- Strona główna
- Postępowanie ID 1063562
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1063562 :
Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, wraz z naprawami w przypadku awarii w 2025 roku
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Infrastruktury i Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-17 08:26:00
-
Składania2025-02-26 14:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Szpitala Powiatowego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych, wraz z naprawami w przypadku awarii urządzeń" na terenie Szpitala w roku 2025.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Termin składania ofert i realizacji:
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- termin realizacji należy dopasować to funkcjonowania Szpitala
- Termin realizacji przeglądów : do końca maja 2025r.
- Zamawiający przewiduje płatności po zakończeniu całości prac i przedstawieniu kompletu dokumentów wraz z protokołami
- Termin realizacji naprawy: przyjazd w celu diagnozy występowania awarii do 24h od zgłoszenia przez Zamawiającego, wykonanie naprawy drobnych usterek do 24h od zgłoszenia, w przypadku skomplikowanych napraw wymagających zakupu części termin będzie ustalany indywidualnie
- Płatność za naprawy będzie wykonywana po realizacji usługi na podstawie kosztorysu ofertowego zaakceptowanego przez Zamawiającego przed wykonaniem usługi
- utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy
- miejsce wykonywania usług: Złotów,
- w przypadku stwierdzenia większej ilości urządzeń obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie przeglądu dodatkowych urządzeń po cenie jednostkowej ustalonej w postępowaniu
- Po wykonaniu przeglądu/naprawy należy stworzyć protokół który będzie zawierał miedzy innymi: typ urządzenia, numer seryjny, numer inwentarzowy, miejsce montażu, zakres wykonanych czynności wraz z podaniem materiałów zużytych, szczegółowe dane filtrów
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
d) Zamawiający dopuszcza realizację prac w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
e) faktura musi być podzielona na odrębne układy wentylacyjne wraz z podziałem materiały i robocizna
W celu wykonania prawidłowej wyceny przeglądu urządzeń wentylacyjnych, Zamawiający wymaga wizji lokalnej (brak parametrów technicznych central wentylacyjnych).
Płatność za przedmiot zamówienia:
- Jednorazowo po wykonaniu prac oraz po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, faktura musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem odbioru.
- Termin płatności do 21 dni, przelew .
- Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%)
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferenta e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 420 w godz. 8.00-14.00,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-10
11:50:54
|
Sekcja Infrastruktury i Logistyki |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Szanowni
Państwo,
Zamawiający unieważnia postępowanie. Oferta, która została złożona w postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. |
2025-02-19
10:20:54
|
Sekcja Infrastruktury i Logistyki |
Szanowni
Państwo
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
zapytania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
