- Strona główna
- Postępowanie ID 1078083
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1078083 :
WSA-ZP-PP-17-2025 Wymiana pompy obiegowej w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-19 08:24:00
-
Składania2025-03-28 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-28 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) demontaż i utylizacja istniejącej pompy UPE-120;
2) modernizacja zasilania nowej pompy oraz montaż zabezpieczenia;
3) dostawa i montaż nowej pompy MAGNA3 80-120 F 360;
4) wykonanie testów działania zainstalowanej pompy oraz programowanie sterownika.
- w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10.
2. Termin realizacji 14 dni licząc od daty zawarcia Umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest:
1) przedstawić gwarancję producenta i opieką serwisową dla dostarczonej i zainstalowanej pompy na okres 5 lat;
2) udzielić gwarancji oraz rękojmi na okres 5 lat na przeprowadzone prace montażowe.
4. Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
5. Warunki realizacji zamówienia precyzują Istotne Postanowienia Umowy (IPU).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji usług. Wizja lokalna jest nie jest obowiązkowa.
2. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: psobieraj@warszawa.wsa.gov.pl nast. informację:
1) dane wykonawcy;
2) datę i godzinę planowanej wizji lokalnej;
3) nr telefonu wykonawcy do kontaktu;
4) liczbę osób które uczestniczyć będą w wizji lokalnej (max 3 osoby).
3. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.
4. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.
5. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie Umowy.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy (IPU).
załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
INFORMACJE NA TEMAT POSTĘPOWANIA
1. Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-70-83 Paweł Sobieraj - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej,
2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne.
2. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
1) tel. 22 101 02 02;
2) e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-02
13:00:43
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/87/25 z dn. 02.04.2025 r Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
