Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 15:41:08
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1040261
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1040261 : WSA-ZP-PP-01-2025 Wykonanie usługi niszczenia dokumentacji zawierającej dane prawnie chronione przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964.

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Piotr Kosicki
  • Organizacja
    Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-01-24 11:29:00
  • Składania
    2025-02-04 11:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-02-04 11:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa niszczenia dokumentacji zawierającej dane prawnie chronione przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964. 

2. Okres realizacji umowy: od dnia 1 marca 2025 r. do 28 lutego 2027 r. 

3. Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 

4. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).


WIZJA LOKALNA.

1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji usług. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. 

2. Miejsce realizacji usług jest w nast. lokalizacjach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie:

1) ul. Jasna 6;

2) ul. Pankiewicza 4;

3) ul. Jana Kazimierza 10.

3. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: lukasz.dolezynski@warszawa.wsa.gov.pl nast. informację: 

1) dane wykonawcy;

2) datę i godzinę planowanej wizji lokalnej;

3) nr telefonu wykonawcy do kontaktu;

4) liczbę osób które uczestniczyć będą w wizji lokalnej (max 3 osoby). 

4. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.

5. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.

6. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.


WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, tj. zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587);

2) posiadają instalację która umożliwia niszczenie dokumentów przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964;

3) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych);


WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.


ZASADY PROWADZENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 


ZAŁACZNIKI:

załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

załącznik nr 4 - Wstępny harmonogram odbioru pojemników.


INFORMACJE NA TEMAT POSTĘPOWANIA 

 Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

1) 22 553-78-63 Łukasz Doleżyński      - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia lub wizji lokalnej;

2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki                - sprawy proceduralne;

3) 22 553-78-66 Magdalena Jańczuk   - sprawy proceduralne.


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

-        tel. 22 101 02 02

-        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34
2025-01-24 11:29:00
Postępowanie
PPU WSA-ZP-PP-01-2025 .pdf pdf 309.41
2025-01-24 11:29:00
Postępowanie
WSTĘPNY HARMONOGRAM ODBIORU POJEMNIKÓW.pdf pdf 51
2025-01-24 11:29:00
Postępowanie
OPZ Opis Przedmiotu Zamówienia nisczenie dokumentów.docx.pdf pdf 125.89
2025-01-24 11:29:00
Postępowanie
Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-PP-01-2025.pdf pdf 174.55
2025-02-07 09:10:07
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-02-07 09:10:07
Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Pismo Adm-290/35/25 z dn.07.02.2025

Załączniki

  • Informacja o wyborze [...].pdf
2025-02-07 09:03:11
Piotr Kosicki Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2025-01-30 13:02:04
Piotr Kosicki Pytanie
W nawiązaniu do odpowiedzi na wiadomość do Zamawiającego, w której akceptują Państwo Certyfikat dla maszyny niszczącej wydany przez niezależnego Audytora spełniający poziom bezpieczeństwa P 3 niszczenia nośników informacji typu papier, zgodnie z tabelą 1, punktu 4.3 normy dla ISO/IEC 21964-2:2018, zgodnie z Tabelą 1, punktu 4.3 normy DIN 66399-2:2012, chcielibyśmy się dowiedzieć czy w takim razie zmienia się treść zapytania i zmieniają Państwo poziom niszczenia na niższy (P-3) ? Czy wymagany poziom P-4 jest dalej obowiązujący ?

Odpowiedź
Po analizie dokumentów które będą niszczone, Zamawiający uznał, iż wystarczający będzie poziom niszczenia P-3. Uprzednio przyjęty poziom niszczenia (P-4) dotyczył niszczenia akt sądowych, tym przypadku dokumenty przeznaczone do niszczenia
zawierają dane wrażliwe, stąd decyzja że poziom (P-4) jest nadmiarowy i wystarczający będzie w tym wypadku poziom (P-3).

P-3 (Szerokość ścinka ≤ 2 mm. Powierzchnia ścinka ≤ 320 mm².) Zalecane dla nośników danych i dokumentów zawierających informacje wrażliwe i poufne. Klasa ochrony 1, 2.

W konsekwencji powyższego Zamawiający:
1) we wszystkich miejscach gdzie użyto w treści postępowania lub Umowy sformułowania (P4) zastępuje sformułowaniem (P3);
2) wydłuża termin składania ofert do 4 lutego 2025 r.
2025-01-28 11:07:49
Piotr Kosicki Pytanie:
Zwracam się do Zamawiającego z zapytaniem, czy w ramach trwającego postępowania i w celu potwierdzenia cięcia poufnego nośników danych papierowych, zaakceptowany zostanie jako spełniający wymagania SIWZ - Certyfikat dla maszyny niszczącej wydany przez niezależnego Audytora spełniający poziom bezpieczeństwa P 3 niszczenia nośników informacji typu papier, zgodnie z tabelą 1, punktu 4.3 normy dla ISO/IEC 21964-2:2018, zgodnie z Tabelą 1, punktu 4.3 normy DIN 66399-2:2012.

Odpowiedź.
Zamawiający dopuszcza taki certyfikat dla maszyny niszczącej.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zniszczenia dokumentacji zawierającej dane prawnie chronione przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964. Koszt zniszczenia dokumentów na podstawie protokołu odbioru (ilość dokumentów określona w tonach). Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy (PPU). 30 tona - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Zryczałtowana opłata miesięczna Zryczałtowana opłata miesięczna za udostępnienie Zamawiającemu 35 pojemników do zbiórki dokumentów w całym okresie realizacji umowy oraz wymianę ok 360 zapełnionych pojemników w całym okresie trwania umowy. Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy (PPU). 24 miesiąc - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Oświadczam, że będę realizować przedmiot zamówienia w okresie trwania umowy, tj. 01.03.2025 r. - 28.02.2027 r. - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuje" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, postanowieniami umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest potwierdzić, iż posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych) - Należy załączyć skan (PDF) aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest potwierdzić, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, tj. zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587); - Należy załączyć skan (PDF) zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydanego na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

10 Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest potwierdzić, iż posiada instalację która umożliwia niszczenie dokumentów przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964 - Należy załączyć skan (PDF) certyfikatu lub inny dokument potwierdzający iż Wykonawca posiada instalację która umożliwia niszczenie dokumentów przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964. Dopuszcza się także złożenie oświadczenia własnego przez Wykonawcę które potwierdzać będzie ten fakt. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
786

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt