- Strona główna
- Postępowanie ID 1024525
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP.271.103.2024.EG Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach departamentu Skarbnika Miasta pok. 110, 111, 112
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-25 13:50:00
-
Składania2024-12-03 09:30:00
-
Otwarcie ofert2024-12-03 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.103.2024.EG
Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach departamentu
Skarbnika Miasta
pok. 110, 111, 112
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Remont pomieszczeń Departamentu
Skarbnika Miasta tj. pok. 110, 111, 112 w budynku Urzędu Miejskiego w Elblągu.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a)
wymianę
wykładziny dywanowej na wykładzinę PCV (wykładzinę dostarczy Zamawiający),
b)
malowanie
ścian i sufitów,
c)
wymianę
lamp oświetleniowych wraz z niezbędną modernizacją ułożenia przewodów
elektrycznych (lampy dostarczy Zamawiający),
d)
zaślepienie
otworów drzwiowych ścianką g-k,
e)
wymianę
drzwi wewnętrznych drewnianych (drzwi dostarczy Zamawiający).
3. Zamawiający wymaga udzielenia
min. 36 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Bieg terminu
gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego
przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowe wymagania
Zamawiającego określone są w Projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
5. Szczegółowy zakres zamówienia
został określony w Przedmiarze robót stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data
zakończenia – do 6 tygodni od daty udzielenia
zamówienia.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cenę (brutto) oferty należy
obliczyć sporządzając kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót
zawartego w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do Zapytania ofertowego. Kolejność pozycji
kosztorysowych musi być zgodna z przedmiarem.
- W formularzu
oferty należy podać cenę z VAT (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT
wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
- Cena oferty musi
uwzględniać podatek od towarów i usług VAT.
- Kosztorys
ofertowy należy sporządzić w następujący sposób:
1) kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie
pozycje z przedmiaru robót zawartego w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do Zapytania ofertowego,
2) cena kosztorysowa musi być sumą cen
poszczególnych pozycji, zawartych w kosztorysie ofertowym, z uwzględnieniem VAT
(zgodnie z obowiązującymi przepisami),
3) cena kosztorysowa każdej pozycji kosztorysu
ofertowego musi stanowić iloczyn ceny jednostkowej robót dla tej pozycji i
ilości jednostek przedmiarowych tych robót,
4) cena jednostkowa:
- musi być podana dla każdej pozycji,
- musi uwzględniać: wszystkie koszty robocizny,
materiałów, pracy sprzętu i środków transportu technologicznego, niezbędnych do
wykonania robót objętych daną jednostką przedmiarową oraz koszty pośrednie,
koszty zakupu i zysk,
- ceny jednostkowe nie mogą uwzględniać VAT.
Każda cena musi być
zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający dopuszcza
przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego stosowanie wszystkich rodzajów
programów do kosztorysowania, o ile sporządzony za ich pomocą kosztorys
ofertowy będzie spełniał warunki określone w Zapytaniu ofertowym.
- Za wykonanie
przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie kosztorysowe
ustalone na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego Wykonawcy.
- Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania
wynikające wprost z przedmiaru, jak również w nim nie ujęte, a niezbędne
do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe,
zagospodarowanie terenu robót, utrzymanie zaplecza i terenu robót (dostawa
wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego,
zasilanie w energie elektryczną, itp.) oraz wszelkie opłaty związane z
odbiorem robót.
- Cena nie podlega waloryzacji.
V.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI.
termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 3 grudnia 2024 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
1)
wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY,
2)
sporządzony
Kosztorys ofertowy.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239-31-28,
e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne
postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo
ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po
dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30
dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
X. Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3.
ZAŁĄCZNIK NR 3 –
PRZEDMIAR ROBÓT.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-05
10:05:45
|
Emilia Gajdzis |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?