- Strona główna
- Postępowanie ID 1022385
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BKR.271.15.2024 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sidra oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sidrze
Wystawiający
-
UżytkownikKamil Połejko
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-21 14:03:00
-
Składania2024-11-29 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-29 10:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-05
08:55:39
|
Kamil Połejko |
Zamawiajacy-
Gmina
Sidra,
ul.
Rynek
5,
16-124
Sidra,
na
podstawie
art.
253
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
informuje
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej.
Załączniki |
2024-11-29
10:45:30
|
Kamil Połejko |
Zamawiający-
Gmina
Sidra,
ul.
Rynek
5,
16-124
Sidra
przekazuje
informację
z
otwarcia
ofert.Załączniki |
2024-11-29
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 770 000,00 zł. |
2024-11-25
13:55:49
|
Kamil Połejko |
Zamawiający,
zgodnie
z
art.
286
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2024
r. poz. 1320.), informuje o zmianie Załącznika nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zmianie ulega dział IV pkt. 7 Jest: „Monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości zamieszkałej w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, obowiązku prawidłowego, zgodnego z regulaminem przygotowania odpadów do odbioru, w terminie zgodnym z harmonogramem. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości tego obowiązku podmiot odbierający odpady komunalne pozostawia karteczkę ostrzegawczą w kolorze żółtym wraz z informacją dla właściciela nieruchomości o nieprawidłowej segregacji odpadów oraz, że źle posegregowane odpady jednorazowo nie będą zabierane, a w przypadku ponownego złego posegregowania odpadów zostawia karteczkę w kolorze czerwonym oraz informację o zmianie sposobu odbioru odpadów od właściciela z selektywnie zebranych na zmieszane – tym samym informuje właściciela posesji, iż zostaje on obciążony obowiązkiem płatności za odbiór i zagospodarowanie odpadów stawką wyższą, tj. za niesegregowane odpady komunalne za miesiąc, w którym nastąpił ww. przypadek złej segregacji odpadów. Wyszczególniona informacja zostaje również niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji zgłoszona do Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informacji o takiej sytuacji w formie pisemnej, załączając protokół, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) załączając dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny.” Zmienia się na: „Monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości zamieszkałej w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, obowiązku prawidłowego, zgodnego z regulaminem przygotowania odpadów do odbioru, w terminie zgodnym z harmonogramem. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich nie dopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości. Ponadto Wykonawca w takim przypadku umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna naklejka - według wzoru Wykonawcy) informujący właściciela nieruchomości o fakcie stwierdzenia braku segregacji odpadów i dokonaniu zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu. Wyszczególniona informacja zostaje również niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji zgłoszona do Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informacji o takiej sytuacji w formie pisemnej, załączając protokół, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) załączając dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. ” Zamawiający załącza aktualny Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?