- Strona główna
- Postępowanie ID 1084404
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1084404 :
DZP.271.26.2025.AS2 Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej Budżetu Obywatelskiego 2026
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Szałachowska
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-26 08:50:00
-
Składania2025-03-31 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-03-31 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).
DZP.271.26.2025.AS2
Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej Budżetu Obywatelskiego 2026
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjnej Budżetu Obywatelskiego na rok 2026 wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w projekcie Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO .
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę realizacji określonych w zakresie zamówienia, do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Aktualizację dwóch projektów plakatów (format projektu: cdr) i wydruk po 200 szt. Każdego z projektów plakatów w formacie B2 (papier: kreda błysk/mat. 170 g., full color).
2) Całościową aktualizację treści 6 różnych projektów graficznych (format projektu: cdr) i wydruków: jednego projektu ulotki rozm. A3 składanej do A4 – 500 szt. (papier: kreda mat. 170 g., full color) oraz 5 projektów ulotek format 3 x A5 składanych w „C” po 500 egz. Na każdy projekt razem – 2.500 szt., (papier: kreda mat. 170 g., full color).
3) Dostawę wydruków do siedziby Zamawiającego.
4. Realizacja zamówienia nastąpi w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie realizowane w terminie od daty zawarcia umowy do końca września 2025 r.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY.
- W ZAŁĄCZNIKU NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
- Cena nie podlega waloryzacji.
V. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
5. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 31 marca 2025 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY.
6. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Agnieszka Szałachowska – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon 55 239-31-26, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
7. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
8. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – projekt Umowy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
