- Strona główna
- Postępowanie ID 1080833
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1080833 :
Bieżące utrzymanie ławek parkowych na terenie miasta Krosna w 2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Uram
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-19 13:11:00
-
Składania2025-03-26 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-26 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624
Urząd Miasta Krosna zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę
/usług/robót budowlanych obejmujących:
1. Opis przedmiotu zamówienia
„Bieżące utrzymanie ławek parkowych na terenie miasta Krosna w 2025r.”
2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45212140-9 Obiekty rekreacyjne
92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne, sportowe
3. Określenie przedmiotu zamówienia
wymiana i uzupełnianie listew drewnianych na siedziskach i oparciach,
demontaż ławek/przeniesienie w inne miejsce,
montaż ławek w podłożu utwardzonym i nieutwardzonym,
remont/naprawa zniszczonych konstrukcji metalowych i żeliwnych ławek – spawanie, prostowanie zdeformowanych, powyginanych elementów konstrukcji,
odnowa powłok malarskich/malowanie listew drewnianych na siedziskach i oparciach
przy zachowaniu uprzedniej kolorystyki (farba olejna, lakierobejca lub drewnochron),odnowa powłok malarskich listew drewnianych na siedziskach murków kamiennych,
czasowe magazynowanie ławek,
wymianę śrub, elementów mocujących itp.,
wymianę uszkodzonych elementów konstrukcji metalowej, żeliwnej ławki poprzez zakup
i ich montaż,utylizacja uszkodzonych ławek,
mycie ławek, murków kamiennych z siedziskami.
4. Inne istotne warunki zamówienia
1) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia dla osób trzecich.
2)
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest
zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu
drogowego i pieszego poprzez oznakowanie
i zabezpieczenie robót
związanych z realizacją zadania oraz uporządkowania terenu po
zakończeniu robót.
3)Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną.
4) Okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji jakości i 24 miesiące rękojmi za wady na roboty objęte przedmiotem zamówienia.
5)
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych
prac
i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód
powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.
5. Odbiór robót i podstawa płatności
1) Wykonawca robót będzie realizował zakres prac na podstawie pisemnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego.
2) Wskazany zakres prac wykonywany będzie z materiałów Wykonawcy i przy pomocy jego maszyn i urządzeń.
3)
Zamawiający dokona każdorazowo odbioru zrealizowanych prac z
udziałem Wykonawcy.
4) Wszystkie rozliczenia między
Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
5) Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zleconych do wykonania robót następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót wg cen jednostkowych podanych w ofercie.
6) Ceny jednostkowe określone w ofercie obowiązywać będą przez cały okres związania umową.
7)
Należność za wykonane prace Wykonawca będzie otrzymywał
wynagrodzenie kosztorysowe w oparciu o ustalone ceny w przedłożonym
kosztorysie ofertowym
i zrealizowanym zakresie prac.
8) Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,
9) Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
6. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie : od dnia podpisania umowy
zakończenie : 15 grudnia 2025 r.
7. Warunki wymagane od wykonawcy:
Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:
1) wypełniony formularz oferty wraz z wyceną poszczególnych robót.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8. Kryteria oceny ofert – najniższa cena (100 %).
9. Sposób i miejsce złożenia oferty
Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
Ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez portal platformazakupowa.pl, do dnia
26.03.2025 r. do godziny 12.00 w formie elektronicznej.Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 26.03.2025 r. o godzinie 12.05
w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5.
10. Wykaz załączników:
Załącznik nr 1 – Druk oferty;
Załącznik nr 2 – Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym;
Załącznik nr 3 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-28
14:01:11
|
Natalia Uram |
Protokół
z
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
