- Strona główna
- Postępowanie ID 1016475
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PRDF/11/2024 r. PreRDF odbiór i zagospodarowanie o kodzie 191212 Umowa ramowa
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Łakota
-
Organizacja
-
OddziałWydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-13 14:30:00
-
Składania2024-12-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-18 10:05:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-20
15:02:13
|
Szymon Łakota |
1. Kapadora
Sp.
z
o.o.,
ul.
Wodzisławska
72
c,
44-240
Żory,
cena oferty brutto: 1.053,00 zł. 2. Eko Bolesław Sp. z o.o., ul. Drzymały 14, 42-580 Wojkowice Cena oferty brutto: 894,24 zł. 3. Senda Sp. z o.o., ul. Strzygłowska 67FK, 04-872 Warszawa Cena oferty brutto: 916,62 zł. |
2024-12-18
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | 1.620.000,00 zł. |
2024-12-12
15:19:37
|
Szymon Łakota |
Tychy
dnia,
12.12.2024
r.
WYKONAWCY Dotyczy postępowanie przetargowego na : preRDF Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12” Szanowni Państwo, Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśniamy: Pytanie 1: W dziale I punkt IV.1 SWZ Zamawiający zastrzega możliwość podwykonawstwa na poziomie 90% w zakresie zagospodarowania jak i transportu. Wnioskuję o usunięcie zapisu ograniczenia podwykonawstwa w zakresie transportu. Odpowiedź: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Maksymalnie Wykonawca może powierzyć 90% zagospodarowania odpadów oraz 100% transportu odpadów.” Pytanie 2: W zawiązaniu do treści SWZ w Rozdziale V pkt.II 4), gdzie Zmawiający określa warunek udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie doświadczenia, tj. „4.Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 191212 w ilości minimum 4000 Mg – każda.” W odniesieniu do powyższego warunku wnosimy o dopuszczenie alternatywnie możliwości wykazania się przez Wykonawcę min. 2 usługami polegającymi na samym zagospodarowaniu odpadów o kodzie 191212 w ilości minimum 4000 Mg – każda. „Poniżej przedstawiamy propozycję zmienionego zapisu, tj.: 4.Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu lub min. 2 usługi polegające na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 191212 w ilości minimum 4000 Mg – każda.” Powyższą prośbę argumentujemy faktem, iż zagospodarowanie stanowi znaczą część realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, a w większości zamówień dot. usług zagospodarowania transport odpadów i koszty z tym związane ponosi dostawca. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszego wniosku. Odpowiedź Zamawiający pozostawia warunki bez zmiany. Z poważaniem |
2024-12-12
14:55:55
|
Szymon Łakota |
Tychy
dnia,
03.12.2024
r.
-
ponowne
odpowiedzi
-
błędnie
usunięto
komunikat
z
03.12.2024
r.
WYKONAWCY Dotyczy postępowanie przetargowego na : preRDF Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12” Szanowni Państwo, Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśniamy: Pytanie 1: Czy zamawiający dopuszcza udział Wykonawcy, które nie posiada zezwolenia na przetwarzanie odpadów, ale posiada umowy z instalacjami, które posiadają stosowne decyzje? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza powyższe rozwiązanie, w przypadku jeśli Wykonawca posiada takie umowy powinien wskazać w/w jako podwykonawcę (wskazać część jaką zamierza powierzyć podwykonawcom), bądź złożyć ofertę jako konsorcjum. Pytanie 2: Czy zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie zagospodarowania odpadów? Odpowiedź: Zamawiający wyraża na udział podwykonawców w zakresie zagospodarowania odpadów. Pytanie 3: Czy zamawiający dopuszcza zmiany podwykonawców na etapie realizacji umowy? Odpowiedź: Tylko i wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Pytanie 4: Czy Zamawiający zgodnie z Art. 121. Ustawy PZP Zastrzega obowiązek osobistej realizacji kluczowego zadania w postaci zagospodarowania odpadów? Odpowiedź: Zamawiający nie zastrzega powyższego, nadmieniamy jednak iż Wykonawca nie może powierzyć realizacji 100 % zamówienia podwykonawcom itd. Pytanie 5: Prosimy o udostępnienie zdjęć odpadów. Odpowiedź: Zdjęcie odpadów w załączeniu Pytanie 6: Jaka jest średnia waga załadunku na naczepę typu ruchoma podłoga (90m3) ? Odpowiedź: Średnia waga dla jednego załadunku w okresie 01.10 -25.11.2024 to : 13,6 Mg Pytanie 7: Jaka jest średnia waga załadunku na naczepę typu wanna (50m3?) ? Odpowiedź: Średnia waga dla jednego załadunku w okresie 01.10 -25.11.2024 to : 13,6 Mg Pytanie 8: Jaką dzienną ilość zamówień (ilość pojazdów) przewiduje Zamawiający? Odpowiedź: Każdorazowe zadanie będzie określało ilość i czas wywozu odpadu Pytanie 9: Jakiego rodzaju pojazdu wymaga Zamawiający? Odpowiedź: Pojazdy typu ruchoma podłoga lub wanna Z poważaniem Załączniki |
2024-12-12
14:38:17
|
Szymon Łakota |
Jednocześnie
informujemy,
iż:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistej realizacji kluczowego zadania w postaci zagospodarowania odpadów. |
2024-12-03
12:37:57
|
Szymon Łakota | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?