- Strona główna
- Postępowanie ID 1025137
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TP/11/2024 „Wykonanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Tulipanów w Gliwicach wraz z zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych”
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Jasińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-09 08:09:00
-
Składania2024-12-20 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-20 10:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Tulipanów w Gliwicach wraz z zagospodarowaniem wód opadowych i roztopowych” zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021r. poz. 2454) i innymi wymaganymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
1. Wymagany okres rękojmi: od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, do czasu wygaśnięcia gwarancji i rękojmi na obiekt wykonany na podstawie opracowanej dokumentacji, jednakże nie dłużej niż 5 lat licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
2. Zamawiający nie formułuje wymagań dotyczących konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp, w rozumieniu przepisów o świadczeniu pracy wynikających z Kodeksu pracy, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy (wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie).
Warunki zamówienia zostały opisane w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ oraz we wzorze umowy.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-20
11:40:18
|
Anna Jasińska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2024-12-20
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 496 100,00 zł brutto. |
2024-12-17
14:26:08
|
Anna Jasińska |
Wyjaśnienia
treści
SWZ
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2024-12-16
12:52:24
|
Anna Jasińska |
Zawiadomienie
o
modyfikacji
treści
SWZ
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2024-12-16
12:51:41
|
Anna Jasińska |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
-
w
załączeniu.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?