- Strona główna
- Postępowanie ID 1018278
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZ_DSP/2024/Z/214 Usługa przeprowadzenia podłużnych badań ankietowych w formie elektronicznej na potrzeby projektu pn.: „Związek między technostresem, lękiem przed pominięciem (FOMO) i postawą wobec nowych technologii, a konsumpcją alkoholu i rozwojem zaburzeń używania alkoholu – badania porównawcze między osobami w młodej i średniej dorosłości oraz badania podłużne”
Wystawiający
-
UżytkownikKarolina Buszko
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-15 14:05:00
-
Składania2024-11-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-26 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Nr sprawy: ZZ_DSP/2024/Z/214
Lublin, 15.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Usługa przeprowadzenia podłużnych badań ankietowych w formie elektronicznej na potrzeby projektu pn.: „Związek między technostresem, lękiem przed pominięciem (FOMO) i postawą wobec nowych technologii, a konsumpcją alkoholu i rozwojem zaburzeń używania alkoholu – badania porównawcze między osobami w młodej i średniej dorosłości oraz badania podłużne”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin
NIP: 7120161005, REGON: 000514064
Jednostka prowadząca: Dział Spraw Pracowniczych
II. TRYB UDZIELENIA ZMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego jak zakup, którego przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju o wartości mniejszej niż progi unijne w zw. z art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej „Pzp” oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II (ROP-0101-4/21).
2. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) a nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako “Platforma” lub “Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie podłużnych badań ankietowych w formie elektronicznej na potrzeby projektu pn: Związek między technostresem, lękiem przed pominięciem (FOMO) i postawą wobec nowych technologii, a konsumpcją alkoholu i rozwojem zaburzeń używania alkoholu – badania porównawcze między osobami w młodej i średniej dorosłości oraz badania podłużne. Umowa nr 166/KT/HN/DBMWM/2024 z 02-04-2024. Zadanie publiczne dofinasowane ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1. do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodu CPV:
79311000-7 usługi w zakresie przeprowadzania badań ankietowych
79315000-5 usługi badań społecznych
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Termin wykonania przedmiotu umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2025 r.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w dwóch etapach w terminach:
1) Etap pierwszy w terminie do 13.12.2024 r.
2) Etap drugi w terminie do 30.06.2025 r.
4. Za wykonanie przedmiotu umowy, Wykonawca wystawi faktury częściowe.
5. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia przelewem, po odbiorze przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń, w ciągu 21 dni kalendarzowych od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku lub przesłania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku na adres mailowy Zamawiającego, na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku. Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury/rachunku bez podpisu w formie tekstowego PDF pod warunkiem, że faktura/rachunek będzie wysłana na adres: faktury@kul.pl. W przeciwnym razie termin zapłaty będzie liczony od dnia doręczenia oryginału dokumentu do siedziby Zamawiającego. Za datę zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki nie później niż na dzień składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże, że:
1) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usługi spełniające łącznie poniższe warunki:
a) usługi dotyczyły badań podłużnych (przez badania podłużne Zamawiający rozumie dokonywanie wielokrotnych pomiarów na tej samej próbie osób badanych na przestrzeni długiego czasu) przeprowadzonych na potrzeby badań naukowych (przez badania naukowe Zamawiający rozumie badania prowadzone w ramach projektów naukowych lub zlecanych przez instytucje naukowe/badawcze m.in. takie jak szkoły wyższe, instytuty naukowe/badawcze, organizacje wspierające działalność naukowo-badawczą)
b) badania podłużne były wykonane metoda ankietową (CAPI lub/i CAWI) z liczbą pomiarów powtarzanych nie mniejszą niż 3 razy i okresem prowadzenia badania nie krótszym niż sześć miesięcy, na próbach wyjściowych nie mniejszych niż 1000 osób
c) całkowita wartość co najmniej jednej z usług wynosiła minimum 50 000 PLN brutto
d) usługi były wykonane na zlecenie instytucji naukowych lub badaczy afiliowanych przy jednostkach naukowych
e) należyte wykonanie każdej z usług zostało potwierdzone referencjami lub protokołem odbioru
2) dysponuje platformą internetową o minimalnej liczbie aktywnych panelistów – 100 tys.;
3) dysponuje procedurami umożliwiającymi weryfikację respondentów próbujących wypełniać tą samą ankietę kilkukrotnie za pośrednictwem różnych kont na podstawie oświadczenia;
4) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełniania powyższych warunków przez Wykonawcę.
3. Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o udostępnienie zasobu przez podmioty trzecie:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
VI. WARUNKI PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca składa na formularzu „Oferta wykonawcy” stanowiący Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Oferowaną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać (z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku) w walucie polskiej (PLN).
5. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
6. Cena całkowita oferty powinna obejmować wszystkie należne składniki i należności budżetowe związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia bez względu na to, na której stronie ciąży obowiązek ich odprowadzania oraz wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia.
7. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego:
7a. Oświadczenie o którym mowa w ust. 7 składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7b. W przypadku jeśli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 5 do zapytania
8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę; w przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez danego Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
9. Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul.
10. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 26.11.2024 r. do godziny 9:00.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
13. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego, właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy, lub na podstawie pełnomocnictwa. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (jeśli jest konieczne).
14. Informacja o wyborze oferty zostanie upubliczniona poprzez zamieszczenie informacji na platformie zakupowej.
15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Dokument sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
16. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
17. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
18. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej ofert w oparciu o następujące kryteria: CENA 100%
2. Oferty będą oceniane przy użyciu następującego wzoru:
C (Wartość punktowa) = najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert / oferowana cena brutto przez Wykonawcę x 100.
3. Ocenie nie będą podlegały oferty podlegające odrzuceniu zgodnie z działem VIII, pkt 2 zapytania ofertowego.
4. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów wymaganych treścią niniejszego zapytania ofertowego, braków w treści tych dokumentów lub innych nieścisłości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub wyjaśnienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie uzupełni braków lub/i nie udzieli wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona.
5. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy i realizacji zamówienia.
7. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w przedmiotowym postępowaniu zdobył, kolejno, największą liczbę punktów.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wszelkie koszty poniesione w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca pokrywa na własny koszt i ryzyko i w związku z tym nie przysługują mu żadne roszczenia wobec Zamawiającego w szczególności w przypadku odrzucenia złożonej przez niego oferty.
2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) oferta zostanie złożona po terminie;
2) oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia;
3) treść oferty nie będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego;
4) Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu;
5) Wykonawca nie uzupełni braków w ofercie lub nie złoży wyjaśnień do oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Takie oferty nie będą podlegały ocenie.
3. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie udzielnie zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert; odwołania postępowania lub jego unieważnienia w całości lub części na każdym etapie – w tym także po upływie terminu składania ofert – także bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści zapytania ofertowego oraz załączników.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści oferty.
7. Wszelkie informacje wprowadzone do treści umowy związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz warunkami płatności, a także warunkami na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
IX. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować za pośrednictwem platformy zakupowej – www.platformazakupowa/pn/kul.pl poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz „Oferta Wykonawcy”
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
Załącznik nr 5 – Zobowiązanie do oddania dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
X. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze sprost.:
1. Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu: 81 445 32 30.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
6. Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 ww. rozporządzenia;
b) wniesienia sprzeciwu;
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1270) Czy Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych na podstawie ww. ustawy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-21
08:15:43
|
Karolina Buszko |
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęły
następujące
pytania: 1. Czy sformułowane przez Państwa wymaganie: "dysponuje platformą internetową o minimalnej liczbie aktywnych panelistów – 100 tys." można spełnić powołując się na zasoby podwykonawcy? 2. Na jaki dokładnie okres planowana jest realizacja 2 i 3 pomiaru? Chodzi o odstęp czasu między jednym, a drugim. Pytanie nr 1. W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuję, że Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o udostępnienie zasobu przez podmioty trzecie. Zamawiający informuje, że modyfikuje treść zapytania ofertowego Rozdział V dodanie ust. 3 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; - sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; - czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Rozdział VI Dodanie ust. 7a Oświadczenie o którym mowa w ust. 7 składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu Dodanie ust. 7b W przypadku jeśli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 5 do zapytania Dodanie pkt 15 i 16 o następującej treści: 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Dokument sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy 17. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania. 18. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający modyfikuje treść załączników załącznik nr 2 załącznik nr 3 Zamawiający dodaje do treści zapytania załącznik nr 5 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Pytanie nr 2. W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuję, że Pomiar (pomiar drugi i pomiar trzeci) w etapie drugim będą przeprowadzone w okresie luty/marzec 2025 r. oraz maj/czerwiec 2025 r. W związku z powyższymi zmianami Zamawiający informuje o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 26.11.2024 r. do godz. 09:00 |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?