- Strona główna
- Postępowanie ID 1026772
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
32/LOG/2024 Wykonanie prac remontowych pomieszczeń na potrzeby działalności chirurgii onkologicznej w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu
Wystawiający
-
UżytkownikDział Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-28 10:20:00
-
Składania2024-12-03 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-03 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
1. Przedmiotem
zamówienia
jest remont pomieszczeń na potrzeby działalności chirurgii onkologicznej w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu:
1) Cztery sale chorych
2) Dyżurka pielęgniarek - trzy pomieszczenia
3) Gabinet lekarski
4) Dwie łazienki
e) Brudownik
f) Korytarz
2. Zakres prac obejmuje :
- Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załączonym do postępowania obmiarze (załącznik nr 2)
3. Dodatkowe wymagania:
- Wykonawca wykona Przedmiot zamówienia z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
Termin realizacji : Najpóźniej do dnia 27.12.2024 r.
4. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę:
a) Wynagrodzenie
będzie płatne w jednej transzy, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego oraz otrzymaniu przez Zamawiającego dokumentu zapłaty.
b) Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.
c) Cena
ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób
realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena (C) - 100%
6. Osoby wyznaczone do kontaktowania się z wykonawcami:
a) W zakresie procedury o udzielnie zamówienia publicznego: Pracownik działu infrastruktury i zaopatrzenia, pani Paulina Bilińska – nr. tel. +48 261 47 28 12;
b) W zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Kierownik działu infrastruktury i zaopatrzenia, pan Michał Domagalski – nr tel. +48 603 033 17
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-03
12:34:17
|
Dział Logistyki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2024-12-03
12:25:01
|
Dział Logistyki |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?