- Strona główna
- Postępowanie ID 1015859
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DL.4231.74.2024.DI Całodobowa obsługa instalacji oraz urządzeń elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.
Wystawiający
-
UżytkownikDaria Izdebska
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-13 09:36:00
-
Składania2024-11-21 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-21 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Całodobowa obsługa instalacji oraz urządzeń elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem
zamówienia
jest wykonanie
usługi polegającej na całodobowej obsłudze instalacji i urządzeń
elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych. Celem
jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania instalacji elektrycznych i
urządzeń piorunochronnych w budynkach gminnych wskazanych w
Załącznikach
1
i 2
do
Specyfikacji Technicznej, która
stanowi Załącznik
nr 6
do Zaproszenia, w tym:
a) pełnienie całodobowego pogotowia elektrycznego, którego celem jest niezwłoczne usuwanie awarii oraz przywracanie sprawności instalacji elektrycznych i piorunochronnych;
b) utrzymywanie wszelkich instalacji elektrycznych i piorunochronnych w dobrym stanie technicznym;
c) dokonywanie bieżących kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych;
d) przekazywanie lokatorowi/najemcy Wykazu usterek (Załącznik nr 7 do Zaproszenia) w przypadku stwierdzenia usterek osprzętu elektrycznego, do których usunięcia na własny koszt zobowiązany jest lokator/najemca;
e) przeprowadzanie bieżącego monitoringu instalacji;
f) dokonywanie wycen kosztów remontów instalacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz częściach wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych.
Powyższe czynności dotyczą wszystkich obiektów wskazanych w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 do Specyfikacji Technicznej.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności oraz ich zakres, a także zasady rozliczania zleconych robót określa Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik nr 6 do Zaproszenia.
2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia.
3. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY: od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
3.1. Czas wykonywania obsługi: całodobowo w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy oraz dodatkowe dni wolne od pracy.
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji - minimum 2 osoby;
b) świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji - minimum 2 osoby;
c) uprawnienia „PPN” „E” do prac pod napięciem - minimum 2 osoby;
d) uprawnienia „PPN” „D” do prac pod napięciem - minimum 2 osoby;
e) uprawnienia do obsługi podestów ruchomych - minimum 1 osoba.
4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.
4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, polegające na bieżącej obsłudze instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi wskazane w wykazie usług (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
4.3.
Wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował nw.
sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi
do
wykonania
zamówienia publicznego wraz
z aktualnym na dzień składania dokumentów
potwierdzeniem
legalizacji
urządzeń
pomiarowych:
a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12m – minimum jeden;
b) samochód dostawczy (serwisowy) – minimum jeden;
c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem – minimum jeden;
d) komplet drabin do prac na wysokościach – minimum 3 szt. (w tym jedna do wysokości max. 9 m);
e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:
– miernik do pomiaru skuteczności zerowania – minimum jeden,
– miernik do pomiaru stanu izolacji – minimum jeden,
– miernik do badania wyłącznika różnicowo-prądowego – minimum jeden,
– miernik do badania oporności uziemienia – minimum jeden,
– cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli – minimum jeden,
– miernik do pomiaru natężenia oświetlenia – minimum jeden.
Wymagane jest, aby wszystkie badania i pomiary były wykonywane urządzeniami kontrolno-pomiarowymi posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.
5. POSTAĆ OFERTY:
5.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
5.2. Ofertę należy złożyć do dnia 21.11.2024 r. do godz. 900.
5.3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli, bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty Wykonawcy upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy).
5.4. Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby nad lub pod podpisem.
5.5. Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego dokumentu, które są istotne dla oceny tego, czy Wykonawca, bądź inny wystawca dokumentu, chciał złożyć oświadczenie o treści wynikającej z dokumentu jako całości np. na pierwszej i ostatniej jego stronie, jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego wystawcy.
5.6. Kopie dokumentów winny być uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.
5.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.
5.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
5.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
a) wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b) Kalkulacje kosztów – Załącznik nr 1A oraz 1B do Zaproszenia;
c)
Pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy
– jeśli
oferta
zostanie podpisana przez osobę upoważnioną
do występowania
w imieniu Wykonawcy;
UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”. Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.
d) kopię uprawnień osób, o których mowa w pkt 4.1. a)-e) Zaproszenia wraz z Wykazem osób zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia;
e) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje, poświadczenia), o których mowa w pkt 4.2. Zaproszenia wraz z Wykazem usług zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zaproszenia;
Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.
f) wykaz sprzętu, o którym mowa w pkt 4.3. Zaproszenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Zaproszenia), którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?