- Strona główna
- Postępowanie ID 1084221
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1084221 :
KLS.7021.7.1.2025.NU Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Uram
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-25 14:45:00
-
Składania2025-03-31 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-31 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
KSL.7021.7.1.2025.NU Krosno, dnia 25.03.2025 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych w trybie przetargowym
zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798
ogłasza
że zamierza udzielić zamówienia na:
Usługę związaną z utrzymaniem fontann pn. „Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2025 r.”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:
45317000-2 - inne instalacje elektryczne
4820000-0 - obsługa pakietów oprogramowania dla sieci, Internetu
45317300-5 - elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45317400-6 - instalowanie i obsługa urządzeń filtracyjnych
45317100-3 - instalowanie i obsługa urządzeń pompowych
48960000-5 - Pakiety oprogramowania do sterowników systemowych
48961000-2 - Sterowniki Ethernet
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja dwóch fontann na terenie miasta Krosna w zakresie obsługi sterowania automatyki i urządzeń elektrycznych z dozorem prewencyjnym.
- Obsługa urządzeń elektrycznych, elektronicznych i automatyki sterowania AKPiA i ich konfiguracja.
- Wymagana jest znajomość obsługi sterowników, falowników, programatorów regulacyjnych oraz diagnostyka układów elektrycznych, kontrolerów uzdania wody, czujników i przetworników ciśnieniowych, czujników konduktometrycznych, układów elektronicznych.
- Utrzymanie fontann w ruchu ciągłym,7 dni w tygodniu od godz. 7:00 do 23:00. Kontrola i utrzymanie w sprawności i czystości zespołów filtracyjnych, fontanny, pomieszczeń technicznych.
- Usługa obejmuje stały dozór i czynności z zakresu prawidłowego funkcjonowania fontann.
- Wymiana wody w fontannach co 2 tygodnie z oczyszczeniem niecki fontanny.
- Wymiana piasku filtracyjnego w filtrach piaskowych ok. 0,0625 m3
- Montaż i demontaż istniejącej dyszy sferycznej z głowicą na fontannie przy ul. Wojska Polskiego – wiosna/jesień.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 2 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
2. Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie:
11.04.2025 r.
Zakończenie: 14.11.2025 r.
3. Warunki płatności:
3.1. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym miesięcznym, regulowanym fakturami miesięcznymi wystawionymi przez Wykonawcę nie później niż do 10 dnia kolejnego miesiąca. Za wykonanie prac w niepełnych miesiącach (tj. kwiecień, listopad) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie proporcjonalne do wynagrodzenia określonego w ofercie. W przypadku awarii fontanny trwającej dłużej niż 7 dni wynagrodzenie Wykonawcy w danym miesiącu zostanie pomniejszone proporcjonalnie do wynagrodzenia określonego w ofercie.
3.2. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron.
3.3. Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
Zamawiający ponosić będzie koszty zakupu środków chemicznych. Wykonawca zgłosi potrzebę zakupu tych środków z 7-dniowym wyprzedzeniem.
5. Warunki wymagane od Wykonawcy
Wykonawca załączy następujące dokumenty:
1) Wypełniony formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1,
2) Kserokopie aktualnych uprawnień elektrycznych dozorowych typu „D” i eksploatacyjnych typu „E” lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Budowlanej.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Kryteria oceny ofert – najniższa cena (100 %)
7. Sposób i miejsce złożenia oferty
2) Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
4) Ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez portal platformazakupowa.pl, do dnia 31.03.2025 r. do godziny 12.00 w formie elektronicznej.
5) Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 31.03.2025 r. o godzinie 12.05 w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5
8. Wykaz załączników:
Załącznik nr 1 – Druk oferty;
Załącznik nr 2 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Inspektor Natalia Uram Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 209, tel. (13) 47 43 632.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-01
10:20:39
|
Natalia Uram | Zamknięcie przetargu bez dokonania wyboru oferty. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
