- Strona główna
- Postępowanie ID 1038021
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
- Dostawa wzbiorczych naczyń przeponowych w 2025 roku
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Budzińska
-
Organizacja
-
OddziałHZ – Dział Zamówień i Umów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-16 09:01:00
-
Składania2024-12-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-20 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę wzbiorczych naczyń przeponowych w 2025 roku.
Wymagania Zamawiającego:
1.
Dostarczony towar powinien posiadać deklaracje
zgodności które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE, wg obowiązującego
prawa i norm.
2.
Naczynia wzbiorcze powinny:
a) odpowiadać normie
PN-B-02414:1999 "Ogrzewnictwo i ciepłownictwo -Zabezpieczenie
instalacji ogrzewań wodnych systemu zamkniętego z naczyniami wzbiorczymi
przeponowymi –Wymagania",
b) odpowiadać normie PN-EN 13831:2007 "Zamknięte
zbiorniki rozprężne z wbudowaną przeponą instalowane w systemach wodnych".
3.
Termin realizacji zamówienia: 01 stycznia-31
grudnia 2025 rok.
4.
Miejsce dostawy : franco Magazyn EPEC ul.
Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
5.
Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe
pisemne (elektroniczne) zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.
6.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w
terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
7.
Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec
zmianie.
8.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar
fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do pracy.
9.
Koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na
czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi
Wykonawca.
10. Zamawiający
może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności
dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca
zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od
daty zgłoszenia.
11. Cena
ofertowa jest stała i nie ulega zmianie w 2025 r.
12. Wynagrodzenie
Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i
ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność
każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany
przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę
wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony
należny podatek VAT.
13. Warunki
płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po
dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez
zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za
przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek
bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?