- Strona główna
- Postępowanie ID 1017950
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OUr-VIII.2601.55.2024. Zakup, dostawa i montaż zestawu multimedialnego zgodnego ze specyfikacją w budynku Urzędu Miasta Poznania przy Placu Kolegiackim 17.
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Raczyński
-
Organizacja
-
OddziałWydział Obsługi Urzędu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-15 13:53:00
-
Składania2024-11-21 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-21 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup, dostawa i montaż zestawu multimedialnego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy Placu Kolegiackim 17 zgodnego ze specyfikacją:
1) flipchart o wielkości ekranu 65" - Samsung Flip Pro WM65B cyfrowy Flipchart 65"
2) kamera konferencyjna Logitech MeetUp (PN: 960-001102)
3) uchwyt Logitech MeetUp 939-001498
4) zestaw: bezprzewodowa mysz i klawiatura Dell KM5221W
5) komputer typu mini PC - ASUS NUC 12 Pro Kit Slim (90AR00D1-M00030VG) o minimalnych parametrach:
-CPU: i3-1220P
-RAM: 16GB
-SSD: 512GB
-System: Windows 11 Pro PL
6) Stojak w kolorze czarnym do flipcharta NS-M1250BLACK - Neomounts floor stand - Neomounts
7) przedłużacz sieciowy 230V w kolorze czarnym o długości 5mb na minimum 3 gniazdka dopasowany wielkością do zamontowania w tylnej części puszki stojaka
8) przewód HDMI w kolorze czarnym do podłączenia flipcharta z miniPC zamontowanym na stojaku
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Brak
3. Termin wykonania zamówienia:
do dnia 13.12. 2024
4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt. Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybiera ofertę, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i uzyskała najwyższą liczbę punktów, która stanowi sumę punktów uzyskanych w kryteriach cena brutto, oraz gwarancja.
W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez dwóch lub więcej oferentów wyżej w rankingu będzie ten, który wskaże niższą cenę brutto.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium:
1) cena brutto - przyznawanych w następujący sposób: ilość punktów = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 90
2) okres gwarancji - przyznawanych w następujący sposób:
24 miesiące - 0 pkt,
25 - 36 miesięcy - 5 pkt.
37 - 48 miesięcy - 10 pkt.
5. Referencje:
Należy załączyć wykaz minimum jednej podobnej realizacji wykonanej w okresie ostatnich dwóch lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie o wartości dostawy sprzętu wraz z montażem nie mniejszej niż 10000PLN brutto każda. Należy podać termin wykonania realizacji, podmiot, na rzecz którego była wykonana realizacja i wartość realizacji brutto. Wykonawca przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające ,że realizacje były wykonane należycie.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23%.
7. Zasady płatności:
Wynagrodzenie będzie płatne po podpisaniu przez Strony protokołu odbioru, w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę. Dniem zapłaty jest dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
8. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 5 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
9. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
10. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
11. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
12. Zapoznanie się z treścią postepowania
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią postepowania, którego postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?