu
pytania
o
treści
-
Czy
zamawiający
dopuszcza
składanie
ofert
częściowych,
na
wybrane
pozycje
z
zapytania
ofertowego?
-
Ocena
ofert
będzie
dokonywana
indywidualnie
dla
każdej
pozycji. Z wyrazami szacunku Referent ds. logistyki Janusz Waśko |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
