- Strona główna
- Postępowanie ID 1034580
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GOŚ.271.41.2024 „Odławianie, przyjęcie do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Bolków w 2025 r.”
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Pruszyńska
-
Organizacja
-
OddziałReferat ID
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-10 09:34:00
-
Składania2024-12-17 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-17 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapraszam Państwa do
złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Odławianie,
przyjęcie
do schroniska i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Bolków
w 2025 r.”, zgodnie z poniżej określonymi warunkami:
1. Zamawiający:
Gmina Bolków
ul. Rynek 1
59 - 420 Bolków
tel. 757413215, fax. 757413394, e-mail: um@bolkow.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie
o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł
netto prowadzone jest bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie
z Regulaminem udzielania zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Bolkowie.
3. Przedmiot zamówienia:
Odławianie i przyjęcie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Bolków (miasto oraz teren wiejski gminy) do schroniska dla bezdomnych zwierząt wraz z przejęciem przez schronisko obowiązku sprawowania nad nimi stałej opieki.
4. Warunki Zamawiającego:
- ustalenie przez Wykonawcę dla Zamawiającego zryczałtowanego kosztu wynagrodzenia za realizację jednej usługi związanej z odłowem, transportem i przyjęciem 1 bezdomnego zwierzęcia, wykonanej zgodnie ze statutem schroniska, dotyczącym przyjęcia bezdomnych zwierząt do schroniska w 2025 r. z terenu gminy Bolków (miasto i teren wiejski gminy), w tym koszty pierwszej pomocy, pobytu, leczenia, sterylizacji, kastracji, chipowania itp., z uwzględnieniem sytuacji, gdy po odłowie do odbioru zwierzęcia ze schroniska przez Zamawiającego, tj. gminę bądź przekazania zwierzęcia do adopcji, w ilości do 6 sztuk;
- ustalenie zryczałtowanego kosztu określonego jako „Gotowość 24h/7 dni”, obejmującego całodobowy dyżur personelu celem podejmowania zgłoszeń odłowów, udzielaniu pomocy zwierzętom z wypadków drogowych, przygotowania miejsca, nielimitowaną ilość wyjazdów;
- odłów zwierząt bezdomnych i dzikich poszkodowanych w wypadkach drogowych i losowych na drogach, których gmina Bolków jest zarządcą.
5. Termin realizacji zadania: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
6. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są złożyć:
a) formularz ofertowy wypełniony za pośrednictwem platformy zakupowej,
b) dokumenty potwierdzające posiadane zezwolenia na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt i na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami – skan dokumentów należy załączyć do formularza ofertowego,
c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych – skan dokumentu należy załączyć do formularza ofertowego,
d) oświadczenie o braku zaległości w
płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne – skan dokumentu należy
załączyć do formularza ofertowego,
e) oświadczenie o zatrudnianiu pracowników – skan dokumentu należy załączyć do formularza ofertowego
f) odpis z Krajowego Rejestru Sądownictwa.
7. Sposób przygotowania oferty.
a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę
zgodnie z wymogami zapytania ofertowego
do godz. 900 dnia 17 grudnia
2024 r. za pośrednictwem platformy zakupowej (platformazakupowa.pl).
b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
c) Ofertę należy sporządzić w sposób jednoznaczny.
d) Zamawiający wymaga by oferent ustosunkował się do każdej pozycji przedmiotu zamówienia ujętej również w formularzu ofertowym (załącznik nr 1), po czym podsumował wszystkie składniki cenowe brutto.
e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen w okresie realizacji umowy.
f) Istnieje możliwość pobrania załączników, wypełnienia wraz z podpisem i pieczątką firmy, zeskanowania i załączenia do oferty przesłanej z pośrednictwem platformy zakupowej.
g) Przed podpisaniem umowy należy
przedłożyć oryginały dokumentów zawartych
w ofercie.
8. Istotne postanowienia umowy.
Wykonawca w ramach umowy z Gminą Bolków będzie poszukiwał właścicieli dla zwierząt przyjętych do schroniska i w razie potrzeby usypiał ślepe mioty tychże zwierząt. Należność wykonawcy za wykonanie zlecenia w postaci odłowu i przyjęcia bezdomnych zwierząt z terenu gminy Bolków, zostanie określona proporcjonalnie do ilości dni faktycznie przebywania zwierzęcia w schronisku, z uwzględnieniem zapisów w pkt 4 niniejszego ogłoszenia.
9. Kryteria wyboru oferty.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami:
a)
Cena
- przez cenę rozumie się sumę wszystkich składników cenowych brutto ujętych
w formularzu oferty w wierszu nr 1 (80%)
Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100pkt x waga kryterium
Gdzie:
Cmin – cena minimalna
spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n
waga kryterium – 0,8
b) Wyposażenie schroniska w ogrzewane boksy (20% - tak: 20 pkt; nie: 0 pkt.)
10. Warunki płatności.
Zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Zamawiający dokona zapłaty faktur w terminie 14 dni licząc od daty ich doręczenia do siedziby Zamawiającego. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy.
Dodatkowych informacji związanych z przygotowaniem oferty oraz jej zakresem udziela Podinspektor ds. zieleni i ochrony przyrody – Justyna Pruszyńska - tel. 75 74 13 213 wew. 101, w godz. od 7.00 do 15.00.
Załączniki:
1. Wzór formularza ofertowego.
2. Wzór oświadczeń.
3. Projekt umowy
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?