- Strona główna
- Postępowanie ID 1029622
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RGKOŚ.271.9.2024 Sukcesywne od 02.01.2025 r do dnia 31.12.2025 r. świadczenie usług w zakresie wykonywania akredytowanych analiz laboratoryjnych: wody, ścieków, osadów ściekowych
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Górecka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 09:38:00
-
Składania2024-12-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-09 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak: RGKOŚ.271.9.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający : Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15,
26-006 Nowa Słupia
zaprasza do złożenia ofert na:
„Sukcesywne od 02.01.2025 r do dnia 31.12.2025 r. świadczenie usług w zakresie wykonywania akredytowanych analiz laboratoryjnych: wody, ścieków, osadów ściekowych”.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Badania wody pitnej w ramach monitoringu kontrolnego (MK) - 15 szt.
2. Badania wody pitnej w ramach monitoringu przeglądowego (MP) – 4 szt.
3. Badania ścieków surowych – 12 szt. i oczyszczonych – 14 szt.
4. Pobór średniodobowy – 26 szt.
5. Badania osadu ściekowego – 8 szt.
6. Badania wód popłucznych – 8 szt.
7. Ilość i zakres badań może zostać zwiększona lub zmniejszona w zależności od wynikłych potrzeb.
8. Terminy wykonania poszczególnych usług zostaną określone w zleceniu pisemnym Zamawiającego lub uzgodnione telefonicznie z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Wykonawcy.
9. Dojazd i pobór próbek wody pitnej oraz ścieków leży w gestii Wykonawcy.
10. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty zamówienia (koszt poboru próbki, dojazdu do siedziby Zamawiającego, wykonania badań i opracowania wyników) bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
11. Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:
- badania wody należy przeprowadzić zgodnie z wymogami i normami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 r. poz. 2294):
- badania ścieków należy przeprowadzić zgodnie z wymaganiami i normami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r., w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi, a także przy odprowadzaniu wód opadowych do wód lub urządzeń wodnych (Dz. U. 2019 r., poz. 1311).
- badania osadu ściekowego należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r., w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 257).
2) Termin związania ofertą: 30 dni.
3) Termin wykonania zamówienia: od dnia 02.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
4) Terminu płatności: wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;
5) Warunków wykonania umowy:
- jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy;
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonywanie zamówienia,
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy załączą następujące dokumenty i posiadają:
a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac, czynności,
b) posiadają certyfikat akredytacji na wykonywanie badań laboratoryjnych,
c) formularz ofertowy (Załącznik Nr 1).
d) zaakceptują warunki projektu umowy (załącznik nr 2).
e) posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na „świadczenie usług w zakresie wykonywania akredytowanych analiz laboratoryjnych: wody, ścieków, osadów ściekowych” w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć wykaz usług zał. nr 3)
f) klauzula RODO
Kryterium oceny ofert
- cena – najniższa cena
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji, gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za
wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na
realizację usługi.
Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie platformy zakupowej.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.
Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
7) Ofertę należy złożyć w wybranej formie : za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 09.12.2024r., do godziny 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 09.12.2024r., o godz. 10.05.
Uwaga:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
- Kwestionariusz (treść oferty) przesyłany drogą e-mail- po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-10
15:01:38
|
Justyna Górecka |
W
załączeniu
raport
z
wyboru
oferty.
Załączniki |
2024-12-03
14:08:46
|
Justyna Górecka | Zamawiający w pozycji referencje dodał załącznik nr 3 - wykaz usług, który trzeba uzupełnić i złożyć wraz z ofertą. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?