Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 00:02:17
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1042617
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1042617 : L.Dz.ZSL.261.163.2024 Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Zamówienia ZSL Leżajsk
  • Organizacja
    Zespół Szkół Licealnych Im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2024-12-30 21:33:00
  • Składania
    2025-01-08 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-01-08 09:15:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 140.09
2024-12-30 21:33:00
Postępowanie
SWZ meble Kształcimy dla pracy.docx docx 127.98
2024-12-30 21:33:00
Postępowanie
załacznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 151.13
2024-12-30 21:33:00
Postępowanie
inf. z otwarcia ofert.docx docx 50.94
2025-01-08 09:56:29
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-01-27 05:28:57
Zamówienia ZSL Leżajsk Leżajsk dnia 2025-01-24 Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00 Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024 INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
2025-01-27 05:27:53
Zamówienia ZSL Leżajsk Leżajsk dnia 2025-01-24

Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu „Kariera Inżyniera” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, Działanie nr 7.12. Poprawa jakości kształcenia ogólnego, Nr projektu: FEPK.07.12-IP.01- 0028/23

Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.134.2024


INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


1. W ramach działań w zakresie samokontroli działania administracji Zamawiający uchyla wybór najkorzystniejszej oferty.

2. Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie.
Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym.
Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
2025-01-27 05:23:22
Zamówienia ZSL Leżajsk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Leżajsk dnia 2025-01-24


Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00

Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA



Na podstawie art. 255 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie.
Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Przepis art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. dotyczy sytuacji, gdy na skutek nadzwyczajnych okoliczności, już po wyborze najkorzystniejszej oferty lub wynegocjowaniu warunków zamówienia, wykonanie zamówienia będzie niecelowe bądź wiązać się będzie z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. Zmiana okoliczności jest istotna, czyli na tyle poważna i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Ponadto do zastosowania art. 255 pkt 5 ustawy p.z.p. nieodzowne jest stwierdzenie, że na skutek nadzwyczajnych okoliczności wykonanie zamówienia będzie niecelowe lub będzie wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym.
Zamawiający przygotowując i prowadząc postępowanie nie zawarł w opisie przedmiotu zamówienia i kryteriach oceny ofert wymogów które są wymagane przez Instytucję Zarządzającą w zakresie zachowania dbałości o środowisko naturalne oraz stosowania preferencji w stosunku do podmiotów ekonomii społecznej. Ich pominięcie oznacza dla Zamawiającego nałożenia korekty finansowej, co niesie ze sobą szkodę w mieniu publicznym. Stąd też Zamawiający bezzwłocznie po uzyskaniu informacji od IZ o obligatoryjnym stosowaniu wskazanych wymogów w postępowaniach na dostawy, ich obligatoryjności i skutków nie stosowania w postaci nałożenia korekty finansowej, w związku z możliwości wystąpienia szkody w mieniu publicznym zobowiązany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
2025-01-08 09:56:29
Zamówienia ZSL Leżajsk w załączeniu informacja z otwarcia ofert

Załączniki

  • inf. z otwarcia ofer [...].docx
2025-01-08 09:04:23
Zamówienia ZSL Leżajsk Leżajsk, dnia 2025-01-08

Nazwa postępowania: Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-00

Nr wewnętrzny postępowania: L.Dz.ZSL.261.163 .2024


INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

Część 1 - meble do pracowni nauki zawodu technik logistyk, technik eksploatacji portów i terminali, technik ekonomista - sala 201, 301 i 101. – 44 100,00 zł

Część 2 - meble do nauki zawodu magazynier- logistyk - sale 103, 106, 5.– 44 100,

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
776

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć