Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych. (ZP 1040/2017)

Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2017 12:33:52
Składania : 06-12-2017 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na zamówienie, zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, pn.: „Dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych ”.
1. Wymagania dostawy i odbioru jakościowego:
1.1. Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia.
1.2. Dostawa – na koszt wykonawcy do Magazynu Druków Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach ul. Kusocińskiego 51, 25-044 Kielce w godz. 8.00-15.00.
1.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i wolny od wad technicznych.
1.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta.
1.5. Wykonawca zapewni opakowanie towaru wymagane do zabezpieczenia go przed uszkodzeniem w drodze do miejsca przeznaczenia.
1.6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu w dostawie uniemożliwiającego jego przyjęcie do magazynu Zamawiającego, podstawą odbioru przedmiotu umowy będzie protokół rozbieżności podpisany przez Zamawiającego.
1.7. W przypadku opisanym w pkt. 1.6. Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcy drogą elektroniczną lub faxem protokół rozbieżności.
1.8. Zamawiający dopuszcza obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas odbioru ilościowego i jakościowego. O terminie odbioru przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem. W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas odbioru jakościowego, Wykonawcy nie przysługuje wnoszenie uwag oraz zastrzeżeń co do sposobu przeprowadzenia odbioru.
1.9. W przypadku ustalenia przy odbiorze ilościowo-jakościowym, że dostawa jest niekompletna, uszkodzona, wadliwa Wykonawca w terminie nie przekraczającym 7 dni licząc od dnia sporządzenia protokołu zawierającego zastrzeżenia, zobowiązany jest do wymiany wadliwych elementów dostawy na nowe wolne od wad lub do uzupełnienia braków.
2. Warunki płatności:
2.1. Termin i forma płatności – do 30 dni od daty otrzymania faktury.
2.2. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach ul. Kusocińskiego 51, 25-044 Kielce
3. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami: Tomasz Marszałek tel. 41 349 28 35
4. Termin przydatności do użycia dostawy min. 24 miesiące (nie dotyczy wody utlenionej i akutolu - min. 18 miesięcy).

Zamawiający uzna ofertę za ważną na poszczególne zadanie tylko i wyłącznie wtedy kiedy każda z pozycji zostanie wyceniona.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opatrunek indywidualny wodoszczelny typu W tzw. wojskowy mały 100 szt. - (0)
2 Opaska dziana 4 m x 10 cm 100 szt. - (0)
3 Opaska elastyczna 4 m x 15 cm 100 szt. - (0)
4 Przylepiec z opatrunkiem 1 m x 8 cm 60 szt. - (0)
5 Przylepiec zwykły 5 m x 2,5 cm 60 szt. - (0)
6 Woda utleniona 100 ml 60 szt. - (0)
7 Kompresy niejałowe 5cm x 5cm x 100 szt. 50 opak. - (0)
8 Kompresy niejałowe 7,5cm x 7,5cm x 100 szt. 50 szt. - (0)
9 Akutol - opatrunek elastyczny w sprayu 60 ml 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy 0% 14 dni od złożenia zamówienia (0)
2 Koszt dostawy 0% Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności 0% przelew do 30 dni (0)
4 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 300