- Strona główna
- Postępowanie ID 1029827
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DL.4251.61.2024.JTB Konserwacja i naprawy dźwigu osobowego w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Miodowej 1-3 (klatka nr 1) w Jastrzębiu-Zdroju.
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tarnacka-Brzychcy
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 11:29:00
-
Składania2024-12-10 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-10 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając
w imieniu Wspólnoty
Mieszkaniowej
Miodowa
1-3
w
Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
zaprasza
do złożenia oferty na zadanie
pn.:
„Konserwacja
i
naprawy
dźwigu
osobowego
w
budynku
Wspólnoty
Mieszkaniowej przy
ul. Miodowej
1-3
(klatka
nr 1)
w
Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.
Zadanie
1: Serwis
i konserwacja
dźwigu
osobowego
zainstalowanego
w
budynku przy
ul. Miodowej
1-3
(klatka
nr 1)
w
Jastrzębiu-Zdroju i
inne czynności zgodnie ze STWiOR:
1) stała konserwacja i serwis dźwigu osobowego oraz kontrola działania urządzenia nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigu w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłoczne usuwanie awarii, odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych:
- usuwanie awarii i uruchomienie dźwigu maksymalne do 3 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
-
uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej maksymalnie
do
0,5
godziny (30
minut)
od
chwili zgłoszenia
przez
24
godziny 7 dni w tygodniu;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych: pomiarów, dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu urządzenia, badań/przeglądów specjalnych ze sporządzeniem protokołów oraz uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego – w terminach zgodnie z zapisami w książce rewizyjnej;
5) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, naprawy lub remontu, których usunięcie wykracza poza zakres czynności konserwacyjnych urządzenia;
6) możliwość wykonania bieżących napraw dźwigu, każdorazowo zlecanych pisemnie przez Zleceniodawcę.
2.2. Zadanie 2: Wykonywanie napraw dźwigu osobowego w zakresie wymiany materiałów i podzespołów ulegających naturalnemu zużyciu w wyniku eksploatacji wykraczających poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych, nie ujętych w STWiOR:
1) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych Zadaniem 1 tj. naprawy, wymiany uszkodzonej części lub niewłaściwej pracy urządzenia, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru,
2)
podstawą
spisania protokołu przekazania frontu robót jest przedłożenie
inspektorowi nadzoru pisma z opisem usterki
i zakresem prac
koniecznych do wykonania oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego w
programie np. ZUZIA
lub NORMA,
3) w protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin ich wykonania.
2.3. Dane techniczne urządzenia dźwigowego w budynku użytkowym przy ul. Miodowej 1:
- dźwig firmy: „RYSTER”
- urządzenie/typ: dźwig osobowy DOR 590
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig: 06/2003 /2003 r./ 590kg
- nr ewidencyjny UDT: 3107001100
Zadanie 1 oraz Zadanie 2 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.4. Szczegółowy zakres wykonania robót oraz prac przewidzianych do wykonania określa STWiOR, która stanowi integralną część niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2).
2.5. W ofercie należy wycenić wszystkie materiały niezbędne do prawidłowego serwisowania i konserwacji urządzenia dźwigowego w oparciu o własne obmiary z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania.
2.6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac oraz robót nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
4. Wymagany okres udzielonej gwarancji i rękojmi (dotyczy Zadania 2):
4.1. Okres gwarancji na wykonaną usługę: minimum 12 miesięcy.
4.2. Okres rękojmi na zastosowane materiały oraz wykonane roboty: minimum 12 miesięcy.
5. Wymagania wobec Wykonawcy:
a) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia „E” do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (min. 1 osoba),
b) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia „D” do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (min. 1 osoba),
c) dysponowanie osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne UDT do konserwacji urządzeń dźwigów osobowych i towarowych kat. I (min. 1 osoba).
5.1. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa powyżej posiadała jedna osoba.
6. Postać oferty:
6.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
6.2. Ofertę należy złożyć do 10.12.2024 r. do godz. 900.
6.3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli, bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty Wykonawcy upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy).
6.4. Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby nad lub pod podpisem.
6.5.
Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego
dokumentu, które są istotne dla oceny tego, czy Wykonawca, bądź
inny wystawca dokumentu, chciał złożyć oświadczenie o treści
wynikającej z dokumentu jako całości
np. pierwszej i
ostatniej jego stronie, jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że
pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że
całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego
wystawcy.
6.6. Kopie dokumentów winny być uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.
6.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.
6.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
6.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
– jeśli
oferta
zostanie podpisana przez osobę upoważnioną
do występowania
w imieniu Wykonawcy;
UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”. Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.
c)
kopię
uprawnień
osoby
posiadającej uprawnienia elektryczne
typu
„E”
do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci
na stanowisku eksploatacji;
d)
kopię uprawnień osoby posiadającej uprawnienia elektryczne
typu „D” do zajmowania się
eksploatacją
urządzeń, instalacji
i sieci na stanowisku dozoru;
e)
kopię
uprawnień
osoby
posiadającej zaświadczenie kwalifikacyjne
UDT
do konserwacji urządzeń dźwigów osobowych
i towarowych kat.
I.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-16
11:07:00
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2024-12-10
10:47:06
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu Zestawienie ofert. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?