- Strona główna
- Postępowanie ID 1017173
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
- Dostawa gazów technicznych - tlen, acetylen, argon, mieszanka wraz z dzierżawą butli
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Budzińska
-
Organizacja
-
OddziałHZ – Dział Zamówień i Umów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-18 12:13:00
-
Składania2024-11-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-25 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę gazów technicznych - tlen, acetylen, argon, mieszanka wraz z dzierżawą butli.
Wymagania Zamawiającego:
1.Wraz z ofertą należy dołączyć karty katalogowe i inne dokumenty wymagane prawem np. świadectwa jakości, certyfikaty, atesty dopuszczenia, normy potwierdzające, że dostarczone produkty spełniają wymagania Zamawiającego dot. oferowanych gazów.
- Termin obowiązywania Umowy to 12 miesięcy od dnia
podpisania.
- Odbiór przedmiotu umowy po
stronie Zamawiającego (z punktu odbioru w Elblągu).
- Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec
zmianie.
- Koszty związane z posiadaniem niezbędnych
certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
- Wykonawca gwarantuje zgodność dostarczonych gazów
z wymaganiami technicznymi określonymi Polską Normą - PN-EN ISO
14175.
- Wykonawca oświadcza, że dzierżawione butle są
dopuszczone do obrotu według obowiązujących przepisów prawa. Dzierżawione
butle na gazy muszą być sprawne technicznie, posiadać wszelkie
niezbędne, przewidziane przepisami prawa badania dopuszczające je do
użytku. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za posiadanie
ważnych badań legalizacyjnych na butle oraz za konserwację
wydzierżawionych butli. Wydzierżawione butle winne być czyste i nie
posiadać śladów korozji. Obowiązek legalizacji wydzierżawionych butli
przejmuje na siebie Wykonawca.
- Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako
iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz.
Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi
Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego
dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT.
Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
- Warunki płatności:
1) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie
obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i
faktury.
2) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy
w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze.
3) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-22
10:00:17
|
Michał Dąbrowski | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając w oparciu o paragraf 6 ust. 19 lit. i „Regulaminu udzielania zamówień przez EPEC Sp z o.o. ”, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ Postępowanie obarczone jest wadą, uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?