- Strona główna
- Postępowanie ID 1023811
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP-13/24-USL/11 "Usługi sprzątania"
Wystawiający
-
UżytkownikUrszula Sochacka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-25 09:59:00
-
Składania2024-12-02 23:59:00
-
Otwarcie ofert2024-12-03 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-09
11:45:21
|
Urszula Sochacka |
Zamawiający
informuje,
że
w
informacji
z
otwarcia
ofert
z
dnia
03.12.2024
r.
znalazł
się
następujący
błąd
pisarski: Część I zamówienia: 1. Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, ul. Hauke-Bosaka 1, 25-217 Kielce, cena brutto: 21.279,00 zł/mc, 2. MUSI Sp. z o.o., ul. Topolowa 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, błędnie wpisano cenę brutto: 18.803,00 zł/mc, powinno być: 19.803,00 zł 3. ARMA SERVICE Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, cena brutto: 21.036,44 zł/mc, 4. JAK-BUD Jakub Budziński, ul. Rudzicka 40 I, 62-510 Wola Podłężna, cena brutto: 21.279,00 zł/mc, 5. P.H.U. „EVEREST” Dariusz Stolarczyk, ul. Rajdowa 10 lok.269, 94-003 Łódź, cena brutto: 24.600,00 zł/mc, 6. Firma Usługowa M.A.D. SERVICE Mirosław Droń, Jamielnik Kolonia 11A, 21-450 Stoczek Łukowski, cena brutto: 31.734,00 zł/mc, 7. Perfekt-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski, Ruszków Drugi, ul. Laurowa 4, 62-604 Kościelec, cena brutto: 18.081,00 zł/mc, 8. DOMTOM D. Andrysiak, T. Jakubowski Spółka Jawna, ul. Chocianowicka 20A, 93-469 Łódź, cena brutto: 21.945,68 zł/mc, 9. F.U.H. A.P FORTIS Agata Bauerek, ul. Objazdowa 14 lok. 4a, 43-430 Skoczów, cena brutto: 18.868,20 zł/mc, 10. CSGroup Grzegorz Maj, ul. Energetyków 22e, 97-300 Piotrków Trybunalski, cena brutto: 17.835,00 zł/mc, 11. CP PROFFESSIONEEL SCHOONMAAKBEDRIJF, Koekoeksstraat 17, 1021TV Amsterdam, cena netto: 21.729,83 zł/mc + 23 % VAT Za wyjątkiem ww. omyłki pisarskiej informacja była poprawna. Załączniki |
2024-12-03
15:34:19
|
Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
5
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
złożone
zostały
następujące
oferty:
Część I zamówienia: 1. Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, ul. Hauke-Bosaka 1, 25-217 Kielce, cena brutto: 21.279,00 zł/mc, 2. MUSI Sp. z o.o., ul. Topolowa 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, cena brutto: 18.803,00 zł/mc, 3. ARMA SERVICE Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, cena brutto: 21.036,44 zł/mc, 4. JAK-BUD Jakub Budziński, ul. Rudzicka 40 I, 62-510 Wola Podłężna, cena brutto: 21.279,00 zł/mc, 5. P.H.U. „EVEREST” Dariusz Stolarczyk, ul. Rajdowa 10 lok.269, 94-003 Łódź, cena brutto: 24.600,00 zł/mc, 6. Firma Usługowa M.A.D. SERVICE Mirosław Droń, Jamielnik Kolonia 11A, 21-450 Stoczek Łukowski, cena brutto: 31.734,00 zł/mc, 7. Perfekt-Błysk Firma Sprzątająca Tomasz Grochowski, Ruszków Drugi, ul. Laurowa 4, 62-604 Kościelec, cena brutto: 18.081,00 zł/mc, 8. DOMTOM D. Andrysiak, T. Jakubowski Spółka Jawna, ul. chocianowicka 20A, 93-469 Łódź, cena brutto: 21.945,68 zł/mc, 9. F.U.H. A.P FORTIS Agata Bauerek, ul. Objazdowa 14 lok. 4a, 43-430 Skoczów, cena brutto: 18.868,20 zł/mc, 10. CSGroup Grzegorz Maj, ul. Energetyków 22e, 97-300 Piotrków Trybunalski, cena brutto: 17.835,00 zł/mc, 11. CP PROFFESSIONEEL SCHOONMAAKBEDRIJF, Koekoeksstraat 17, 1021TV Amsterdam, cena netto: 21.729,83 zł/mc + 23 % VAT Część II zamówienia: 1. JAK-BUD Jakub Budziński, ul. Rudzicka 40 I, 62-510 Wola Podłężna, cena brutto: 2.460,00 zł/mc, 2. Firma Usługowa M.A.D. SERVICE Mirosław Droń, Jamielnik Kolonia 11A, 21-450 Stoczek Łukowski, cena brutto: 2.952,00 zł/mc, 3. CP PROFFESSIONEEL SCHOONMAAKBEDRIJF, Koekoeksstraat 17, 1021TV Amsterdam, cena netto: 21.729,83 zł/mc + 23 % VAT 4. BIUREN Renata Pawlik, ul. Mszczonowska 73, 96-100 Skierniewice, cena brutto: 2.150,04 zł/mc Część III zamówienia: 1. Firma Usługowa M.A.D. SERVICE Mirosław Droń, Jamielnik Kolonia 11A, 21-450 Stoczek Łukowski, cena brutto: 2.706,00 zł/mc, 2. CP PROFFESSIONEEL SCHOONMAAKBEDRIJF, Koekoeksstraat 17, 1021TV Amsterdam, cena netto: 21.729,83 zł/mc + 23 % VAT 3. BIUREN Renata Pawlik, ul. Mszczonowska 73, 96-100 Skierniewice, cena brutto: 2.150,04 zł/mc Załączniki |
2024-12-02
23:59:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
4
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
kwota
przewidziana
na
sfinansowanie
danego
postępowania
wynosi:
258.976,30
zł
brutto,
w
tym:
Część I zamówienia: 210.992,18 zł, Część II zamówienia: 26.177,94 zł, Część III zamówienia: 21.806,18 zł. |
2024-12-02
15:11:24
|
Urszula Sochacka |
Podstawę
prawną
do
zapytań
i
obowiązku
udzielania
odpowiedzi
ustanawia
art.
284
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm). W pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią. Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ: Pytanie 8: „Informuję ,że dostępne załączniki na platformie zakupowej dotyczą:" … ZAMÓWIENIA „Usługi szkoleniowe w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej” zamiast "usługa sprzątania "” Odpowiedź Pytanie nie dotyczy treści SWZ. W treści dokumentów Zamawiającego (formularz oferty i załącznik nr 1) znajduje się błąd pisarski, polegający na wskazaniu niewłaściwego tytułu postępowania. Zawartość merytoryczna dokumentów odpowiada treści SWZ, dlatego z uwagi założony na termin składania ofert oraz termin realizacji usługi, Zamawiający będzie traktował dokumenty złożone na załącznikach przez siebie udostępnionych za złożone poprawnie i dotyczące przedmiotowego zamówienia, a tym samym nie wymaga wprowadzania zmian w treści ofert. Załączniki |
2024-11-29
11:33:20
|
Urszula Sochacka |
Podstawę
prawną
do
zapytań
i
obowiązku
udzielania
odpowiedzi
ustanawia
art.
284
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2024
r.
poz.
1320
z
późn.
zm).
W pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią. Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ: Pytanie 7: „Proszę o informację o terminie wizji lokalnej. Spotkanie jest niezbędne do prawidłowego oszacowania kosztów i złożenia poprawnej oferty na nasze usługi” Odpowiedź Pytanie nie dotyczy treści SWZ. Wizja lokalna jest możliwa w dowolnym dniu roboczym (pn. - pt.) w godzinach 9:00 – 15:00. Jednocześnie Zamawiający informuje że, w związku z podpisaniem przez Prezesa Rady Ministrów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 92, 1248 i 1684) Zarządzeń: - nr 134 z dnia 26 listopada 2024 roku w sprawie wprowadzenia drugiego stopnia alarmowego CRP (2. stopień BRAVO-CRP) na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - nr 135 z dnia 26 listopada 2024 roku w sprawie wprowadzenia drugiego stopnia alarmowego (2. stopień BRAVO) na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - nr 136 z dnia 26 listopada 2024 roku w sprawie wprowadzenia drugiego stopnia alarmowego (2. stopień BRAVO) wobec polskiej infrastruktury energetycznej mieszczącej się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wprowadzone zostały ograniczenia dotyczące poruszania się po obiekcie interesantów, w związku z powyższym, w przypadku chęci odbycia wizji lokalnej, musi to zostać zgłoszone i uzgodnione z pracownikami merytorycznymi (e- mail: wag@wup.lodz.pl ). Załączniki |
2024-11-28
11:33:43
|
Agnieszka Szczepańska |
WYJAŚNIENIA
TREŚCI
SWZ dotyczące postępowania „Usługi sprzątania” sygnatura postępowania: ZP-13/24-USL/11 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2024/BZP 00612642/01 z dnia 25.11.2024 r. Podstawę prawną do zapytań i obowiązku udzielania odpowiedzi ustanawia art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm). W pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią. Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ: Pytanie 1: „Czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy spowodowanej koniecznością waloryzacji cen w uzasadnionych przypadkach? W szczególności Wykonawca prosi o potwierdzenie czy będzie stanowić podstawę do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji organów władzy publicznej, określonych w art. 436 pkt 4 lit. b) oraz art. 439 ust. 1 PZP (zmiana stawki VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę/ minimalnej stawki godzinowej, zmiana zasad lub stawek ubezpieczenia społecznego/ zdrowotnego, zmiany w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia)?” Odpowiedź Tak, zapisy na temat zmian umowy oraz waloryzacji znajdują się w ust. 15) pkt. 9 i 10 Części I SWZ. Pytanie 2 „Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego postępowania?” Odpowiedź Pytanie nie dotyczy treści SWZ. Art. 462 p.z.p. mówi, iż Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zgodnie z orzecznictwem podwykonawstwo całości zamówienia nie jest możliwe. Przyjęcie odmiennej interpretacji naruszałoby zasadę udzielania zamówienia jedynie Wykonawcom wybranym zgodnie z przepisami prawa oraz zasadę transparentności. Za niedopuszczalne należy uznać także takie powierzenie podwykonawcom części zamówienia, które wskazywałoby na pozorność czynności złożenia oferty przez rzekomego Wykonawcę przedmiotu zamówienia i które ma na celu obejście przepisów ustawy. Pytanie 3 „W jaki sposób Zamawiający oszacował powierzchnię podlegającą sprzątaniu oraz sporządził harmonogram sprzątania, w szczególności czy określone w niniejszym postępowaniu powierzchnie sprzątania i harmonogram sprzątania wykazują różnice w stosunku do określonych w aktualnie realizowanym zamówieniu (poprzednim postępowaniu w tym samym przedmiocie), względnie - czy zachodzą inne istotne różnice w stosunku do usługi, której wykonawca został wybrany w poprzednim postępowaniu? Odpowiedź Pytanie nie dotyczy treści SWZ. Podstawę prawną do zapytań i obowiązku udzielania odpowiedzi ustanawia art. 284 ust. 1 p.z.p., zgodnie z którym Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienia odpowiednio treści SWZ lub opisu potrzeb i wymagań. Zgodnie z orzecznictwem (wyrok SN z dn.18.02.2016 r. II CSK 197/15, LEX nr 2019505) oraz piśmiennictwem celem wyjaśnień jest usuwanie wątpliwości lub uszczegóławianie dokumentów zamówienia, tym samym obowiązek odpowiedzi powstaje tylko wówczas, gdy pytanie służy wyjaśnianiu dokumentów. Pytanie 4 Wykonawca prosi o udzielenie wyjaśnień w zakresie sposobu oszacowania przez Zamawiającego wartości przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie: 1) czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę prosimy o wskazanie, 2) jaka była wartość (netto i brutto) faktur (z rozbiciem na części) za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy (z prośbą o rozbicie na poszczególne miesiące)? Odpowiedź Pytanie nie dotyczy treści SWZ. Pytanie 5 „Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar? Odpowiedź Pytanie nie dotyczy treści SWZ. Pytanie 6 „Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnienia?” Odpowiedź Pytanie nie dotyczy treści SWZ. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?