- Strona główna
- Postępowanie ID 101496
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.271.76.2017.PL „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 21””
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Lipiński
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-10-26 13:20:28
-
Składania2017-11-08 09:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.76.2017.PL
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 21””
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 21 przy ul. Zbyszka Godlewskiego 1, działka nr 252, obręb 15.
2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
1) Część I:
a. opracowanie koncepcji zagospodarowana terenu boisk asfaltowych, bieżni i skoczni
do skoku w dal,
b. opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów budowy.
2) Część II:
a. pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej (poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na płycie CD w formie mapy numerycznej,
b. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej we wszystkich niezbędnych branżach, obejmujących:
- przebudowę istniejącego boiska asfaltowego na boisko o nawierzchni poliuretanowej do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną oraz tenisa,
- budowę lekkiej hali łukowej o konstrukcji namiotowo-szkieletowej,
- budowę zaplecza sanitarno-technicznego przyległego do projektowanej hali,
- przebudowę istniejącego małego boiska asfaltowego na boisko o nawierzchni poliuretanowej,
- przebudowę bieżni i skoczni do skoku w dal,
- zagospodarowanie terenu,
c. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d. opracowanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym,
e. wykonanie uproszczonego kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
f. wykonanie zbiorczego zestawienie kosztów (ZZK),
g. złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę.
3) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
3. Opracowania projektowe muszą uwzględniać opinię konserwatora zabytków.
4. Szczegółowe warunki i pozostałe informacje dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 1) zapytania ofertowego - Część I – 2 tygodnie od daty podpisania umowy,
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 2) zapytania ofertowego - Część II – 31.01.2018 r.
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 3) zapytania ofertowego – okres wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy lub przebudowy budynków sportu lub rekreacji takich jak hale sportowe i widowiskowe, kryte baseny o powierzchni zabudowy co najmniej 500 m2.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3. Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
Do wykazanych usług należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej,
b) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych,
d) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej,
e) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia zawodowego jako projektant.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją prac będących przedmiotem zamówienia, w tym m.in. koszty uzgodnień dokumentacji oraz obowiązki określone w § 5. wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca musi podać cenę wykonania przedmiotu zamówienia oraz podać ceny bez VAT wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, tj.:
- opracowania koncepcji (Część I),
- opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej (Część II)
- pełnienia nadzoru autorskiego, obejmującego 5 pobytów, bez względu na ilość osób w zespole, w oparciu o cenę 1 pobytu.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:
XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt : cena (brutto) badanej oferty
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 8 listopada 2017 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełnioną WYCENĘ, której wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1,
b) wypełniony WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu),
c) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4.
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Paweł Lipiński – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 405, telefon 55 239 31 26, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
XI. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - WYCENA
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór Umowy
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ OSÓB
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.76.2017.PL
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 21””
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 21 przy ul. Zbyszka Godlewskiego 1, działka nr 252, obręb 15.
2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
1) Część I:
a. opracowanie koncepcji zagospodarowana terenu boisk asfaltowych, bieżni i skoczni
do skoku w dal,
b. opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów budowy.
2) Część II:
a. pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej (poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na płycie CD w formie mapy numerycznej,
b. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej we wszystkich niezbędnych branżach, obejmujących:
- przebudowę istniejącego boiska asfaltowego na boisko o nawierzchni poliuretanowej do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną oraz tenisa,
- budowę lekkiej hali łukowej o konstrukcji namiotowo-szkieletowej,
- budowę zaplecza sanitarno-technicznego przyległego do projektowanej hali,
- przebudowę istniejącego małego boiska asfaltowego na boisko o nawierzchni poliuretanowej,
- przebudowę bieżni i skoczni do skoku w dal,
- zagospodarowanie terenu,
c. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d. opracowanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym,
e. wykonanie uproszczonego kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
f. wykonanie zbiorczego zestawienie kosztów (ZZK),
g. złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę.
3) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
3. Opracowania projektowe muszą uwzględniać opinię konserwatora zabytków.
4. Szczegółowe warunki i pozostałe informacje dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 1) zapytania ofertowego - Część I – 2 tygodnie od daty podpisania umowy,
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 2) zapytania ofertowego - Część II – 31.01.2018 r.
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 3) zapytania ofertowego – okres wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy lub przebudowy budynków sportu lub rekreacji takich jak hale sportowe i widowiskowe, kryte baseny o powierzchni zabudowy co najmniej 500 m2.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3. Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
Do wykazanych usług należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej,
b) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych,
d) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej,
e) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia zawodowego jako projektant.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją prac będących przedmiotem zamówienia, w tym m.in. koszty uzgodnień dokumentacji oraz obowiązki określone w § 5. wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca musi podać cenę wykonania przedmiotu zamówienia oraz podać ceny bez VAT wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, tj.:
- opracowania koncepcji (Część I),
- opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej (Część II)
- pełnienia nadzoru autorskiego, obejmującego 5 pobytów, bez względu na ilość osób w zespole, w oparciu o cenę 1 pobytu.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:
XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt : cena (brutto) badanej oferty
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 8 listopada 2017 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełnioną WYCENĘ, której wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1,
b) wypełniony WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu),
c) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4.
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Paweł Lipiński – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 405, telefon 55 239 31 26, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
XI. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - WYCENA
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór Umowy
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ OSÓB
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2017-11-09
15:12:18
|
Paweł Lipiński |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zamawiający
zawiadamia,
że
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
nie
przekracza
wyrażonej
w
złotych
równoważności
kwoty
30
000
euro
RZP.271.76.2017.PL: RZP.271.76.2017.PL „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 21”” zostało unieważnione. W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty. Każda z tych ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2017-11-09
15:01:13
|
Paweł Lipiński |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
w
załączeniu.
Załączniki |
2017-11-06
13:20:44
|
Paweł Lipiński |
Treść
zapytania
skierowanego
do
Zamawiającego
i
wyjaśnienia
treści
Zapytania
ofertowego
udzielone
w
dniu
06.11.2017
r.
w
załączeniu.
Załączniki |
2017-10-30
15:18:07
|
Paweł Lipiński |
Zmiana
treści
Zapytania
ofertowego
Nr
1
oraz
informacja
o
przedłużeniu
terminu
składania
ofert
w
załączeniu.
Informacja
zamieszczona
o
godz.
15:06
dotyczy
innego
postępowania.
Załączniki |
2017-10-30
15:08:39
|
Paweł Lipiński | Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia |
2017-10-30
15:06:42
|
Paweł Lipiński |
Zmiana
treści
Zapytania
ofertowego
Nr
1
oraz
informacja
o
przedłużeniu
terminu
składania
ofert
w
załączeniu
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?