Open Nexus Logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Create an account
  • Log in
    Forgot the password?
    Open Nexus Logo
    • Create an account
    • Log in
      Forgot the password?
    • 16:04:53
      • PL
      • EN
    1. Main page
    2. Proceeding ID 1042617
    In this proceeding it is necessary to sign documents with a qualified signature, trusted or personal electronic signature, depending on the type of the procedure. A full list of Polish providers of qualified electronic signature is available after clicing the link.
    Your offer was not placed. Encryption of offer failed. Please try again later.
    Bid bond

    Bid bond in 2 minutes

    Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

    click fill the details pay online

    Get a deposit

    Check how to do it - Video

    Proceeding ID: 1042617 : L.Dz.ZSL.261.163.2024 Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Zamówienia ZSL Leżajsk
    • Organization
      Zespół Szkół Licealnych Im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
    • Message to the buyer

    Terminy

    • Published
      2024-12-30 21:33:00
    • Placing offers
      2025-01-08 09:00:00
    • Opening of offers
      2025-01-08 09:15:00
    • Procedure
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Type
      Supply

    Requirements and specifications

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Attachments
    Download all attachments

    Name
    Extension
    Size (kB)
    Publishing date
    Source
    Download
    ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 140.09
    2024-12-30 21:33:00
    Proceeding
    SWZ meble Kształcimy dla pracy.docx docx 127.98
    2024-12-30 21:33:00
    Proceeding
    załacznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 151.13
    2024-12-30 21:33:00
    Proceeding
    inf. z otwarcia ofert.docx docx 50.94
    2025-01-08 09:56:29
    Public message

    Announcements Send a message to buyer

    2025-01-27 05:28:57
    Zamówienia ZSL Leżajsk Leżajsk dnia 2025-01-24 Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00 Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024 INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
    2025-01-27 05:27:53
    Zamówienia ZSL Leżajsk Leżajsk dnia 2025-01-24

    Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu „Kariera Inżyniera” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, Działanie nr 7.12. Poprawa jakości kształcenia ogólnego, Nr projektu: FEPK.07.12-IP.01- 0028/23

    Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.134.2024


    INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


    1. W ramach działań w zakresie samokontroli działania administracji Zamawiający uchyla wybór najkorzystniejszej oferty.

    2. Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie.
    Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym.
    Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
    2025-01-27 05:23:22
    Zamówienia ZSL Leżajsk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Leżajsk dnia 2025-01-24


    Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00

    Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024

    INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA



    Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie.
    Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
    Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym.
    Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
    2025-01-08 09:56:29
    Zamówienia ZSL Leżajsk w załączeniu informacja z otwarcia ofert

    Załączniki

    • inf. z otwarcia ofer [...].docx
    2025-01-08 09:04:23
    Zamówienia ZSL Leżajsk Leżajsk, dnia 2025-01-08

    Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00

    Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024


    INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA
    PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

    Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

    Część 1 - meble do pracowni nauki zawodu technik logistyk, technik eksploatacji portów i terminali, technik ekonomista - sala 201, 301 i 101. – 44 100,00 zł

    Część 2 - meble do nauki zawodu magazynier- logistyk - sale 103, 106, 5.– 44 100,

    Import offer

    Import an XLS offer in 3 easy steps:

    1. Download Proceeding template
    2. Open and complete it on your computer
    3. Select the saved file and upload it below

    Data saved in the XLS file will be imported into the offer submission form

    Offer form

    No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required 0

    Attachment

    Drag and drop or choose all your files at once. Don`t upload your files separately. The maximum size of each file is 150MB. The number of files possible to upload - 10.

    Instructions for packing and dividing files

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Attachment

    Drag and drop or choose all your files at once. Don`t upload your files separately. The maximum size of each file is 150MB. The number of files possible to upload - 10.

    Instructions for packing and dividing files

    0

    Attachment

    Drag and drop or choose all your files at once. Don`t upload your files separately. The maximum size of each file is 150MB. The number of files possible to upload - 10.

    Instructions for packing and dividing files

    Get data from Gus

    Attention

    n this procedure, the time to accept offers has come to an end. The submitted offer will go to the submitted after time section.

    The number of page views:
    679

    Warning!

    We have detected that this offer has already been submitted from the address: and has status: .
    When submitting a new offer, the old will receive the Withdrawn status.
    Do you want to continue submitting your new offer?
    No

    Ask private question to the buyer


    0

    Enter the code that was sent to the specified e-mail address

    Invalid verification code

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    The verification code was not received? Send again

    Sending the message means acceptance of the Conditions and Privacy policy of the platformazakupowa.pl operator.

    The message hasn"t been sent

    Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?

    Attachments

    OpenNexus Brand
    • Main Page
    • Rules and Policies
    • Privacy policy
    • Supplier support
    • FAQ
    • Contact

    This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our privacy policy.

    Accept Reject