Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-11-2017 09:02:27 |
Składania : | 21-11-2017 13:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
2017-11-23 08:46 | Wojciech Walkowiak |
Zgodnie
z
§
6
ust.
13,
14
I
17
„Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.” (opublikowanego na stronie internetowej pod adresem http://www.wodociagi.torun.com.pl/ w zakładce „PRZETARGI/ REGULACJE WEWNĘTRZNE”) i w związku z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., działając jako „Zamawiający”, informuje o dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty – zarówno w Części 1., jak i w Części 2. zamówienia, którą złożył Wykonawca: RUCH S.A. z siedzibą w Warszawie (00 – 872 Warszawa), przy ul. Chłodnej 52. Uzasadnienie wyboru: Cześć 1. – cena netto: 15 837, 71 zł i brutto: 17 019, 37 zł; Część 2. – cena netto: 3 212, 47 zł i brutto: 3 440, 52 zł. Najtańsza oferta w obydwu częściach zamówienia. Serdecznie dziękujemy za udział w postępowaniu |
2017-11-20 14:35 | Wojciech Walkowiak |
Dotyczy
weryfikacji
poprzednio
udzielonej
odpowiedzi
na
pytanie
o
treści: Pytanie nr 3 [numeracja Zamawiającego]: Witam, Proszę o zweryfikowanie w części przedmiot postępowania pozycji VAT ponieważ zamawiane przez Państwa pozycje są na dwóch różnych VAT (5 i 8 %) a wybrać można tylko jedną stawkę. 2. W części pytania i kryteria: pkt 1. Nie można wpisać kwoty. Czy kwota sama wskoczy jak uzupełnię kwoty powyżej?. Aktualna odpowiedź Zamawiającego na wyżej zadane pytanie /sugestię/ brzmi: Zamawiający zgadza się z sugestią Wykonawcy. Wykonawca musi zaznaczyć - składając ofertę elektroniczną na platformie zakupowej Open Nexus w pozycji „PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA” kolumna „VAT” – opcję „nie podlega”. Odnośnie drugiej części pytania, Zamawiający informuje, że Wykonawcy mają obowiązek wypełnienia aktywnych dla nich pozycji elektronicznego formularza oferty. Powyższa korekta odpowiedzi na pytanie nr 3 spowodowana jest brakiem możliwości zmiany w Państwa widoku opcji NETTO na BRUTTO. Wobec powyższego Wykonawcy składają oferty dot. Części 1 lub/ i Części 2 w kwotach netto, tak jak pierwotnie miało miejsce. Natomiast wyodrębnienie poszczególnych pozycji (w tym o różnych stawkach podatku VAT) nastąpi w złożonym wraz z ofertą skanie Formularza Oferty oraz w ofercie najkorzystniejszej złożonej w terminie późniejszym w formie pisemnej. Za zamieszanie spowodowane w/w odpowiedzią na pytanie serdecznie przepraszamy. |
2017-11-20 13:10 | Wojciech Walkowiak |
A. Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.
(zwana
dalej
„Zamawiającym”)
w
związku
ze
złożonym
pytaniem
do
specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia
(w
zapytaniu
ofertowy
udostępnionym
Wykonawcom
na
profilu
platformy
zakupowej
Zamawiającego,
zwanej
dalej
„SIWZ”)
działając
zgodnie
z
§
4
pkt.
VIII
ust.
2,
3
i
5
„Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
w
Spółce
Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.”
(zwany
dalej
„Regulaminem”
–
odpowiada
na
zadane
pytanie,
jak
niżej: Pytanie nr 3 [numeracja Zamawiającego]: Witam, Proszę o zweryfikowanie w części przedmiot postępowania pozycji VAT ponieważ zamawiane przez Państwa pozycje są na dwóch różnych VAT (5 i 8 %) a wybrać można tylko jedną stawkę. 2. W części pytania i kryteria: pkt 1. Nie można wpisać kwoty. Czy kwota sama wskoczy jak uzupełnię kwoty powyżej?. Odpowiedź Zamawiającego na wyżej zadane pytanie /sugestię/ brzmi: Zamawiający zgadza się z sugestią Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony jest zmienić treść SIWZ w następujący sposób: 1. W pozycji „Wymagania i specyfikacja” zamiast zdania „Ofertę cenową netto i brutto należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS” jest „Ofertę cenową brutto należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS”. 2. W pozycji „PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA” kolumna „CENA NETTO / JM” zostaje zmieniona na „CENA BRUTTO / JM”. Ponadto Wykonawca musi zaznaczyć - składając ofertę elektroniczną na platformie zakupowej Open Nexus w pozycji „PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA” kolumna „VAT” – opcję „nie podlega”. Natomiast najkorzystniejsza oferta składana w danej części zamówienia w formie pisemnej musi uwzględniać w konkretnych pozycjach (czasopismach) kwotę z obowiązującym podatkiem VAT (strona druga lub/i trzecia Formularza Ofertowego - plik „3898-ZAL2-FORMULARZ-OFERTYpopr1.doc”). Odnośnie drugiej części pytania, Zamawiający informuje, że Wykonawcy mają obowiązek wypełnienia aktywnych dla nich pozycji elektronicznego formularza oferty. B. Pozostałe treść SIWZ pozostaje bez zmian. |
2017-11-16 13:03 | Wojciech Walkowiak |
A. Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.
(zwana
dalej
„Zamawiającym”)
w
związku
ze
złożonym
pytaniem
do
specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia
(w
zapytaniu
ofertowy
udostępnionym
Wykonawcom
na
profilu
platformy
zakupowej
Zamawiającego,
zwanej
dalej
„SIWZ”)
działając
zgodnie
z
§
4
pkt.
VIII
ust.
2,
3
i
5
„Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
w
Spółce
Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.”
(zwany
dalej
„Regulaminem”
–
odpowiada
na
zadane
pytanie,
jak
niżej: Pytanie nr 1 [numeracja Zamawiającego]: Dzień Dobry, na etapie czytania Państwa umowy dołączonej do zapytania zastanawiają mnie bardzo niekorzystne dla Państwa zapisy w par 9 punkt 3 który brzmi: „3. W przypadku wzrostu cen detalicznych poszczególnych tytułów prasowych Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty różnicy cen” Taki zapis pozwała wykonawcom na składanie ofert o zaniżonych cenach, aby w 2018 roku przy wystawianiu faktur zawyżyć ceny w oparciu o ceny detaliczne w 2018r. Przy takich zapisach umowy kwota wskazana w ofercie nie pokrywa się ze złożoną ofertą, lecz może być o dużo wyższa. Standardowo przy zapytaniach ofertowych stosowane są zapisy „ że ceny przedstawione w ofercie nie mogą ulec zmianie” lub że „wykonawca gwarantuje stałość cen na 2018 rok, zgodnie z przedstawioną ofertą”. Wartość wystawionych faktur może ulec zmianie tylko w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego ilości zamawianej prasy. Odpowiedź Zamawiającego na wyżej zadane pytanie /sugestię/ brzmi: Zamawiający zgadza się z sugestią Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony jest zmienić treść SIWZ w następujący sposób: W pliku o nazwie „3898-PROJEKT-UMOWY.doc”, którego treść jest odzwierciedleniem wzoru przyszłej umowy o zamówienie, zmianie ulega odpowiednio • § 1 ust. 2, gdzie wykreśleniu ulegają słowa „bieżących” i „detalicznych”; • § 9 ust. 3, który ulega całkowitemu wykreśleniu, a dotychczasowy ust. 4 jest aktualnie „ust. 3”; • W dotychczasowym § 9 ust. 4 (aktualnie „ust. 3” – po w/w zmianie kolejności) wykreśleniu ulega sformułowanie „zmiany cen oraz”. Pytanie nr 2 [numeracja Zamawiającego]: Dzień Dobry, w Państwa zapytaniu ofertowym, zał. nr 2 podana jest błędna ilość wydań w roku. w pozycjach od 1-5. Faktyczna ilość wydań dzienników w 2018 roku jest większa. Proszę o poprawienie ilości ponieważ oferta będzie o niższej wartości niż wystawiona faktura. Odpowiedź Zamawiającego na wyżej zadane pytanie /sugestię/ brzmi: Zamawiający zgadza się z sugestią Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający zmuszony jest zmienić treść SIWZ w następujący sposób: Ilość wydań podana na drugiej stronie Formularza Oferty (dla Części I.), którego odzwierciedlenie stanowi plik „3898-ZAL2-FORMULARZ-OFERTY.doc”, w poz. 1-4 zamiast „300” wpisuje się „303”, w poz. 5 zamiast „250” wpisuje się „252”, w poz. 18 zamiast „12” wpisuje się „11”, natomiast w poz. 19 zamiast „12” jest „14”. Ponadto na drugiej stronie Formularza Oferty (dla Części I.), którego odzwierciedlenie stanowi plik „3898-ZAL2-FORMULARZ-OFERTY.doc”, w poz. 9 zmianie ulega nazwa tytułu, tj. zamiast „Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych jest „Ubezpieczenia i prawo pracy”. Tożsamej zmianie ulega plik „3898-ZAL1-WYKAZ-TYTULOW.xlsx”. Dla ułatwienia sporządzania oferty Zamawiający wprowadza tekst jedn.: 1. Formularza Oferty (z naniesionymi zmianami), którego odzwierciedlenie stanowi plik „3898-ZAL2-FORMULARZ-OFERTYpopr1.doc”. Dotychczas udostępniony plik „3898-ZAL2-FORMULARZ-OFERTY.doc” zostaje tym samym usunięty. 2. Wykazu tytułów (z naniesionymi zmianami), którego odzwierciedlenie stanowi plik „3898-ZAL1-WYKAZ-TYTULOWpopr1.xlsx”. Dotychczas udostępniony plik „3898-ZAL1-WYKAZ-TYTULOW.xlsx” zostaje tym samym usunięty. B. Pozostałe treść SIWZ pozostaje bez zmian. |
Komunikaty