- Strona główna
- Postępowanie ID 1017178
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie przeglądu eksploatacyjno-budowlanego separatora tłuszczu ECOL-UNIKON EST 4 (szacowanie).
Wystawiający
-
UżytkownikAdela Bigosińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-14 12:37:00
-
Składania2024-11-20 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-20 12:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia z ewentualną możliwością złożenia zamówienia.
1. Przedmiotem zapytania jest wykonanie przeglądu
eksploatacyjno-budowlanego separatora tłuszczu ECOL-UNIKON EST 4, pojemność
magazynowania tłuszczu 560 dm3, pojemność całkowita 1340 dm3.
2. Zakres Przedmiotu zapytania obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji zdjęciowej,
2) wykonanie pomiaru poziomu szlamów w
osadniku lub komorze osadczej,
3) wykonanie pomiaru grubości
odseparowanej warstwy olejowej,
4) wykonanie pomiaru grubości warstwy
osadów tłuszczowych,
5) wykonanie pomiaru poziomu szlamów w
separatorze,
6) ocenie poprawności funkcjonowania
układu,
7) dokonaniu zapisów w książce
eksploatacji urządzenia (poziom szlamów, grubość odseparowanej warstwy
olejowej, uwag co do stanu technicznego urządzenia i jego sprawności),
8) asenizacji mieszaniny wodno-olejowej,
9) asenizacji szlamów,
10) asenizacji lub ręcznym usunięciu
elementów ciężkich i stałych zgromadzonych w urządzeniu,
11) hydrodynamiczne czyszczenie
przykanalika,
12) hydrodynamiczne oczyszczenie ścian i
części ruchomych (filtrów, lameli) i ścian urządzenia,
13) asenizacji popłuczyn,
14) sprawdzenie kompletności urządzenia,
15) skontrolowanie stanu technicznego i
przeprowadzenie konserwacji elementów składowych urządzenia (tj. przegroda
przelewowa, sekcje lamelowe, maty filtracyjne, zawór pływakowy),
16) napełnienie separatorów i osadników
czystą wodą do poziomu otworu przelewowego,
17) uporządkowanie terenu wokół
czyszczonych urządzeń,
18) sporządzenie protokołu wykonania
pracy i uzyskanie odbioru prac przez przedstawiciela Zamawiającego,
19) dokonanie wpisów w książce
eksploatacji urządzenia (ilości wytworzonych odpadów, uwag co do stanu
technicznego urządzenia, potwierdzenia jego sprawności),
20) transport i unieszkodliwienie
odpadów w instalacji posiadające decyzje w zakresie odzysku lub
unieszkodliwiania odpadów z grupy 13 05,
21) przekazanie zamawiającemu
dokumentacji, protokołów z czyszczenia separatorów wraz z dokumentacją
fotograficzną,
22)potwierdzenie poprawności
funkcjonowania układu,
23) dodatkowo wymagane jest zapoznanie się z DTR urządzenia, w celu poprawności wykonania zadania.
3. Wszelkie
koszty związane z wykonywaniem czynności, o których mowa w ust. 2 niniejszego Zapytania,
w szczególności koszty wykonania czynności przeglądowych, konserwacyjnych i
dojazdu, materiałów niezbędnych do wykonania czynności, transportu i utylizacji
odpadów ponosi Wykonawca.
4. Zakupione
i wbudowane materiały muszą spełniać wszystkie wymogi przewidziane w przepisach
powszechnie obowiązujących, w szczególności określone przez art. 5 ustawy z 16
kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881), art. 10 ust.
2 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U z 2006 r., Nr 156, poz.
1118 ze zm.), odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać stosowne atesty.
5. Powyższe
prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP
oraz zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j.
Dz. U.z 2013r., poz. 1232 z późn. zm.) i ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach (Dz. U. z 2013r.,poz. 21 z późn. zm.).Wykonawca ponosi pełną i
wyłączną odpowiedzialność za wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ww.
przepisami oraz ewentualne skutki z powodu ich niedotrzymani
6. Podjęcie
przez Wykonawcę jakichkolwiek prac, które wiązać się będą z koniecznością
poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z wymianą
wadliwych części, zakupem dodatkowych elementów itp. – może nastąpić wyłącznie
po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kalkulacji tych kosztów sporządzonej
przez Wykonawcę i może zostać zlecone odrębnym zamówieniem.
7. Wytwórcą
odpadów podczas wykonywania usług objętych Przedmiotem zapytania jest
Wykonawca.
8. Wykonawca
oświadcza, że w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiada
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody majątkowe jak i osobowe
powstałe w wyniku
odpowiedzialności kontraktowej Wykonawcy.
9. Wykonanie Przedmiotu zapytania podlega odbiorowi przez Zamawiającego.
10. Potwierdzeniem
wykonania każdego z przeglądów będzie wystawienie Raportu technicznego
11. W
przypadku stwierdzenia wad podczas odbioru, Raport techniczny zostanie
sporządzony po usunięciu wad wskazanych w Protokole usterek.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
złożeniem zamówienia/zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?