- Strona główna
- Postępowanie ID 1034181
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Naprawa awaryjna aparatu do znieczuleń Fabius GS Dräger
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Infrastruktury i Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-09 12:56:00
-
Składania2024-12-11 12:56:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługę "Naprawa awaryjna aparatu do znieczuleń Fabius GS Dräger "
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
Termin składania ofert i realizacji:
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy
- miejsce wykonywania usługi: Złotów, ul Szpitalna 28, Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Po wykonaniu przeglądu należy stworzyć protokół
- Naprawa w godzinach 7:30-14:30 w dni robocze w uzgodnionym terminie z Zamawiającym
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
Płatność za przedmiot zamówienia:
- Jednorazowo po wykonaniu prac oraz po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, faktura musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem odbioru.
- Termin płatności do 21 dni, przelew .
- Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%)
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferenta e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?