- Strona główna
- Postępowanie ID 1032142
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GZGKiM.3331-219/24.KS Sukcesywna dostawa opału
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Maciejewska
-
Organizacja
-
OddziałGZGKIM
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-05 12:51:00
-
Składania2024-12-13 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-13 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
GZGKiM.3331-219/24.KS
Wągrowiec, dnia 5 grudnia 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gminny
Zakład Gospodarki Komunalnej
i
Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany przez
Szymona
Wachowskiego – Dyrektora
62 – 100 Wągrowiec
ul. Janowiecka 98A
Tel, fax - 67 26 21 462
ZAPRASZA
DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA :
,,Sukcesywna
dostawa opału”
1.
Opis przedmiotu zamówienia
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie prowadzone jest bez stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r.
poz.1320 t. j.) w
formie zapytania ofertowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021
roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w
Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2. Przedmiot
zamówienia:
Przedmiotem
zapytania jest sukcesywna dostawa opału do wskazanych poniżej budynków z
podziałem na następujące części zmówienia:
CZĘŚĆ
I – dostawa
węgla do siedziby zamawiającego (Wągrowiec, ul.
Janowiecka 98A) jak również do miejscowości Sienno 29A, Rąbczyn 68, w
zakresie:
|
Charakterystyka |
Planowana ilość dostaw |
Węgiel kamienny orzech
II – luz
|
- wartość
opałowa minimum 26MJ/kg, - zawartość popiołu nie
więcej niż 10%, - zawartość siarki nie
więcej niż 0,8%, - zawartość wilgoci
całkowitej maksymalnie 13%Wtr, - uziarnienie
(granulacja) 25 – 50 mm |
19,0 Mg |
Miał plus- luz |
- wartość opałowa
minimum 25MJ/kg, - zawartość popiołu nie
więcej niż 9%, - zawartość siarki nie
więcej niż 0,8%, - zawartość wilgoci
całkowitej maksymalnie 13%Wtr. |
10,0 Mg |
Groszek plus - worki |
- wartość
opałowa minimum 26MJ/kg, - zawartość popiołu nie
więcej niż 10%, - zawartość siarki nie
więcej niż 0,8%, - zawartość wilgoci
całkowitej maksymalnie 13%Wtr. |
14,0 Mg |
CZĘŚĆ II
– dostawa pelletu do miejscowości Żelice 55 i Oporzyn 16 w zakresie:
|
|
Charakterystyka |
Planowana ilość dostaw |
Pellet - w workach o pojemności po 15kg |
- wartość opałowa
minimum 18MJ/kg, - zawartość popiołu nie
więcej niż 0,7%, - zawartość wilgotności
maksymalnie 10%Wtr, - musi odpowiadać
normie PN-EN ISO 17225-2:2014. |
13,0 Mg |
|
Podane
ilości są wielkościami szacunkowymi, rozliczenie nastąpi na podstawie
faktycznych dostaw opału.
3. Termin
realizacji zamówienia:. od 1 stycznia
2025 roku do 30 kwietnia 2025 roku – po każdorazowym złożeniu zamówienia.
4. Miejsce
złożenia oferty:
Wykonawca
złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na
stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/,
5. Wymagania formalne
a) Wypełniony formularz
ofertowy – załącznik nr 1,
b) Zaparafowany
wzór umowy – załącznik nr 2.
6. Termin składania ofert do 13 grudnia
2024 roku do godziny 12:00.
7. Termin zapłaty wynagrodzenia:
a)
Zamawiający
przewiduje wystawienie faktury po każdorazowej dostawie opału w okresie trwania
umowy,
b)
Wystawienie
faktury musi być poprzedzone protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez
osobę zgłaszającą zapotrzebowanie na opał,
c)
Obowiązkiem
Wykonawcy jest dołączenie do każdej faktury świadectwa jakości opału,
d)
Zamawiający
zobowiązuje się opłacić fakturę w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
8. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z
Zamawiającym:
a) w przypadku pytań merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Paulina
Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu, Szymon Wachowski -
dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100
Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e –mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
b) w przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
9. Przy
wyborze ofert zamawiający będzie kierował się::
a)
Kryterium
wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b)
Waga
kryterium: 100%.
10. Obowiązek informacyjny
Na
podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze
zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
a)
Administratorem
Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail:
gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
b)
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem
adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
c)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak
również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z
uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
e)
Państwa
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać
profilowaniu.
f)
Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
g)
W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa:
·
prawo
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
·
prawo
do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
·
prawo
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
·
prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO).
h)
Podanie
przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
i)
Państwa
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa
DYREKTOR
Szymon Wachowski
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Wzór umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-16
11:37:30
|
Paulina Maciejewska |
UNIEWAŻNIENIE
POSTĘPOWANIA
Załączniki |
2024-12-13
13:29:24
|
Paulina Maciejewska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-12-12
08:52:09
|
Paulina Maciejewska |
Pytanie
Dostawcy: Dzień dobry, Szanowni Państwo, prosimy o udzielenie wyjaśnienia treści zapytania ofertowego w związku z zapisami we wzorze umowy. W zapytaniu ofertowym kryterium oceny oferty jest w 100% cena. W zapisach umowy jest wyszczególniony termin realizacji dostawy w godzinach oraz kary umowne za każdą godzinę zwłoki po upływie wyznaczonego terminu dostawy. Jaki jest oczekiwany/sugerowany czas realizacji dostawy oraz czy podlega ocenie w ofercie, a jeśli nie, dlaczego w umowie, są przewidziane kary umowne za opóźnienia w dostawie za kryterium, które nie podlega ocenie? Odpowiedź Zamawiającego: Informuje, że zgodnie z treścią zapytania ofertowego kryterium oceny oferty jest 100 % cena. Termin realizacji dostawy jaki zostanie podany przez Dostawcę jest dowolny, Wykonawca jedynie prosi o wykazanie czasu w godzinach. Dostawca jest zobligowany do wywiązania się z podanego przez siebie okresu realizacji dostawy, ponieważ Zamawiający na podstawie podanego okresu dostawy jest w stanie określić z jakim wyprzedzeniem musi dokonywać zamówienia jednostkowych dostaw tak, aby zapewnić odpowiednią ilość opału w poszczególnych kotłowniach. Niewywiązanie się z terminu dostawy i niedostarczenie opału na czas spowoduje, że dana kotłownia nie będzie posiadała opału, co w konsekwencji powoduje brak możliwości dostarczenia ciepła do lokali w danym budynku. Za niewywiązanie się z terminu dostawy na Dostawce zostają nałożone kary umowne zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie. Załączniki |
2024-12-09
08:22:49
|
Paulina Maciejewska |
Do
prowadzonego
zapytania
ofertowego
pn.
”Sukcesywna
dostawa
opału”
wpłynęły
dwa
pytania
od
zainteresowanych
Dostawców.
Poniżej
przedkładam
ich
treść
oraz
odpowiedzi: 1.Pytanie Dostawcy: Dzień dobry, proszę o informacje jakiej wielkości dostawy Państwo przewidują oraz czy jest możliwość wjazdu pojazdem o ładowności do 25t? Odpowiedź Zamawiającego: Informuje, że nie ma możliwości wjazdu pojazdem o ładowności do 25t. Dostawy odbywają się pojazdami z ładownością do 3,5 tony. 2.Pytanie Dostawcy: Proszę o informację jaka jest przewidywana wielkość pojedynczej dostawy? Czy jest to np. 13 dostaw po 1 tonie czy 1 dostawa 13 ton? Ma to duży wpływ na kalkulację kosztów transportu. Odpowiedź Zamawiającego: Informuje, że dostawy opału odbywają się w zależności od zużywania węgla czy pelletu w danej kotłowni i zgłaszanego przez palacza zapotrzebowania. Maksymalne ilości jakie zamawiamy jednorazowo to 3 tony, zdarzają się również dostawy po 1 tonie. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?