- Strona główna
- Postępowanie ID 1035760
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
8/ZIT/24 Usługa serwisowa na oprogramowanie do monitorowania sieci
Wystawiający
-
UżytkownikMateusz Andrzejczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-11 11:25:00
-
Składania2024-12-13 11:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Niniejszym zapraszamy do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości poniżej 130.000 zł, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320). Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa na oprogramowanie do monitorowania sieci – nr postępowania 8/ZIT/24.
Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w terminie do 31.12.2024 r.
Kryterium wyboru będzie najniższa, sumaryczna cena oferty.
-->Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku do postępowania - zał_nr_1_opis_przedmiotu_zamówienia_monitorowanie_sieci2024_2025.pdf
Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura zostanie wystawiona nie wcześniej niż w dniu wykonania Umowy i sporządzenia protokołu odbioru przedmiotu Umowy wolnego od wad.
Prawidłowo wystawiona faktura VAT w opisie powinna wskazywać Przedmiot Umowy oraz numer Umowy, na podstawie której jest wystawiona.
Strony ustalają 30-dniowy termin płatności, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać wynagrodzenie na rachunek Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz ofertowy w terminie do dnia 13-12-2024 r. do godz. 11:00.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt: Mateusz Andrzejczak - mateusz.andrzejczak@aws.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-16
13:10:13
|
Mateusz Andrzejczak |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęły
2
oferty.
Jako
najkorzystniejszą
wybrano
ofertę
firmy
SOFTIL
S.C.
M.
KOZAKIEWICZ,
A.
PAJDOWSKA,
na
kwotę
49
753,50
zł
brutto.
W
załączeniu
zestawienie
wszystkich
ofert.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?