- Strona główna
- Postępowanie ID 1038257
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP.2370.75.2024 Dostawa tuszy i tonerów do KW PSP w Krakowie na rok 2025
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Kowalska
-
Organizacja
-
OddziałKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-19 13:16:00
-
Składania2024-12-24 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-24 09:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Wymagania techniczne:
1. Przedmiotem zaproszenia do złożenia
ofert jest cykliczna dostawa oryginalnych: tonerów, tuszy, pojemników na zużyty
toner oraz bębnów do drukarek i kserokopiarek do Komendy Wojewódzkiej
Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, zgodnie z wymaganiami
wyspecyfikowanymi w załączonym wykazie tonerów i tuszy na rok 2025 oraz zgodnie z projektem umowy dostawy tuszy i tonerów.
Dostawa do siedziby Zamawiającego tj.
Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106,
30-134 Kraków, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
2. Tonery, tusze, pojemniki na
zużyty toner oraz bębny do drukarek i kserokopiarek stanowiące przedmiot
zamówienia muszą być nowe, nieużywane, pozbawione wad i uszkodzeń, właściwie
opakowane i oznakowane.
3. Gwarancji jakości na przedmiot umowy
zgodnie z postanowieniami projektu umowy.
Wymagania formalne:
1. Termin realizacji zamówienia:
sukcesywnie, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami, w terminie
5 dni roboczych od otrzymania zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy
(jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 202 r.) do dnia 31.12.2025 r.
2. Warunki płatności: faktury częściowe,
przelewowe, termin płatności 30 dni. Minimalna wartość jednorazowego zamówienia
2 000,00 zł brutto.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo
negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo
odstąpienia od udzielenia zamówienia.
5. W przypadku gdy oferent, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od realizacji zamówienia
bądź nie zawrze z Zamawiającym umowy,
Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród
pozostałych ofert lub unieważnienia postępowania.
6. Jeżeli w postępowaniu nie będzie
można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że zostały
złożone oferty o takiej samej wartości Zamawiający wezwie oferentów do złożenia
ofert dodatkowych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zweryfikowania rzetelności wykonawcy przed udzieleniem zamówienia. W przypadku
powzięcia uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może odstąpić od udzielenia
zamówienia Wykonawcy.
8. Termin ważności oferty: 30 dni.
9. W postępowaniu dopuszczalne jest podpisywanie dokumentów (np. umowy, protokołu odbioru): kwalifikowalnym podpisem, podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym.
10. Kryteria oceny:
Cena 100%
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na
realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Podstawy wykluczenia:
Zgodnie z ustawą z w związku z art. 7
ust. 1 oraz art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
zamówienie publiczne nie może zostać udzielone:
1. Wykonawcy wymienionemu w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykonawcy, którego beneficjentem
rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
3. Wykonawcy, którego jednostką
dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Klauzula informacyjna dotycząca
przetwarzania danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży
Pożarnej;
2) w sprawach związanych z
Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt
pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej
Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków, pocztą
elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na
Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie
przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający
przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.
14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu
w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od
Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22
101 02 02
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-30
14:11:24
|
Katarzyna Kowalska |
Informacja
o
wynikach
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?