- Strona główna
- Postępowanie ID 1027858
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZP.271.59.GKE.2024 Pełnienie Obsługi Inwestorskiej przy realizacji zadania: Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta Radlin w ramach programu Rozświetlamy Polskę – Rozświetlamy Radlin.
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-29 09:24:00
-
Składania2024-12-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-05 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Pełnienie Obsługi Inwestorskiej przy realizacji zadania:
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta Radlin w ramach programu Rozświetlamy Polskę – Rozświetlamy Radlin.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji w ogłoszonym postępowaniu PZP.271.32.GKE.2024.
2. Do obowiązków Obsługi Inwestorskiej należą obowiązki określone w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2024 r. poz.725) i przepisów wykonawczych do ustawy w szczególności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
5) kontrola ilości i wartości wykonanych robot;
6) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robot;
7) sprawdzenie kosztorysów powykonawczych;
8) informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na: koszt inwestycji, termin realizacji inwestycji, jakość robót, postępie w realizacji zakresu rzeczowego robót;
9) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy;
10) inwentaryzacja powykonawcza zainstalowanych opraw wraz z aktualizacją schematów mapowych.
3. Obsługa Inwestorska ma prawo:
- wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
- żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
4. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy;
2) Istotne elementy postępowania zostały określone we wzorze umowy;
3) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy;
4) Kryterium Cena 100%,
5) Warunki udziału w postępowaniu:
a) Zdolność zawodowa:
Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym.
Dokument potwierdzający spełnienia warunku wykaz osób – Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu.
7) W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32/4590229
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-05
10:48:22
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty. Niniejszym informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano propozycję cenową firmy: ELEKTRO-PROJEKT Szymon Szmich ul. Wazów 1C/3 44-253 Rybnik wartość propozycji cenowej: 4 920,00 zł Słownie: cztery tysiące dziewięćset dwadzieścia złotych, 00/100 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy; Wykaz złożonych propozycji cenowych: 1. Weiner Piotr ul. Oraczy 154 44-373 Wodzisław Śląski cena: 10 000,00 zł 2. ELEKTRO-PROJEKT Szymon Szmich ul. Wazów 1C/3 44-253 Rybnik cena: 4 920,00 zł 3. Przedsiębiorstwo Inżynieryjne BAT Sp. zo.o. ul. Skowronków 15 43-450 Ustroń cena: 13 840,00 zł Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia 12 000,00 zł brutto. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?