Zamawiający wymaga sprzętu nowego z przynajmniej 12 miesięczną gwarancją
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianych sztuk w ramach posiadanych środków finansowych.
Zamawiający wyznacza ostateczny termin realizacji zamówienia na 15 grudnia 2017r. Niezrealizowanie zamówienia w przedmiotowym terminie może skutkować odstąpieniem od zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów finansowych.
Zamawiający informuje, iż z uwagi na fakt, iż środki na zakup przedmiotowego urządzenia są środkami inwestycyjnymi, zakup zostanie wykonany tylko i wyłącznie w sytuacji gdy środki finansowe zostaną potwierdzone przez KGP.
Ogłoszenie może być anulowane w każdej chwili.
kontakt do zamawiającego:
Zapytania co do procedury zakupu: Michał Iwanowski, KWP w Poznaniu, tel. 0618414185
Zapytania techniczne: Grzegorz Łabęda, KWP w Poznaniu, tel 0618414188
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty