- Strona główna
- Postępowanie ID 1032367
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie usług weterynaryjnych w zakresie sterylizacji lub kastracji kotów skierowanych przez Zamawiającego w 2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Laskowska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-05 14:09:00
-
Składania2024-12-11 07:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-11 08:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Którego wartość jest
mniejsza niż 130 000 zł netto.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
- Wykonywanie usług weterynaryjnych w zakresie
sterylizacji lub kastracji kotów skierowanych przez Zamawiającego.
- W cenę każdej usługi wliczony jest zabieg
sterylizacji lub kastracji, opieka pooperacyjna przez 3 dni w przypadku
zabiegu sterylizacji i 1 dzień w przypadku zabiegu kastracji oraz gdy
zajdzie taka konieczność kołnierz lub ubranko ochronne.
- Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia
kontenerów do przewozu zwierząt oraz do
pomocy w wyłapaniu wolno żyjących zwierząt (w tym pokrycia kosztów
leków uspokajających).
- Szacowana ilość zabiegów:
- sterylizacji – 95 szt,
-
kastracji – 40 szt.
5. Wykonywanie usług weterynaryjnych
odbywać się będzie w zakładzie leczniczym położonym na terenie Gminy Pruszcz
Gdański lub miasta Pruszcz Gdański.
6. Zakład leczniczy, o którym mowa w pkt. 5 musi być czynny minimum 4 dni w
tygodniu po co najmniej 4 godziny dziennie.
III.
Termin realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2025r. do 30 listopada 2025 r.
IV. Kryteria wyboru
oferty: cena – 100%
V. Sposób przygotowania oferty:
1)
Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową Open NEXUS.
2)
Do oferty cenowej należy złożyć
następujące oświadczenia:
·
oświadczenie o dysponowaniu zakładem
leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o
zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r., poz. 24),
3) do oceny ofert
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
1) W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
2)
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień,
dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta
zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść
nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu
ofertowym,
- Dostawca
wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
- Z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w
stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024r. poz. 507).
2) W
celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do
oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego.
3) W
celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający
najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako
najkorzystniejsza.
4)
Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie
złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie
wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej
e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po
bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy
VII. Sposób i termin
złożenia oferty:
Sposób:
Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin
złożenia oferty: 5 dni od daty
umieszczenia na Platformie Zakupowej Open Nexus.
VIII. Informacje dodatkowe:
1)
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z
Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku
gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w
budżecie Zamawiającego
2)
W
przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie
poinformowany elektronicznie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia
negocjacji lub podpisania umowy.
3)
Jeżeli
Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych
ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4)
Zapytania dotyczące
zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open
NEXUS.
5)
Termin płatności faktury - 21 dni od daty wpływu.
IX. Zamawiający zastrzega
sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie
jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
X. Do prowadzonego
postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w
przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320)
XI. Osoby upoważnione do
udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Agnieszka
Laskowska, tel. 58 692 94 68.
XII. W sprawie problemów
technicznych związanych z obsługą Platformy Open Nexus proszę kontaktować się z
Centrum Wsparcia Klienta – tel. 22 101 02 02.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-18
13:42:14
|
Agnieszka Laskowska |
Oferta
została
wybrana
ze
względu
na
najkorzystniejszą
cenę.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?