- Strona główna
- Postępowanie ID 1016258
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Przegląd przewodów kominowych: wentylacyjnych, dymowych, spalinowych w obiektach administrowanych przez KWP w Poznaniu na terenie województwa wielkopolskiego.
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Mak
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Remontów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-13 12:54:00
-
Składania2024-11-18 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-18 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług w zakresie kontroli okresowej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) wynikającej z art. 62 ust. 1 pkt. 1c Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz czyszczenia przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) wynikającego z § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów w obiektach administrowanych przez KWP w Poznaniu na terenie województwa wielkopolskiego.
Harmonogram prac:
- kontrola okresowa przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) do dnia 30 grudnia 2024 roku
- czyszczenie przewodów dymowych – do 30.12.2024 r., do końca marca, czerwca, września 2025 r.
- czyszczenie przewodów spalinowych – do 30.12.2024 r., do końca czerwca 2025 r.,
- czyszczenie przewodów wentylacyjnych – do 30.12.2024 r.
Wykonawca zobowiązany jest do
sporządzenia protokołów z wykonanych czynności zgodnie z zapisami art. 62a ust.
5 i 6 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane z wykorzystaniem systemu
teleinformatycznego obsługującego Centralną Ewidencję Emisyjności Budynków oraz przekazać zamawiającemu indywidualny numer protokołu
umożliwiający wgląd do jego zapisów.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć protokoły z przeglądów z poszczególnych obiektów w wersji papierowej dołączyć do faktury za wykonaną usługę.
Wymagane dokumenty:
- Dyplom Mistrzowski- Mistrz w zawodzie Kominiarz
- Aktualne badania do pracy na wysokościach powyżej 10 m
Wykaz jednostek podlegających przeglądowi z podziałem na powiaty znajduje się w załączniku. Przeglądy należy wykonać we wszystkich obiektach (np. biurowych, magazynowych, warsztatowych itp.) pod wskazanymi adresami.
Wymagania Wystawiającego:
- Zamówienia
realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony
internetowej www.platformazakupowa.pl.
- KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
- Termin realizacji zamówienia zgodnie z harmonogramem prac
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
- Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie wykonawcy.
- Płatność
– przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od
dostarczenia faktury wraz z protokołami pod wskazany przez Zamawiającego adres po
wykonaniu usługi, .Płatność zostanie dokonana w 4 transzach po zakończeniu każdego etapu zgodnie z załączonym
harmonogramem prac kominiarskich.
- Do każdego protokołu winien być załączony rysunek kanałów i przewodów kominowych danego budynku.
- Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
- Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
- Dostawca,
który nie wywiązał się w innych postępowaniach i zleconych
pracach/ usługach przez KWP w Poznaniu w zakresie (terminowość
dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. nie będzie brany pod
uwagę w postępowaniu
- Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-18
13:08:34
|
Robert Mak | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane z uwagi na niedoszacowanie kosztów usługi |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?