- Strona główna
- Postępowanie ID 1075809
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1075809 :
IRL7011.1.2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Budowa siłowni miejskiej oraz centrum fitness w Żmigrodzie".
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Pilarski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-11 11:29:00
-
Składania2025-03-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-03
09:50:14
|
Paweł Pilarski |
Wyniki
zapytania
ofertowego
Załączniki |
2025-03-19
09:15:50
|
Paweł Pilarski |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-03-17
08:07:01
|
Paweł Pilarski |
Pytanie
i
odpowiedź
nr
4 W treści zamówienia jako "zamawianą dokumentację projektową" wskazano: 1) Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zezwoleniami i opiniami - 3 egzemplarze; 2) Projekt techniczny - 3 egzemplarze; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 egzemplarze; 4) Przedmiar robót - 2 egzemplarze; 5) Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze; 6) Wersja elektroniczna dokumentacji na nośniku - 2 szt.; Wskazany w pkt 2) projekt techniczny jest częścią projektu budowlanego, wskazanego w pkt 1). Wskazany zakres zamawianej dokumentacji w pkt 3)-6) jest zawsze w zamówieniach opracowywany szczegółowo na podstawie "projektu wykonawczego". Czy biorąc pod uwagę powyższe - w celu rzetelnego opracowania dokumentacji kosztorysowej - w skład zamawianej dokumentacji nie powinien wchodzić również wspomniany wyżej "projekt wykonawczy"? Odpowiedź: Tak. W skład zamawianej dokumentacji wchodzi również projekt wykonawczy. |
2025-03-14
11:52:32
|
Paweł Pilarski |
Pytania
i
odpowiedzi
nr
3 Czy dopuszczają Państwo aby do udziału w postępowaniu jako obiekt referencyjny posłużył budynek dużego zespołu szkolno - przedszkolnego? Jest to obiekt użyteczności publicznej o bardzo podobnym układzie funkcjonalnym (w naszym projekcie zrealizowaliśmy cały blok sportowo - kubaturowy w tym sama hala sportowa o pow. 920,72 m2 z dodatkowymi trybunami na antresoli o pow. 342,07m2 , sale do zajęć indywidualnych w tym tanecznych, zajęć korekcyjnych oraz zespół szatniowy). Powyższe pozwoli na większą konkurencyjność składanych ofert. Odpowiedź: Tak Zamawiający dopuszcza taki obiekt. |
2025-03-14
10:01:07
|
Paweł Pilarski |
Pytania
i
odpowiedzi
nr
2 1. Prosimy o zmianę kryterium doświadczenia stanowiącego warunek udziału w postępowaniu polegającą na zastąpieniu terminu "obiekt sportowy - kubaturowy" terminem "obiekt użyteczności publicznej - kubaturowy", ewentualnie "obiekt użyteczności publicznej - kubaturowy z zapleczem szatniowo-sanitarnym". Projektowany obiekt bez wątpienia jest obiektem użyteczności publicznej, który zgodnie z OPZ składać się ma przede wszystkim z sal wielofunkcyjnych, zespołu szatniowo-sanitarnego i pomieszczeń biurowych - a tego typu pomieszczenia znajdują się w różnego typu obiektach niebędących obiektami sportowymi, jak np. remiza strażacka. Ponadto, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektantem powinna być osoba posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń - co oznacza, że posiada uprawnienia do projektowania każdego typu budynków, bez ograniczeń. Zmiana kryterium doświadczenia w opisany wyżej sposób nie stworzy zatem ryzyka po stronie Zamawiającego, a skutkować będzie zwiększeniem konkurencyjności postępowania, co leży w interesie publicznym. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę 2. Prosimy o zmianę harmonogramu płatności i wprowadzenie płatności częściowych za odebrane przez Zamawiającego części zamówienia, zgodnie z podziałem na etapy wprowadzonym przez Zamawiającego w par. 1 ust. 2 umowy. Proponowany podział płatności to: etap 1 - 20%, etap 2 - 40% i etap 3 - 40 %. Podział taki odpowiada faktycznemu stanowi realizacji zamówienia po każdym z odebranych przez Zamawiającego etapów, a rozliczenie etapów odebranych przez Zamawiającego jest uczciwe i zasadne mając na uwadze wielomiesięczny okres realizacji zamówienia. Liczymy na zrozumienie Zamawiającego. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę 3. Po wstępnej analizie i zrobionej przez Państwa aktualizacji Załącznika nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, wychodzi nam, że planowany budynek będzie miał około 2 000 m2 powierzchni. Prosimy o potwierdzenie, że też mają Państwo taką wiedzę albo o doprecyzowanie zakładanej powierzchni w oparciu o pozycje wymienione w ww. załączniku nr1 (proszę pamiętać o powierzchni na komunikację i na pomieszczenia techniczne, etc.) – pytanie jest o tyle zasadne, że koszt wykonania dokumentacji projektowej dla tego zadania przy aktualnych wymaganiach i założeniu takiej powierzchni znacząco przekroczy kwotę 130 000,- pln Odpowiedź: Zamawiający ma świadomość zaplanowanej powierzchni oraz kosztów wykonania dokumentacji projektowej. 4. Działka znajduje się na terenie zalewowym. Wnioskujemy o wydłużenie terminu realizacji zamówienia o 4 miesiące. Ilość opracowań, decyzji administracyjnych, wymaganych uzgodnień, opinii i innych, niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji jest dość czasochłonna. Czas pozyskania pozwolenia wodno prawnego może zająć właśnie te 4 miesiące (nie mówiąc o przygotowaniu wniosku z operatem wodno prawnym). Dodatkowo samo uzyskanie pozwolenia na budowę opatrzone jest 65 dniowym terminem na jego wydanie. A gdzie w tym wszystkim wykonanie Koncepcji i uzgodnienie rozwiązań koncepcyjnych z Państwem, czas przesyłek pocztowych, etc. Dlatego jak na wstępie prosimy o wydłużenie realizacji zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu. Zamawiający zawarł w zapytaniu ofertowym możliwości przesunięcia terminu. Taki zapis znajdzie się również w umowie. 5. Zaproponowana umowa przewiduje częściowe rozliczenia z Wykonawcą. Prosimy o zmianę podziału płatności w następujący sposób: • 25% wartości wynagrodzenia po wykonaniu Inwentaryzacji i zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranej Koncepcji • 50% wartości wynagrodzenia po wykonaniu części dokumentacji projektowej i złożeniu wniosku o wydanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych • 25% wartości wynagrodzenia po uzyskaniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz przekazaniu całości dokumentacji projektowej i kosztorysowej Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę 6. Nie precyzują Państwo też ilości wizyt na budowie w ramach pełnienia nadzoru aktorskiego lub końcowego terminu zakończenia budowy. Sugerujemy wprowadzenie określenia w zakresie wizyt na budowie „ wynagrodzenia za jedną wizytę” oraz określenia że odbywać się będą nie częściej jak raz na miesiąc lub sprecyzowanie ilości wizyt w ramach pełnienia nadzoru autorskiego na wezwanie. Odpowiedź: Zamawiający oczekuje w ramach pełnienia nadzoru autorskiego do 10 wizyt na budowie. 7. Podobna sprawa ma się z kosztorysem, prosimy o sprecyzowanie ilości aktualizacji kosztorysu. Odpowiedź: Zamawiający oczekuje jednej aktualizacji kosztorysu. 8. Wnosimy o odstąpienie od wymogu zapewnienia ostateczności decyzji o pozwoleniu na budowę przez Wykonawcę. Wykonawca ma wpływ jedynie na fakt wydania lub nie decyzji o pozwoleniu na budowę, nie ma natomiast wpływu na to, czy i kiedy po jej wydaniu może ona stać się ostateczna - przeszkodą może być wniesienie sprzeciwu przez dowolną ze stron postępowania, włącznie z Zamawiającym, przy czym sprzeciw ten nie musi być niczym uzasadniony - można wręcz stwierdzić, że większy wpływ na to ma Zamawiający niż Wykonawca. Nieakceptowalne jest uzależnianie wypłaty wynagrodzenia za wykonaną przez Wykonawcę usługę od okoliczności, na które nie ma on żadnego wpływu. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę |
2025-03-12
14:54:14
|
Paweł Pilarski |
Pytania
nr
1: Czy dopuszczają Państwo aby do udziału w postępowaniu jako obiekt referencyjny posłużyło centrum rehabilitacyjne? Jest to obiekt użyteczności publicznej o bardzo podobnym układzie funkcjonalnym (w naszym projekcie zrealizowaliśmy sale do zajęć ogólnorozwojowych, sale do zajęć indywidualnych, zespół szatniowy). Powyższe pozwoli na większą konkurencyjność składanych ofert. Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuszcza taki obiekt. |
2025-03-12
14:28:50
|
Paweł Pilarski |
Modyfikacja
zakresu
projektowego
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
