- Strona główna
- Postępowanie ID 1047202
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1047202 :
1/SLiSO/2025 Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych WCKiK SPZOZ
Wystawiający
-
UżytkownikEwelina Kaniewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-14 13:17:00
-
Składania2025-01-20 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-20 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ zaprasza do składania ofert na świadczenie usług w zakresie sprzątania siedziby WCKiK SPZOZ znajdującej się w Warszawie (00-671) przy ul. Koszykowej 78.
Sposób realizacji zamówienia:
Szczegóły oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia które stanowią załącznik do niniejszego zapytania.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia z ofertą cenową zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla osoby wykonującej przedmiot umowy
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wizja lokalna ma charakter fakultatywny i odbywa się na wniosek Wykonawcy, w miejscach realizacji umowy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 – 14:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze wskazanym pracownikiem Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Osoba wyznaczona do kontaktu w sprawie ustalenia terminu i miejsca wizji lokalnej: Paweł Wiktorowicz - p.wiktorowicz@wckik.pl
Zamawiający dokona wyboru Wykonawców wg następującego kryterium: najniższa cena przedstawionej oferty.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- rezygnacji z realizacji zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do :
- Zadawania merytorycznych pytań Zamawiającemu,
- Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
- Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-22
14:19:09
|
Ewelina Kaniewska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Wojskowe
Centrum
Krwiodawstwa
i
Krwiolecznictwa
SPZOZ
w
Warszawie
działając
na
podstawie
Regulaminu
udzielania
zamówień
publicznych
do
kwoty
130
000,00
zł
WCKiK
SPZOZ
w
Warszawie,
zawiadamia
o
unieważnieniu
zapytania
ofertowego
nr
1/SLiSO/2025
Uzasadnienie: Zgodnie z informacją zawartą w zapytaniu ofertowym, Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu zmiany zapotrzebowania Zamawiającego. |
2025-01-17
08:48:40
|
Ewelina Kaniewska |
odpowiedź
na
poniższe
pytanie
udziela
par.
10
ust.
3
umowy.
Zamawiający
przewiduje
waloryzację
wynagrodzenia
do
10%
wartości
umowy
pod
warunkiem,
że
kwota
zamówienia
nie
przekroczy
130
tyś
zł.
pytanie: Czy Zamawiający zobowiązuje się dokonać waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy z uwagi na zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę)? - Czy Zamawiający dopuszcza sytuację, w której pomimo zmiany przepisów mających wpływ na koszt wykonania zamówienia i przekazania przez Wykonawcę wszystkich dokumentów uzasadniających dokonanie waloryzacji wynagrodzenia Zamawiający nie wyrazi zgody na podwyższenie wynagrodzenia? - Czy w sytuacji, gdy (np.nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę) Zamawiający dokona waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy? |
2025-01-17
08:09:14
|
Ewelina Kaniewska |
SPROSTOWANIE Dzień dobry, w związku z omyłką pisarską w załączonym opisie przedmiotu zamówienia, został załączony poprawny OPZ po zmianach. Załączniki |
2025-01-16
14:22:43
|
Ewelina Kaniewska |
w
związku
z
wpłynięciem
kolejnego
zapytania
pytanie : Czy w związku z odpowiedziami na pytania i wizja wyznaczona na dzień 17.01.2025 Zamawiający planuje zmienić termin składania ofert. Odpowiedź: z uwagi na zaproponowaną fakultatywną wizję lokalną w dniu 17.01.2025 r. o godzinie 9:00 zostaje zmieniony termin składania ofert do dnia 20.01.2025 r. do godziny 11:00 |
2025-01-16
14:05:18
|
Ewelina Kaniewska |
Dzień
dobry, W związku z wpłynięciem zapytań dotyczących postępowania nr 1/SLiSO/2025 na Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych WCKiK SPZOZ W komunikacie publicznym udzielamy odpowiedzi na poniższe zapytania Pytanie 1: W paragrafie 4 pkt.4 umowy widnieje zapis: “Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że wszystkie osoby wykonujące przedmiot umowy w trakcie realizacji zamówienia muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz posiadać aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych”. Wnoszę o zmianę zapisów umowy tak aby warunkiem zatrudnienia naszego pracownika było posiadanie przez niego co najmniej upoważnienia dostępu do informacji niejawnych - klauzula Zastrzeżone oraz posiadanie aktualnego zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Odpowiedź na pytanie 1: Tak, istnieje możliwość powyższej zmiany zapisu. Pytanie 2: Zwracamy sie z prośba o doprecyzowanie formularza cenowego. Informacje sa niespójne oraz nie do końca zrozumiale. Jest Informacja o cenie na 12 mcy, ale w tym samym formularzu przy podsumowaniu jest juz 24 mce. Czy maja byc podane ceny za 12 mcy i 24 mcy? Jakie warosci ma wpisac Wykonawca w pozycjach dot mycia okien. Czy ma wycenic mycie za 1 okno czy ma podac wartosc za mycie wszystkich okien w skali miesiaca. Jak Wykonawca ma rozliczyc pranie wykladzin? Odpowiedź na pytanie 2: Projekt umowy jest sporządzony na 24 miesiące, więc w arkuszu asortymentowo cenowym prosimy o podanie ceny ryczałtowej netto za 1 miesiąc oraz w podsumowaniu ceny całkowitej za 24 miesiące natomiast w rubryce za mycie okien można podać wartość w skali miesiąca. Pranie wykładziny dywanowej rozliczne będzie za m2. Z uwagi na potrzebę planowania wydatków w ujęciu rocznym prosimy o podanie kwoty za 12 miesięcy. Pytanie 3: Czy można umówić się w czwartek (16 stycznia) na obejrzenie Państwa placówki? Dziękuję za odpowiedź. Odpowiedź na pytanie 3: Zapraszamy na fakultatywną wizję lokalną w dniu 17.01.2025 r. o godzinie 9:00 Pytanie 4: Stosownie przetargu na sprzątanie powierzchni Części administracyjnej WCKIK SPZOZ w Warszawie ma my pytanie: ile metrów wykładzin będzie do prania i ile raz w roku, ile metrów kwadratowych powierzchnię wszystkich okien? Odpowiedź na pytanie 4: W celu pobrania potrzebnych wymiarów zapraszamy na fakultatywną wizję lokalną w dniu 17.01.2025 r. o godzinie 9:00 |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
