- Strona główna
- Postępowanie ID 1033676
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ODI.272.22.2024 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
Wystawiający
-
UżytkownikKrystian Siemieniako
-
Organizacja
-
OddziałDział Informatyczny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-09 10:09:00
-
Składania2024-12-12 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-12 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
1. Termin realizacji zamówienia do 27.12.2024 r.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy.
3. Płatność – faktura, przelew 7 dni.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
5. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad technicznych i prawnych.
7. Kryterium oceny - najniższa cena.
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz alternatywnych.
9. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza przy założonym kryterium postępowania. Brak wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące, powoduje odrzucenie oferty.
10. Z racji wskazania przez Zamawiającego równoważności do przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji w kryterium nr 5 podczas składania oferty w postępowaniu czy złożona oferta zawiera dokładnie to, co wskazał Zamawiający w Załączniku nr 1 czy jest też ofertą równoważną. W przypadku oferty równoważnej Wykonawca podczas składania oferty przesyła dokumentacje produktowe, specyfikacje techniczne, numery seryjne producenta sprzętu/oprogramowania, w takiej formie, aby na ich podstawie możliwe było określenie, czy zostały zachowane parametry minimalne oraz funkcjonalność zaproponowanych rozwiązań według specyfikacji Załącznika nr 1.
11. Zamawiający może odstąpić od wyboru oferty bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 052 386-66-42
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?