- Strona główna
- Postępowanie ID 1076614
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1076614 :
KZP.25.22.2025 „ Dostawa i montaż drzwi do serwerowni, w tym demontaż istniejących drzwi zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego , tj. opis przedmiotu zamówienia.”
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Rodziński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-12 15:29:00
-
Składania2025-03-19 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-19 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Nr sprawy: KZP.25.22.2025r
ROZDZIAŁ I NAZWA ORAZ ADRES
ZAMAWIAJĄCEGO
Akademia
Nauk Stosowanych w Nowym Targu
z siedzibą:
34-400 Nowy Targ , ul. Kokoszków 71;
NIP:
735-24-32-038, REGON: 492722404.
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie
realizowane na podst. Regulaminu udzielania zamówień publicznych, który
został wprowadzony Zarządzeniem nr 86/2024.BGD Rektora ANS z dnia 28 listopada
2024 r. Z uwagi na wartość, do udzielonego zamówienia, zgodnie z art. 2
ust. 1 pkt 1, nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
ROZDZIAŁ III
Cel Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „ dostawa i
montaż drzwi do serwerowni, w tym demontaż istniejących drzwi zgodnie z załącznikiem
nr 3 do zapytania ofertowego , tj. opis przedmiotu zamówienia.”
ROZDZIAŁ
IIIA Opis przedmiotu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi do serwerowni w budynkach Gorce i Tatry Akademii Nauk
Stosowanych w Nowym Targu
Przedmiot zamówienia obejmuje w
szczególności:
1. Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i
zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia z zachowaniem przepisów
BHP, przeciwpożarowych.
2. Wymiana drzwi :z obróbką osadzenia a w szczególności:
- Pomieszczenie
T2.04 (budynek Tatry) wymiana drzwi płytowych pełnych na drzwi stalowe EI 30 –
szerokość w świetle ościeżnicy 90 cm
lewe – kolor popielaty. Drzwi wyposażone w samozamykacz, gałkę od strony
korytarza, klamkę od strony serwerowni. Zamek dostosowany do montażu kontroli
dostępu .
- Pomieszczenie
T1.56 B (budynek Tatry) wymiana drzwi płytowych pełnych na drzwi stalowe EI 30
– szerokość w świetle ościeżnicy 90 cm
prawe kolor popielaty. Drzwi wyposażone w samozamykacz, gałkę od strony
korytarza, klamkę od strony serwerowni.
- Pomieszczenie
235 (budynek Gorce) wymiana drzwi
płytowych pełnych na drzwi płytowe EI 30 – szerokość w świetle ościeżnicy 90
cm lewe, okleina drzwi dostosowana do
istniejących drzwi. Drzwi wyposażone w samozamykacz, gałkę od strony korytarza,
klamkę od strony serwerowni. Zamek dostosowany do montażu kontroli dostępu .
- Pomieszczenie
013 (budynek Gorce) wymiana zamka i klamki
w drzwiach stalowych na gałkę od strony
zewnętrznej i klamkę
od strony serwerowni oraz wymiana zamka na zamek dostosowany do montażu
kontroli dostępu.
We wszystkich drzwiach
należy zamontować klamki i gałki ze stali nierdzewnej. Wszystkie zamki powinny
otwierać się jednym kluczem, tzw. system
klucza master (ang. master key
system) min. 4 szt.
3. Wywóz i utylizacja wszystkich
materiałów z rozbiórki.
4. Posprzątanie miejsca prowadzenia
prac.
5. Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego.
6. Koordynacja prac przez osobę wskazaną przez
Wykonawcę.
II. Zamawiający zapewnia punkty poboru wody i
energii elektrycznej.
ROZDZIAŁ
IV CZAS I MIEJSCE REALIZACJI:
2.Miejsca
dostarczenia przedmiotów zamówienia:
Akademia
Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ;
3) Dokładny
harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Zamawiającym w
podpisanej umowie.
ROZDZIAŁ V – WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
W
przedmiotowym postępowaniu może złożyć ofertę Wykonawca, który spełnia łącznie
poniższe warunki, mianowicie:
a) nie istnieją podstawy
do ogłoszenia jego upadłości, likwidacji, ani nie prowadzono postępowania restrukturyzacyjnego;
b) nie zalega z zapłatą
należności wobec ZUS i US;
c) nie toczą się względem niego postępowania sądowe o zapłatę nieuregulowanych wierzytelności, ani postępowania egzekucyjne ,nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa,
d)
Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt
transportu lub przesyłki leżą po stronie wykonawcy,
e)
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od
dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres,
f)
W przypadku dostarczenia towaru wadliwego -nie
działającego mimo naprawy zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy,
g)
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
dostawcy/wykonawcy.
h)
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty
(terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod
uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i
jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższe
warunki - nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że
Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyzą.
Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
ROZDZIAŁ VI KRYTERIA I WARUNKI
FORMALNE
1.
Oświadczamy,
iż oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami
opisanymi oraz określonymi przez Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym
2. W przypadku wybrania
mojej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy lub zlecenia na warunkach
określonych w ww. Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami oraz w miejscu i
terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3.
Oświadczam,
że akceptuję warunki płatności oraz warunki rozliczeń określone przez
Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym przedmiotowego postępowania.
4. Oświadczam, iż
zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych
przez Akademię Nauk Stosowanych w Nowym Targu z ROZDZIAŁU VII. ww.
Zapytania ofertowego.
5.
Oświadczam,
że podane przez mnie dane są prawdziwe i aktualne.
ROZDZIAŁ VII PRZETWARZANIE
DANYCH OSOBOWYCH – RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA O
PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art.
13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
zwanym RODO:
1.
Administratorem
danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków
71, 34-400 Nowy Targ.
2.
Z
Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pisząc na adres Administratora,
podany powyżej lub na adres: iod@ans-nt.edu.pl.
3. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia Zapytania ofertowego
dot.„ dostawa i montaż drzwi do
serwerowni, w tym demontaż istniejących drzwi zgodnie z załącznikiem nr 3 do
zapytania ofertowego , tj. opis przedmiotu zamówienia.”
4.
.”
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze,
- art. 6 ust. 1 lit. f
RODO, tj. prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora lub
przez stronę trzecią, którym jest umożliwienie wzięcia udziału w ww. zapytaniu
ofertowym w celu niniejszego prowadzenia zapytania ofertowego.
5.
Dane
osobowe mogą być przekazywane organom państwowym i podmiotom publicznym w
ramach posiadanych uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz podmiotom,
którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność
przetwarzania danych osobowych (podmioty przetwarzające).
6.
Dane
osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych.
7.
Dane
osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze oraz dochodzenia lub obrony roszczeń.
8.
Osoby
udostępniające dane osobowe posiadają prawo dostępu do treści swoich danych
oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także
prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
9.
Osoby
udostępniające dane osobowe mają prawo wniesienia skargi do organu
nadzorującego przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych
osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10.
Podanie
danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do wypełnienia
obowiązków prawnych ciążących na administratorze. Niepodanie danych może
skutkować nieuwzględnieniem osoby w procedurze Zapytania ofertowego.
11.
Dane
osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane
profilowaniu.
ROZDZIAŁ VIII – INNE POSTANOWNIENIA
1. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do:
a. zmiany lub unieważnienia niniejszego postepowania,
b. zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
c. żądania od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert, uzupełnienia treści oferty,
d. odrzucenia oferty Wykonawcy który mimo wezwania do wyjaśnień nie złożył ich
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
e. częściowej realizacji zamówienia,
f. dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy w
przypadku dostarczenia towaru wadliwego - nie działającego mimo podjętej próby
naprawy
g. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postepowania bez podania
przyczyny.
Rozdział IX
Sposób komunikacji :
W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
Rozdział X
Termin składania ofert:
Termin
składania ofert podano bezpośrednio na stronie dotyczącej przedmiotowego
postępowania - Platforma Zakupowa
Rozdział XI
INSTRUKCJA OBSŁUGI WYPEŁNIENIA FORMULARZA /ZGODY
Zamawiający
wymaga udzielenia odpowiedzi tak lub nie w
kwestii
-cena,
-warunki
płatności,
-termin
realizacji,
-dodatkowe
koszty,
-oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postepowania,
-oświadczenie
o spełnianiu warunków w zapytaniu ofertowym
ROZDZIAŁ XII – ZAŁĄCZNIKI
Załącznikami
do niniejszego zaproszenia stanowiącymi jego integralną część są:
1.
Zał. nr 1 Oświadczenie o braku wykluczenia z postepowania
2.
Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu
3.
Zał. nr 3 Opis przedmiotu zamówienia drzwi do serwerowni
4. Zał. nr 4 Formularz ofertowy
5.
Zał. nr 5 Zapytanie ofertowe
6.
Zał. nr 6 Wzór umowy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-20
13:03:10
|
Paweł Rodziński |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Dotyczy postępowania KZP.25.22.2025 Dostawa i montaż drzwi do serwerowni, w tym demontaż istniejących drzwi zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego, tj. opis przedmiotu zamówienia. ID: 1076614 Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, z siedzibą przy ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, zwana w dalszej części Zamawiającym informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego z dnia 19.03.2025 r., wybrano jako najkorzystniejszą ofertę firmy: FRB CHMIELAK 34-434 Harklowa, ul. Bór 23 NIP: 735-103-93-91 Wykonawca spełnił wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymał najwyższą liczbę punktów. Departament Kanclerza Administrator Budynku mgr Paweł Rodziński ANS w Nowym Targu ul. Kokoszków www.ans-nt.edu.pl 668121469 lub 182610744 |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
