- Strona główna
- Postępowanie ID 1017978
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa polegająca na przeglądzie wraz z konserwacją urządzeń wentylacyjnych znajdujących się w obiektach Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-15 10:41:00
-
Składania2024-11-20 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
Usługa polegająca na
wykonaniu przeglądu połączonego z
konserwacją urządzeń wentylacyjnych zlokalizowanych w obiektach Szkoły Policji w Katowicach,
wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, zgodnie z DTR
poszczególnych urządzeń, w szczególności obejmująca swoim
zakresem następujące czynności:
a) dostawę i wymianę filtrów powietrza w centralach i
aparatach grzewczo-wentylacyjnych;
b) czyszczenie przepustnic, nagrzewnic, chłodnic,
wymienników;
c) kontrolę i regulację napięcia pasków klinowych;
d) kontrolę zużycia łożysk tocznych;
e) kontrolę pracy nagrzewnic elektrycznych;
f) kontrolę parametrów pracy urządzeń;
·
pomiar temperatur i wilgotności
powietrza przed i za elementami wyposażenia realizującymi obróbkę temperaturową
i wilgotnościową powietrza wraz z oceną ich prawidłowości,
·
pomiar temperatury i parametrów
pracy czynników chłodzących wraz
z oceną ich prawidłowości,
·
pomiar ciśnienia i stanu czynnika
chłodniczego wraz z oceną jego prawidłowości,
·
pomiar prądów pobieranych przez
odbiorniki energii elektrycznej wraz
z oceną ich prawidłowości,
g)konieczność wymiany
elementów zainstalowanych w urządzeniach, wynikającej z eksploatacji, a
dotyczące filtrów, pasków klinowych, uszczelek, żarówek, bezpieczników, baterii
do pilotów, leżą po stronie Wykonawcy. Wykonawca zabezpiecza materiały na
własny koszt i ryzyko w ramach ceny usługi;
h) po realizacji przeglądów przekazanie Zamawiającemu
protokołów z przeglądu poszczególnych urządzeń, zgodnych ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
i) w przypadku stwierdzenia awarii lub konieczności
naprawy, Wykonawca jest zobowiązany określić zakres naprawy wraz z oszacowaniem
kosztów jej wykonania;
j)
w przypadku centrali wentylacyjnej VTS Clima CV-P1-LHE
w budynku „N” zdiagnozowanie przyczyny nie uruchamiania się centrali oraz
określenie dokładnego zakresu prac w celu jej naprawy wraz z oszacowaniem
kosztów (centrala wyłączona z użytkowania, brak konieczności wymiany filtra).
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym.
6.
Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będą
protokoły dla każdego urządzenia.
7.
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji
lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym.
8.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji bądź
licytacji na platformie zakupowej.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy
10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które
odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną do przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66
od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 13 grudnia 2024 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?