- Strona główna
- Postępowanie ID 1040644
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
42/DIT/U/ZO/2023 Usługa usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Wysocka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-20 07:49:00
-
Składania2024-12-30 07:48:00
-
Otwarcie ofert2024-12-30 07:53:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest Usługa usuwania awarii i stałej konserwacji platform schodowych oraz dźwigów osobowych zainstalowanych w nieruchomościach Miasta Słupsk a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Usługi
obejmują usuwanie awarii i stałą konserwację 15 szt. platform schodowych dla
osób niepełnosprawnych, typu HIRO 350 w budynkach mieszkalnych przy ul.
Księżnej Zofii nr 7; nr 9; nr 11; Herbsta 1A; Herbsta 1B, (zgodnie z instrukcją producenta) 2 szt. dźwigów osobowych pięć przystanków typu HOG-900-T/T-P
w budynku przy ul. Grzybowej nr 2, dźwig osobowy hydrauliczny czteroprzystankowy typu Glf Mrl MC 630 wbudynku przy ul. Tuwima 34,
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przeglądów i konserwacji dźwigów w zakresie i w sposób ustalony zgodnie z:
– dokumentacją techniczno-ruchową (odrębną dla każdego urządzenia),
– instrukcją obsługi i konserwacji dźwigu (odrębną dla każdego urządzenia),
– przepisami Urzędu Dozoru Technicznego,
– Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w
zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176)
2) utrzymania urządzenia o których mowa w § 1 w stanie technicznym zapewniającym ich maksymalną sprawność i bezawaryjną eksploatację, w tym zapewnienie
właściwej konserwacji urządzeń, które powinny być wykonywane nie rzadziej niż w terminach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2017 r. (Dz.U. 2018 poz. 2176), o ile nie zostały one określone w instrukcji eksploatacji. Urządzenia podlegające konserwacji obejmują okresowy comiesięczny przegląd zgodnie z instrukcją konserwacji urządzeń i wymaganiami Dozoru Technicznego
3)utrzymania w ruchu dźwigów w okresie pomiędzy naprawami, w stanie technicznym zapewniającym ich maksymalną sprawną i bezawaryjną eksploatację, wykonywania pomiarów oporności izolacji i skuteczności ochrony przeciwpożarowej każdego z urządzeń, pomiary powinny być przeprowadzone nie rzadziej niż jeden raz w roku,
4) niezwłoczne powiadomienie Wykonawcy o stwierdzonej awarii lub wadliwym działaniem urządzenia oraz usterkach kwalifikujących urządzenia do remontu,
5) do prowadzenia dla każdego urządzenia książki konserwacji w celu dokonywania zapisów dotyczących prowadzonych czynności oraz uwag Zamawiającego oraz odnotowania w dzienniku konserwacji wszystkich czynności przeprowadzonych przez konserwatora dźwigu (adnotacje powinny być potwierdzone jego podpisem);
6) przygotowania dźwigów do badań wykonywanych przez pracowników Urzędu Dozoru Technicznego i uczestnictwo w tych badaniach,
7) wykonania pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych urządzeń służących do przemieszczania osób, ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej oraz pomiarów rezystancji uziemień roboczych i odgromowych, o ile są stosowane, oraz ochrony przeciwporażeniowej,
8) poinformowania osoby nadzorującej ze strony Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia naprawy urządzenia;
9) protokólarnego i bezusterkowego przekazania Zamawiającemu urządzeń objętych naprawą i konserwacją na ostatni dzień świadczenia usług będących przedmiotem umowy,
10) posiadania uprawnienia wydanego przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej,
11) wyposażenia urządzeń w stanowiskową instrukcję obsługi opracowaną na podstawie instrukcji eksploatacji i dostępną dla obsługującego
12) czas reakcji na zgłoszenie nieprzewidzianego, awaryjnego zatrzymania urządzenia objętego umową wynosi do 1,5 godziny,
13) Usunięcia zgłoszonej usterki w ciągu 8 godzin od zgłoszeni
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje :
– co najmniej jednym samochodem osobowym dostawczym do przewozu materiałów,
sprzętu i narzędzi,
– co najmniej niżej określonymi osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania czynności określanych zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r.
o dozorze technicznym oraz rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania
kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych:
a) minimum 1 osobą posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku EKSPLOATACJI.
b) minimum 1 osobą posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji wind wydane przez UDT.
Weryfikację spełnienia wyszczególnionych powyżej warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu
sprzętu oraz wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia bądź posiadanych uprawnień.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
2) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
3) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
5) zawiera błąd w obliczeniu ceny
Termin związania ofertą:
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 21 dni licząc od daty upływu terminu
do składania ofert.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 785 881 070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?