- Strona główna
- Postępowanie ID 1071675
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1071675 :
BI.5520.5C.2025.1.SG Szacowanie wartości zamówienia na zakup i wdrożenie systemu do tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Miejskim w Giżycku
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Grabowski
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Miejski w Giżycku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-04 10:14:00
-
Składania2025-03-10 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-10 10:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
Gmina Miejska Giżycko; ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko; www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie szacowania wartości zamówienia na podstawie art. 25-36 przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) na:
„ Szacowanie wartości zamówienia na zakup i wdrożenie systemu do tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Miejskim w Giżycku”
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Szacowanie wartości zamówienia na zakup i wdrożenie systemu do tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Miejskim w Giżycku
II. Zakres przedmiotowy zamówienia:
Oszacowanie wartości zamówienia na zakup systemu do tworzenia kopii zapasowych systemów teleinformatycznych z kopią wyniesioną na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku. Określenie wartości zamówienia dla części 3 postępowania na wyłonienie Wykonawcy w ramach realizacji projektu pn.” Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu miejskiego w Giżycku” realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
- Wypełniony prawidłowo formularz na platformie zakupowej,
IV. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Specyfikacja przedmiotu zapytania stanowiąca Załącznik Nr 1,
b) miejsce realizacji: Urząd Miejski w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14,
V. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z zapisami Specyfikacji Przedmiotu Zapytania.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VII. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VIII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
IX. Termin składania ofert upływa dnia 10.03.2025 r. o godz. 10.00. Oferty należy dostarczyć
a) elektronicznie na portalu https://platformazakupowa.pl/
b) Termin związania ofertą – 14 dni.
c) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Szymon Grabowski – w zakresie administracyjnym zapytania,
- Paweł Stefanowicz – w zakresie techniczny zapytania.
X. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-18
10:09:45
|
Mirosław Domysławski | Zamawiający na podstawie pkt. VIII lit. c, zamyka postępowanie bez dokonania wyboru oferty. |
2025-03-12
08:59:49
|
Mirosław Domysławski |
Zbiorcze
zestawienie
ofert
Załączniki |
2025-03-07
13:55:45
|
Mirosław Domysławski |
W
odpowiedzi
na
zadane
pytanie
Zamawiający
udziela
odpowiedzi. Pytanie: W związku z tym, że chcielibyśmy przedstawić propozycję alternatywnego rozwiązania, które naszym zdaniem może okazać się korzystniejsze zarówno pod względem technicznym, jak i biznesowym zwracamy się do Zamawiającego z pytaniem: Jaką pojemność netto (po zbudowaniu RAID) powinien mieć magazyn danych, aby spełnił wymagania Zamawiającego? Prosimy o podanie pojemności w TB. Odpowiedź: Zamawiający wymaga 56 TB przestrzeni dyskowej do wykorzystania na zapis danych. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
