- Main page
- Proceeding ID 1042617
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 1042617 :
L.Dz.ZSL.261.163.2024 Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia ZSL Leżajsk
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-12-30 21:33:00
-
Placing offers2025-01-08 09:00:00
-
Opening of offers2025-01-08 09:15:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2025-01-27
05:28:57
|
Zamówienia ZSL Leżajsk | Leżajsk dnia 2025-01-24 Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00 Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024 INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania. |
2025-01-27
05:27:53
|
Zamówienia ZSL Leżajsk |
Leżajsk
dnia
2025-01-24 Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu „Kariera Inżyniera” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, Działanie nr 7.12. Poprawa jakości kształcenia ogólnego, Nr projektu: FEPK.07.12-IP.01- 0028/23 Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.134.2024 INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA 1. W ramach działań w zakresie samokontroli działania administracji Zamawiający uchyla wybór najkorzystniejszej oferty. 2. Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania. |
2025-01-27
05:23:22
|
Zamówienia ZSL Leżajsk |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Leżajsk
dnia
2025-01-24 Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00 Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024 INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania. |
2025-01-08
09:56:29
|
Zamówienia ZSL Leżajsk |
w
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-01-08
09:04:23
|
Zamówienia ZSL Leżajsk |
Leżajsk,
dnia
2025-01-08 Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00 Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024 INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: Część 1 - meble do pracowni nauki zawodu technik logistyk, technik eksploatacji portów i terminali, technik ekonomista - sala 201, 301 i 101. – 44 100,00 zł Część 2 - meble do nauki zawodu magazynier- logistyk - sale 103, 106, 5.– 44 100, |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
