Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługi weterynaryjne w zakresie sterylizacji i kastracji kotów

Patrycja Weihs
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2017 11:11:17
Składania : 24-11-2017 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
1) Wykonywanie usług weterynaryjnych w zakresie sterylizacji lub kastracji kotów skierowanych przez Zamawiającego.
2) W cenę każdej usługi wliczony jest zabieg sterylizacji lub kastracji, opieka pooperacyjna przez 3 dni w przypadku zabiegu sterylizacji i 1 dzień w przypadku zabiegu kastracji oraz gdy zajdzie taka konieczność kołnierz lub ubranko ochronne.
3) Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia kontenerów do przewozu zwierząt oraz do pomocy w wyłapaniu wolno żyjących zwierząt (w tym pokrycia kosztów leków uspokajających).
4) Szacowana ilość zabiegów:
- sterylizacji – 85 szt,
- kastracji – 30 szt.
III. Termin realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018 r.
IV. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
V. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) Do oferty cenowej należy złożyć następujące oświadczenia:
• oświadczenie o dysponowaniu zakładem leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r., poz. 188, z późn. zm.),
3) Oświadczenie należy złożyć na formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 5 dni od daty umieszczenia na platformie Zakupowej Open Nexus.
VIII. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego
2) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
3) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
5) Termin płatności faktury - 21 dni od daty wpływu.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
X. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.)
XI. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 61.
XII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal._nr_2_formularz_oferty.pdf pdf 236.33 2017-11-23 15:16:35 Postępowanie
zal._nr_1_umowa_wzor.pdf pdf 164.81 2017-11-23 15:16:31 Postępowanie
zal._nr_2_formularz_oferty.pdf pdf 236.33 2017-11-23 15:16:48 Przedmiot zamówienia
oferty.xlsx xlsx 8.48 2017-12-01 08:51:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2017-12-01 08:51 Patrycja Weihs Witam,
W załączeniu przesyłam zestawienie ofert. Wybrano ofertę nr 1.

Pozdrawiam
Patrycja Weihs

oferty.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 sterylizacja kotki -

zal._nr_2_formularz_ [...].pdf

85 szt. - (0)
2 kastracja kota - 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 229