Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 08:37:46
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1043917
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1043917 : GN-XXIV.271.4.2024 Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb realizacji przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania zadania gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa w 2025 roku

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Dagmara Michalak
  • Organizacja
    Miasto Poznań
  • Oddział
    Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-01-10 12:54:00
  • Składania
    2025-01-20 15:30:00
  • Otwarcie ofert
    2025-01-20 15:35:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


  1.       Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Usługa wyceny nieruchomości będących własnością Skarbu Państwa lub innych podmiotów prawnych (cele wg. Załącznika nr 1a).

2.       Nieruchomości będące przedmiotem wyceny położone są na terenie Miasta Poznania (wyjątkowo pojedyncze nieruchomości mogą być położone poza terenem miasta, także poza terenem województwa wielkopolskiego).

3.       Wyceny nieruchomości dokonuje rzeczoznawca majątkowy poprzez sporządzenie pisemnej opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.

4.       Operat szacunkowy określający wartość nieruchomości powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych (2 egzemplarze).

5.       Oprócz elementów przewidzianych przepisami prawa, operat powinien dodatkowo zawierać:

1)      Protokół z badania księgi wieczystej z zastrzeżeniem pkt 9;

2)      Serwis fotograficzny – zdjęcia w kolorze;

3)      Na życzenie Zamawiającego szkic (w liczbie 3 szt.) lokalu mieszkalnego/ o innym przeznaczeniu wraz ze szkicem pomieszczeń przynależnych z podaniem na szkicu powierzchni poszczególnych pomieszczeń oraz powierzchni łącznej lokalu, opatrzony pieczęcią rzeczoznawcy wykonującego operat;

4)      Protokół oględzin nieruchomości podpisany przez rzeczoznawcę majątkowego;

5)      Zaznaczenie na planie miasta nieruchomości szacowanej i przyjętych do porównania z zastrzeżeniem pkt 9;

6)      Wycinek mapy zasadniczej (dodatkowo w uzasadnionych przypadkach oraz w każdym przypadku, gdy operat sporządzany jest dla celu, o którym mowa w pkt B załącznika do oferty – Formularza cenowego, wypis z rejestru gruntów oraz wycinek mapy ewidencyjnej, który może być zastąpiony wydrukiem z Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Poznania bądź Geoportalu Krajowego Infrastruktury Informacji Przestrzennej), z zastrzeżeniem pkt 8 i 9;

7)      Kopię dokumentu ubezpieczenia, o którym mowa w art. 175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, aktualnego na dzień sporządzenia operatu szacunkowego;

8)      W przypadku wycen nieruchomości wykonywanych dla celów określonych w pkt E załącznika do oferty – Formularza cenowego dokumenty, o których mowa w pkt 6 mogą być zastąpione wydrukiem z Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Poznania bądź z Geoportalu Polskiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej;

9)      W przypadku wycen nieruchomości wykonywanych dla celów określonych w pkt F i G załącznika do oferty – Formularza cenowego Wykonawca nie jest zobowiązany dołączać dokumentów, o których mowa w pkt 5 i 6 oraz zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 może przedłożyć wydruk z przeglądarki Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych Ministerstwa Sprawiedliwości;

10)   Wersję elektroniczną operatu szacunkowego i załączników (w formacie pdf), o których mowa w pkt 1-9 przesłaną na adres poczty elektronicznej, z którego wysłano zlecenia wykonania operatu, z zastrzeżeniem pkt 11;

11)   Dla sprzedaży w trybie przetargowym Wykonawca nie przedkłada wersji elektronicznej, o której mowa w pkt 10, w przypadku wycen nieruchomości wykonywanych dla celu określonego w pkt A załącznika do oferty – Formularza cenowego.

6.       W przypadku operatu szacunkowego wyceny nieruchomości przygotowywanego dla celów określonych w pkt A, I, J załącznika do oferty – Formularza cenowego oprócz elementów przewidzianych prawem Wykonawca jest zobowiązany w ramach określonej wartości nieruchomości wyodrębnić wartość poszczególnych działek ewidencyjnych (każdej odrębnie lub kilku łącznie wg wskazania Zamawiającego), a także wartość gruntu oraz wartość poszczególnych części składowych – nakładów poczynionych na nieruchomości. Wartość poszczególnych części składowych – nakładów powinna być podana również z rozbiciem na działki składające się na daną nieruchomość.

7.       W przypadku operatu szacunkowego wyceny nieruchomości przygotowanego dla potrzeb ustanowienia służebności gruntowej oraz użytkowania (pkt G i H załącznika do oferty – Formularza cenowego) Wykonawca zobowiązany jest określić wartość wynagrodzenia z tytułu ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego oddzielnie dla każdej działki ewidencyjnej oraz podać ostatecznie sumę wynagrodzenia dla wszystkich działek razem, w ramach prowadzonego postępowania.

8.       Umowa będzie miała charakter sukcesywny – Zamawiający będzie zlecał wykonanie wyceny w miarę pojawienia się bieżących potrzeb w danej grupie nieruchomości. Podana liczba nieruchomości może ulec zmniejszeniu w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Podstawą rozliczenia będą ceny jednostkowe dla danego typu nieruchomości.

9.       Nieruchomością dla Zamawiającego jest zarówno nieruchomość składająca się z jednej działki zapisanej w księdze wieczystej, jak i z wielu działek zapisanych w jednej lub różnych księgach wieczystych. Decyduje o tym przede wszystkim przeznaczenie nieruchomości, jej gospodarcze wykorzystanie, sposób użytkowania, forma zbycia i nabycia. Ponadto kryterium bardzo istotnym w ww. zakresie, branym przez Zamawiającego pod uwagę przy podejmowaniu decyzji i formułowaniu zlecenia jest fakt, że Zamawiający planuje przeznaczyć do zbycia i nabycia kilka działek jako jedną nieruchomość będącą przedmiotem jednej oferty inwestycyjnej i wobec tego winna być ona wyceniona jako jedna nieruchomość. Zamawiający przyjmuje, że w przypadku, gdy dana część zamówienia opisana jest jako „kompleks”, to cena jednostkowa nie dotyczy pojedynczej nieruchomości w tym kompleksie, a dotyczy całego kompleksu.

10.   Przez kompleks nieruchomości pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne Zamawiający rozumie działki gruntu, które spełniają następujące warunki:

1)      Są wydzielone geodezyjnie i stykają się ze sobą co najmniej jedną granicą (tj. każda działka styka się co najmniej jedną granicą z przynajmniej jedną inną działką zaliczoną przez Zamawiającego do kompleksu nieruchomości);

2)      Są zapisane w jednej księdze wieczystej (choć podział geodezyjny może być jeszcze nieujawniony w tej księdze);

3)      Każda z działek wchodzących w skład kompleksu jest przeznaczona oddzielnie do zbycia.

11.   Szacunkowa łączna liczba operatów – 108 szt.

12.   Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego – Formularz cenowy.

  2.   Wymagany termin wykonania zamówienia:

Umowa obowiązuje przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że zlecanie wycen obejmuje okres do 31 grudnia 2025 r. Termin realizacji poszczególnych zleceń zgodnie z § 2 ust. 4 umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia.

  3.   Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich weryfikacji:

1.      Dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego – kopia świadectwa rzeczoznawcy majątkowego lub jego skan;

2.      Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z przepisami art. 175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z 26 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 805) w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego – kopia opłaconej polisy lub jej skan.

3.      Wykonawca został poddany weryfikacji zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawa o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 1497).

4.      Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Cena jest jedynym kryterium wyboru Wykonawcy.

5.      Opis sposobu przygotowania oferty:

Składający ofertę wypełnia Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego oraz następnie Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Ofertę oblicza się według wzoru:

liczba operatów x cena jednostkowa = wartość oferty

Cena jednostkowa winna uwzględniać wszystkie koszty związane z przygotowaniem operatu szacunkowego.

Wartość całkowita wynagrodzenia należnego Wykonawcy winna być podana z wyodrębnieniem kwoty należnego podatku od towarów i usług (VAT).

6.     Zasady płatności:

Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez Wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, Zamawiający informuje Wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji Wykonawcy.

7. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób  fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

  1.   Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

  2.   Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

  3.   Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych.

  4.  Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

  5.  Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a)      Dostępu do swoich danych osobowych;

b)      Żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

c)       Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

d)      Żądania usunięcia danych, gdy:

·         Dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane;

·         Dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;

·         Po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania.

e)      Żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

·         Osoby te kwestionują prawidłowość danych;

·         Przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych;

·         Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

·         Osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

  6.  Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  7.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 zł. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa w postępowaniu.

  8.  Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

  9.  Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

9. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8271 700 lub 885511454 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 1a - Formularz cenowy.doc doc 85
2025-01-10 12:54:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 52.5
2025-01-10 12:54:00
Postępowanie
UMP_Umowa_Wew.rtf rtf 6184.36
2025-01-10 12:54:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-02-03 14:04:02
Dagmara Michalak Wydział Gospodarki Nieruchomościami uprzejmie informuje, że w ramach przedmiotowego zapytania ofertowego wpłynęło sześć ofert. Jedynym kryterium wyboru oferty była cena. W postępowaniu została wybrana oferta złożona przez TZN Spółka cywilna ze względu na najniższą cenę. Dziękujemy za wszystkie złożone oferty.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb realizacji przez WGN UMP zadania gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa - 1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2274 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
472
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt