- Strona główna
- Postępowanie ID 1045724
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Szacowanie wartości zamówienia dot. dostawy czterech autobusów elektrycznych klasy MAXI wraz z infrastrukturą do ich ładowania
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Szczepanik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-10 10:32:00
-
Składania2025-01-15 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z planowanym w najbliższym czasie postępowaniem mającym na celu wyłonienie wykonawcy projektu pn. "Rozwój elektromobilnej komunikacji miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach", realizowanew ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Priorytet FESL 3 „Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności” Działanie FESL.03.01 „Zakup taboru autobusowego/ trolejbusowego - ZIT”, informujemy, że poniższe postępowanie prowadzone jest celem zaktualizowania wartości szacunkowej zamówienia dot. dostawy czterech autobusów elektrycznych klasy MAXI wraz z infrastrukturą do ich ładowania .
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?