- Strona główna
- Postępowanie ID 1035951
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZNI.37668.9.2024.KS Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji i rozbudowy wewnętrznej instalacji wodociągowej hali B1 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Dziegańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-11 13:09:00
-
Składania2025-01-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-07 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
w związku z postępowaniem nr ZNI.37668.9.2024.KS
zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie
dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji i rozbudowy wewnętrznej
instalacji wodociągowej hali B1 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul.
Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
Zamawiający
oczekuje złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji technicznej na
realizację zadania jw.
I.
Opis przedmiotu zamówienia, warunki i
sposób realizacji:
Przedmiotem zamówienia jest:
1.
opracowanie dokumentacji technicznej wraz z
uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym: pozwolenia na
budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec
zgłoszenia robót oraz wszelkie niezbędne uzgodnienia pod względem ochrony
przeciwpożarowej z rzeczoznawcą p.poż oraz konserwatorem zabytków – jeśli będą
wymagane) wraz z uzyskaniem niezbędnych materiałów (w tym mapy do celów
projektowych – jeśli będzie wymagana) na wykonanie modernizacji wewnętrznej
instalacji wodociągowej hali B1 na
terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, w tym
przede wszystkim:
a) projektu budowlanego lub projektu (wszelkiej
dokumentacji technicznej) wymaganego do zgłoszenia robót– jeśli wymagane,
b) projektu wykonawczego,
c) przedmiaru robót,
d) kosztorysu inwestorskiego,
dla każdej wymaganej branży.
2. Inwentaryzacja
stanu istniejącego – przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu
istniejącego instalacji wodociągowej i urządzeń p.poż w budynku B1 (w części
produkcyjno-magazynowej oraz administracyjno-socjalnej), w zakresie niezbędnym
do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona wizji
lokalnej w celu porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego
dokumentacja jest tożsama ze stanem istniejącym oraz wykona ewentualną korektę
materiału przekazanego przez Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do
opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
3.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie i
zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie
wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do
prawidłowego przeprowadzenia i ukończenia robót, które będą wykonywane na
podstawie opracowanej dokumentacji.
4.
Zakres
opracowania obejmie przede wszystkim:
a. rozdzielenie
instalacji wodociągowej od instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,
zasilającej hydranty wewnętrzne od innych instalacji, systemów bądź urządzeń
(np. poprzez zainstalowanie zaworu pierwszeństwa),
b. modernizację
i rozbudowę instalacji hydrantowej wewnętrznej na cele przeciwpożarowe,
c. rozbudowę
oraz modernizację instalacji wodociągowej i przeciwpożarowej instalacji
wodociągowej,
d. likwidację
istniejącej instalacji tryskaczowej.
e. oznaczenie
na rysunkach istniejącej i projektowanej instalacji wodociągowej i przeciwpożarowej.
w istniejącym budynku
produkcyjno-magazynowym B1 wraz z częścią administracyjno-socjalną.
5. Dane
obiektu:
a)
Powierzchnia zabudowy – 24 895,89 m2
b)
Powierzchnia użytkowa – 27 033,61 m2
c)
Budynek wielokondygnacyjny w części produkcyjno
- magazynowej oraz administracyjno - socjalnej.
6. Pozostałe
warunki realizacji:
·
Hala B1 jest czynnym produkcyjnie budynkiem,
·
terminy wizyt na obiekcie będą każdorazowo
ustalane z Zamawiającym przy udziale Najemcy hali,
·
wykonawca zobowiązany jest odbycia dodatkowych
obowiązkowych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, które będą realizowane
przez użytkownika obiektu,
·
podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i spełnienia wewnętrznych
uregulowań i zasad panujących w obiekcie wymaganych przez użytkownika
obiektu,
7. Dokumentację
należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i
uzgodnieniach (jeśli będą wymagane), wytycznych Zamawiającego oraz obowiązujących
przepisów prawa.
8.
W miejscowych planach zagospodarowania
przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
9.
Dokumentacja powinna być wykonana w stanie
kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10.
Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do
kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
11.
W związku z obowiązującym u Zamawiającego System
Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu
umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie
bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe
pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia
bhp okresowe lub wstępne. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie oddelegować
każdego pracownika na szkolenie z zakresu BHP, które zostanie przeprowadzone przez
odpowiednie służby Zamawiającego i Najemcy hali oraz w przypadku, gdy wymagać
będą tego wewnętrzne procedury Najemcy hali, opracować ocenę ryzyka i inne
dokumenty wymagane przez BHP.
12.
Wykonawca dokona
uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas
sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
13.
Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia,
powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w
wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do
Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji
elektronicznej w standardzie umożliwiającym
odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji
umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i
rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.
Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem
-.ath i -.pdf).
14.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w
sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
2) wizje
lokalne,
3) wytyczne i
wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące
normy, akty prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i
przepisów do niego wykonawczych.
II.
Termin realizacji:
16 tygodni od
dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.
III.
Termin gwarancji: 3 lata
ZAMAWIAJĄCY ZACHĘCA DO ODBYCIA WIZJI
LOKALNEJ.
Cała dokumentacja będąca w posiadaniu
Zamawiającego została udostępniona w postępowaniu.
Załączniki
do Zaproszenia:
1.
Formularz Umowy ZNI.37672.2.2024.KS
2.
Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).
3.
Rzuty hali B1 oraz schematy instalacji tryskaczowej
4. RODO
Informacja
o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego
I.
Klauzule informacyjne RODO dotyczące przetwarzania danych osobowych przez
Zamawiającego w związku z Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub
zawarciem i wykonywaniem Umowy (zamówienia) zawartej w wyniku tego Postępowania
dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.dozamel.pl/przetargi/ („Dokumenty dla firm”).
II.
Przed złożeniem oferty/parafowaniem zamówienia/zawarciem Umowy każdy oferent/
wykonawca/ dostawca/ klient/ kontrahent (dalej: Kontrahent) będący osobą
fizyczną, w tym prowadzącą działalność gospodarczą – również jako wspólnik
spółki cywilnej, a także reprezentanci, pełnomocnicy działający w imieniu ww.
Kontrahenta lub innego podmiotu niebędącego osobą fizyczną, w związku
Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub Umową zobowiązani są do zapoznania
się z treścią stanowiącej Załącznik nr A „Klauzuli informacyjnej
RODO dla Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Partnera/ Kontrahenta będącego
osobą fizyczną oraz reprezentantów, pełnomocników”, dotyczącej
przetwarzania danych osobowych ich dotyczących.
III.
W przypadku, gdy Kontrahent lub inny podmiot niebędący osobą fizyczną w związku
z prowadzonym Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub
zawarciem/wykonywaniem/rozliczaniem Umowy udostępnia Zamawiającemu dane osobowe
osób fizycznych działających w jego imieniu, w szczególności będącymi
jego: pracownikami, współpracownikami - osobami fizycznymi nieprowadzącymi
działalności gospodarczej zatrudnionymi na podstawie umowy cywilnoprawnej lub
podwykonawcami prowadzącymi działalność gospodarczą - w tym jako wspólnicy
spółek cywilnych lub ich pracownikami lub współpracownikami itp., zobowiązany
jest przed udostępnieniem danych osobowych Zamawiającemu do przekazania tym
osobom treści stanowiącej Załącznik nr B „Klauzuli
informacyjnej RODO dla pracowników oferenta/ wykonawcy/ dostawcy/ klienta/
partnera/ kontrahenta oraz innych osób fizycznych wskazanych do współpracy”,
dotyczącej przetwarzania danych osobowych ich dotyczących.
IV.
Jako dowód zapoznania z treścią klauzul informacyjnych RODO, o których mowa w
pkt II i III powyżej, Kontrahent jest zobowiązany dołączyć do oferty
oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym Załącznik nr C
„Oświadczenia Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Kontrahenta dotyczące
wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO”.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-18
12:29:21
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37668.9.2024.KS
,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
na
wykonanie
modernizacji
i
rozbudowy
wewnętrznej
instalacji
wodociągowej
hali
B1
na
terenie
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10
we
Wrocławiu,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2024-12-17
08:10:38
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37668.9.2024.KS
,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
na
wykonanie
modernizacji
i
rozbudowy
wewnętrznej
instalacji
wodociągowej
hali
B1
na
terenie
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10
we
Wrocławiu,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?